Hei
Olen joskus aikoinani keksinyt Outlookista sen ruksauskohdan, josta saan kuittauksen lähettämääni viestiini, että se on puolestaan vastaanotettu.
Nyt en keksi sitä millään ja haluaisin heti alkuviikosta lähettää tuollaisen kuitattavan viestin. Tärkeää olisi siis se, että vastaanottaja ei voisi vedota siihen, ettei ole saanut viestiäni.
Käytössä on OE6.
Kuittaus vastaanotetusta viestistä
7
1287
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,.,.,.
Siellä Outlookissa on siinä näkymässä missä kirjoitat viestiä painike, jossa lukee "Asetukset". Siitä kun klikkaa, niin löytyy se rastituskohta siihen kuittaukseen, mutta ei se ongelmaasi auta.
Vastaanottajahan voi päättää siitä kuittauksesta. Kun vastaanottaja saa viestin häneltä kysytään haluaako hän lähettää kuittauksen. Hän voi kieltää lähettämästä sitä kuittausta ja väittää sitten, ettei ole saanut koko viestiä. Minä en ainakaan tiedä konstia, jolla saisit tietää onko viestisi vastaanotettu jos vastaanottaja ei sitä halua kertoa.- kuva..
yksi keino on liittää lähetettyyn viestiin näkymätön 1x1 pikselin kuva, joka on omalla palvelimella. siitä sitten selviää, koska kuva haetaan ja mistä ip-osoitteesta että viesti on ainakin avattu.
tosin voihan vastaanottaja tuollaisenkin helpolla estää. - ,.,.,.,.,.,...
kuva.. kirjoitti:
yksi keino on liittää lähetettyyn viestiin näkymätön 1x1 pikselin kuva, joka on omalla palvelimella. siitä sitten selviää, koska kuva haetaan ja mistä ip-osoitteesta että viesti on ainakin avattu.
tosin voihan vastaanottaja tuollaisenkin helpolla estää.Ja kuinka monella meistä on käytössään oma palvelin?
- Tässäkin
,.,.,.,.,.,... kirjoitti:
Ja kuinka monella meistä on käytössään oma palvelin?
Aika harvalla on oma palvelin, mutta ennen Wanhaan, viime vuosituhannella serverit jakoi myös toimituskuitit.
Sai siis kuitin siitä, että kirje oli toimitettu oikeaan osoitteeseen ja siinä näki koko kulkureitin laitteineen päivineen.
Sitten oli vielä vastaan ottajan lukukuitti, joka oli vapaaehtoinen.
Se on käytössä tänäkin päivänä.
Serverin lähettämä toimituskuitti tuli aina, jos serveri sitä tuki ja siihen aikaan ne tuki.
Ominaisuus on poistettu ehkä siksi, että liikenne ja kuormitus vähenisi.
Nykyään serveri lähettää "kuitin" eli toimtusraportin vain silloin, kun osoitetta ei löydy.
- kohdasta.
Asetukset/ kuittaukset pyydä lukukuittaus.
- zxcvbnm
Se on vain pyyntö. Monilla koko kuittaustoiminto on pois päältä.
- lisäys.
Työkalut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391