uuden vuoden lupaus...

mam

Mä päätin lopettaa röökin polton, viimeisen röökini poltin 23:55 viime vuoden puolella... joo ja nyt kello on 1:50 uuden vuoden puolella.. enkä oo polttanu viel yhtää röökii tänä vuonna enkä aio polttaakaan... kaikki ne rahat jotka menis röökiin laitan seuraavan 10 kuukauden aikana säästöpossuun, ja arvatkaas mitä!!!!!! laskin et se tekee yhteensä 1480 € ja sillä rahalla lähden lapseni kanssa etelään ensi syksynä!! voittaja fiilis ja sillee...

löytyskö ketään joka ottas tän haasteena tai jotai.. :) hyvää uutta vuotta kaikille!!!!

6

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hattuhyllyltä

      Nyt kun on "kesä", niin piponi on hattuhyllyllä edelleen. Siis kun kävelen ohi, nostan pipoa pyrkimyksellesi pitäytyä tupakoimattomuudessa. Kyllä 1500 eurolla saa jo hyvän matkan lapsen kanssa. Onnea ja onnistumisia. Itse en ihan onnistunut lopettamaan eilen. Tosin en ollut tehnyt lupauksiakaan, enkä päätöksiä. Olen ainakin hengessä mukana ellen itse onnistu vähentämään tupakointiani lopetuksen asteelle.

    • säselfasq

      Tuo on hyvä juttu, ja toivottavasti onnistut tupakanpolton lopettamaan.

      • Yli kolme vuotta ilman röökiä

        Keho kiittää tupakoinnin lopettajaa:

        -20min...verenpaine laskee ja sydämen syke tasoittuu. -48 tuntia...nikotiini on poiistunut elimistöstä ja haju-jamakuaisti alkavat parantua. -2 viikkoa-3kk...verenkierto ja keuhkojen toiminta paranee.Käveleminen ja juokseminen helpottuu,energisyys lisääntyy.
        -1-2 vuotta...Sydänkohtauksen vaara on vähentynyt puoleen yupakoitsijaan verrattuna ja riski sairastua sepelvaltimotautiin on laskenut tupakoimattoman tasolle.

        Ja lisää faktoja:
        Seitsämän tupakoijaa kymmenestä haluaisi lopettaa ,mutta pelkkä tahdonvoima riittää ani harvoin...Vain 3-8 prosenttia omalla tahdonvoimallaan lopettavista onnistuu! --tsemppiä sinulle! Et varmasti tule katumaan päätöstäsi. LOPETA VIHDOINKIN SE AINAINEN LOPETTAMINEN! Jos haluat tosissasi lopettaa röökaamisen,kysy lisää lääkäriltä tai soita: 010 30 30 110


      • Lopettamisaikeissa...?
        Yli kolme vuotta ilman röökiä kirjoitti:

        Keho kiittää tupakoinnin lopettajaa:

        -20min...verenpaine laskee ja sydämen syke tasoittuu. -48 tuntia...nikotiini on poiistunut elimistöstä ja haju-jamakuaisti alkavat parantua. -2 viikkoa-3kk...verenkierto ja keuhkojen toiminta paranee.Käveleminen ja juokseminen helpottuu,energisyys lisääntyy.
        -1-2 vuotta...Sydänkohtauksen vaara on vähentynyt puoleen yupakoitsijaan verrattuna ja riski sairastua sepelvaltimotautiin on laskenut tupakoimattoman tasolle.

        Ja lisää faktoja:
        Seitsämän tupakoijaa kymmenestä haluaisi lopettaa ,mutta pelkkä tahdonvoima riittää ani harvoin...Vain 3-8 prosenttia omalla tahdonvoimallaan lopettavista onnistuu! --tsemppiä sinulle! Et varmasti tule katumaan päätöstäsi. LOPETA VIHDOINKIN SE AINAINEN LOPETTAMINEN! Jos haluat tosissasi lopettaa röökaamisen,kysy lisää lääkäriltä tai soita: 010 30 30 110

        Kiitos noista faktoista. Rankkaa tosiasiaa. Mut kyl nyt alkoi itää todellinen lopetuspäätös! Se lopetuspäätös alkoi itseasiassa juuri .... N Y T ! !


    • ilimannii

      yrittää pitää lupaus. Oma lupaus röökistä on jo 13v takaa ja pitäny.mutta rahaa en ole possuun pannu voi harmi sitähän olis jo yli 10.000 ekua

      • sponde

        Minä lupasin vaimolleni etten anna enää turpaan sille. On nääs tullu pahoinpideltyä kännipäissään ja sit on kaduttanu jälkeenpäin . Nyt en enää aio hakata sitä ku se uhkas jättää mut. Mä kuiteski rakastan sitä omalla tavallaan ja en haluu et se jättäs mun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe