LOPETTAKAA HETI SE ILOTULITUKSENNE, SE HÄIRITSEE NIIDEN UNTA JOTKA YRITTÄVÄT VIETTÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ JA JOUTUVAT TÖIHIN MENEMÄÄN MYÖS 1.1.2007 KLO 9:00!!!!! PRKL KUN TAVOITAN YHDEN TULITTAJAN KIINNI!!!
LOPETTAKAA JO SE TULITUS!
15
1919
Vastaukset
- juhlija
Mee ny nukkuu siitä rähjäämästä! On viä säkillinen tavaraa jaljellä..
- ilonpilaajalle
grrrrrrrrrrrrr.... älä pilaa muiden juhlia! Mä meen aamuksi kello 7ään, eikä häiritse yhtään ilotulitukset, PÄINVASTOIN!
- hankkia
korvatulpat? Niitä saa apteekista eikä sen jälkeen paukuttelut pauku.
- asasga
Syö pääs ahdasmielinen!
- tingelitangeli
Se vaan joillekin on niin tärkeää tuo paukuttelu
....kävin tuossa tupakalla...ei ois tarvinnu kun muuteskin ol niin savusta joka paikassa...yök...
inhoon uutta vuotta....siis tätä juhlaa ja näitä raketteja ja pakkojuomista ja juhlimista..!!!- JORMAAAAAA
Mutta kun rakettien ampumine ON normaalia elämää, eli threadin aloittanut herra viettää epänormaalia elämää!!
- cybertirtsu
ootkos ihan tyhmää ilotulitus ei ole sitten ilmaa uuta vuotta joensuussa oli kiva ilotulitus lasketiin numerot yksi tellen 2 0 0 7 hieno ja sitten pamahti ilotulitus mahtavaa koka joensuu oli valkoinen olen ylpee siitä ett niillä jotka eivät mene töihiin niin ne juhlikoon ja ne jotka menevät niin pitää kestää tuo paukutus ;)
- QWERTYUIOPÅASDFGHJKLÖÄZXCVBNM
AIJON MENNÄ KLO 3 YÖLLÄ POMMITTAAN RIVITALON LEIKKIKENTÄLLE PARI KASSIA RAKETTEJA JOISSA ON OIKEIN JYMY JYTÄYKSIÄ!
KAIKEN PARASTA ON SE ETTÄ ASUKKAIDEN MAKUUHUONEIDEN IKKUNAT SIJAITSEVAT AIVAN LEIKKIKENTÄN VIERESSÄ!!
EIKÄ KUKAAN VOI VALITTAA KOSKA RAKETTEJA ON LUPA AMPUA KLO 6 AAMUUN SAAKKA!
SINÄ KIUKKUINEN ANTIJUHLIJA TÄSSÄ SINULLE NEUVO: RAKENNA MÖKKI KESKELLE EI MITÄÄN JA MUUTA SINNE ASUUN NIIN EI TARVI KUUNNELLA ULKOPUOLISTA ELÄMÄÄ, AI NIIN ONHAN SIELLÄ LINNUT JOTKA VOIVAT VISERRELLÄ, NOH EHKÄ KORVATULPAT AUTTAVAT..EDES HIEMAN..;) - pah pah ja pah
töissä olen eikä häirinnyt raketit!!! yheksältä johan vapaapäivänäkin on hereillä tuohon aikaa pyh!!!!!!
- väpyli
Normaalia elämää uutena vuonna on se, että pamautellaan ilotulitteita. Että äläppä äijä valita, niit oli lupa ampuilla kello 6
Ei se oo muitakaa haitannu, ittekkii ampuilen tahallaa AINA asuntojen lähel, ku on kiva kiusata ihmisii- Lolx
...itsesi
- väpyli
Lolx kirjoitti:
...itsesi
HV!
- khkhjkhghlj
Kerrankin joku on mun kans samaa mieltä siitä et on kiwaa kiusata ihmisiä raketeilla! Uutena vuotena pitää rakettien räjähtää niin että´kuuluu kilometrien päähän=)=)=)
- väpyli
khkhjkhghlj kirjoitti:
Kerrankin joku on mun kans samaa mieltä siitä et on kiwaa kiusata ihmisiä raketeilla! Uutena vuotena pitää rakettien räjähtää niin että´kuuluu kilometrien päähän=)=)=)
Nii niil on just himoo kiusata ihmisii :)
- hmm.h
Mulla on vielä aamu kuuteen asti aikaa ampua ja rakettia riittää :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972