roomalainen kynttilä räjähti

puolix kuuro

Viime vuonna roomalainen ei räjähtäny ollenkaan, saman koitin räjäyttää äsken kädestä, ku ei ollu luntakaan jalustana. Vähä aikaa meni ja sitte pamahti vain kerran melko kovasti. Korvassa rupes ulisemaan enkä kuullu toisella korvalla täydellisesti. Nyt n. 1½ tunnin päästä HIEMAN koskee. Tapahtuko tässä jotain ihan kauheeta?

8

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.......

Tärykalvo korkeintaan paskana, ei muuta.

• juuso rannila

Mahdollisesti kuuloelimesi sai pysyviä vaurioita. Viikon päästä voi olla parempi, mutta ei kyllä palaa tuskin ennalleen. Hanki kuulolaite niin kuulet taas normaalisti.

• kuulolaite

voisi olla hyväkin hankinta. Moisen kapistuksen hankinta jo ihan terveyspoliittisista syistäkin on suotavaa. Jopa kela voisi antaa siunauksensa tälle hankkeelle. Muista säilyttää mahdollinen kuitti, tai vaihtoehtoisesti jopa vaadi sitä, mikäli teet "kojeen" hankinnan puoskareilta, tai muilta epäluotettavilta henkilöiltä.

• tingelitangeli

Minä satun taas tänä vuonna olemaan paska äiti kun en antanut lupaa pojalleni 13v.lähteä kavereitten kanssa ampumaan raketteja..ties minne...vaan löin ehdot että jos ostan ne raketit ne ammutaan minun silmieni alla....no aikansa uikutti mutta tyytyi kohtaloonsa..ja sitten kuulin tuttujen pojasta joka on sairaalassa tällä hetkellä naama paskana kun oli
        niitä raketteja ampunut omin päin jne...äitissä
        tai vanhemmissa ei vaan tunnu vikaa löytyvän,kuulema viimevuotinen raketti oli löytynyt jne..jne..

• käpyli
        tingelitangeli kirjoitti:

Minä satun taas tänä vuonna olemaan paska äiti kun en antanut lupaa pojalleni 13v.lähteä kavereitten kanssa ampumaan raketteja..ties minne...vaan löin ehdot että jos ostan ne raketit ne ammutaan minun silmieni alla....no aikansa uikutti mutta tyytyi kohtaloonsa..ja sitten kuulin tuttujen pojasta joka on sairaalassa tällä hetkellä naama paskana kun oli
        niitä raketteja ampunut omin päin jne...äitissä
        tai vanhemmissa ei vaan tunnu vikaa löytyvän,kuulema viimevuotinen raketti oli löytynyt jne..jne..

Oisit vaa päästäny lapses ampuilee. Itte oon 15 vuotta, enkä meinannu päästä muuta ku omas pihas ampuilee, ni tarpeeks jänkkäsin ni pääsin. Jos on luuseri ni niit vahinkoi käy, ja jos on kovaluu ni ei käy. Itsellänikään ei tullut kuin käteen jotaa pieniä jotka ei haittaa paskaakaan.

• myösmuistaa

että ei kissanpierujakaan pyllystä ammuta, vaikka nyt ei lunta olekaan. Järki mukana! lol

• olisi oikein

Toivottavasti meni kuulo olisi sinulle ihan oikea opetus.Jihaa.

• näkö jäi

jotta pystyt lukemaan vielä nämä jutut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe