LOPETTAKAA HETI SE ILOTULITUKSENNE, SE HÄIRITSEE NIIDEN UNTA JOTKA YRITTÄVÄT VIETTÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ JA JOUTUVAT TÖIHIN MENEMÄÄN MYÖS 1.1.2007 KLO 9:00!!!!! PRKL KUN TAVOITAN YHDEN TULITTAJAN KIINNI!!!
LOPETTAKAA JO SE TULITUS!
15
1931
Vastaukset
- juhlija
Mee ny nukkuu siitä rähjäämästä! On viä säkillinen tavaraa jaljellä..
- ilonpilaajalle
grrrrrrrrrrrrr.... älä pilaa muiden juhlia! Mä meen aamuksi kello 7ään, eikä häiritse yhtään ilotulitukset, PÄINVASTOIN!
- hankkia
korvatulpat? Niitä saa apteekista eikä sen jälkeen paukuttelut pauku.
- asasga
Syö pääs ahdasmielinen!
- tingelitangeli
Se vaan joillekin on niin tärkeää tuo paukuttelu
....kävin tuossa tupakalla...ei ois tarvinnu kun muuteskin ol niin savusta joka paikassa...yök...
inhoon uutta vuotta....siis tätä juhlaa ja näitä raketteja ja pakkojuomista ja juhlimista..!!!- JORMAAAAAA
Mutta kun rakettien ampumine ON normaalia elämää, eli threadin aloittanut herra viettää epänormaalia elämää!!
- cybertirtsu
ootkos ihan tyhmää ilotulitus ei ole sitten ilmaa uuta vuotta joensuussa oli kiva ilotulitus lasketiin numerot yksi tellen 2 0 0 7 hieno ja sitten pamahti ilotulitus mahtavaa koka joensuu oli valkoinen olen ylpee siitä ett niillä jotka eivät mene töihiin niin ne juhlikoon ja ne jotka menevät niin pitää kestää tuo paukutus ;)
- QWERTYUIOPÅASDFGHJKLÖÄZXCVBNM
AIJON MENNÄ KLO 3 YÖLLÄ POMMITTAAN RIVITALON LEIKKIKENTÄLLE PARI KASSIA RAKETTEJA JOISSA ON OIKEIN JYMY JYTÄYKSIÄ!
KAIKEN PARASTA ON SE ETTÄ ASUKKAIDEN MAKUUHUONEIDEN IKKUNAT SIJAITSEVAT AIVAN LEIKKIKENTÄN VIERESSÄ!!
EIKÄ KUKAAN VOI VALITTAA KOSKA RAKETTEJA ON LUPA AMPUA KLO 6 AAMUUN SAAKKA!
SINÄ KIUKKUINEN ANTIJUHLIJA TÄSSÄ SINULLE NEUVO: RAKENNA MÖKKI KESKELLE EI MITÄÄN JA MUUTA SINNE ASUUN NIIN EI TARVI KUUNNELLA ULKOPUOLISTA ELÄMÄÄ, AI NIIN ONHAN SIELLÄ LINNUT JOTKA VOIVAT VISERRELLÄ, NOH EHKÄ KORVATULPAT AUTTAVAT..EDES HIEMAN..;) - pah pah ja pah
töissä olen eikä häirinnyt raketit!!! yheksältä johan vapaapäivänäkin on hereillä tuohon aikaa pyh!!!!!!
- väpyli
Normaalia elämää uutena vuonna on se, että pamautellaan ilotulitteita. Että äläppä äijä valita, niit oli lupa ampuilla kello 6
Ei se oo muitakaa haitannu, ittekkii ampuilen tahallaa AINA asuntojen lähel, ku on kiva kiusata ihmisii- Lolx
...itsesi
- väpyli
Lolx kirjoitti:
...itsesi
HV!
- khkhjkhghlj
Kerrankin joku on mun kans samaa mieltä siitä et on kiwaa kiusata ihmisiä raketeilla! Uutena vuotena pitää rakettien räjähtää niin että´kuuluu kilometrien päähän=)=)=)
- väpyli
khkhjkhghlj kirjoitti:
Kerrankin joku on mun kans samaa mieltä siitä et on kiwaa kiusata ihmisiä raketeilla! Uutena vuotena pitää rakettien räjähtää niin että´kuuluu kilometrien päähän=)=)=)
Nii niil on just himoo kiusata ihmisii :)
- hmm.h
Mulla on vielä aamu kuuteen asti aikaa ampua ja rakettia riittää :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014408Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743711146- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83873- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816