tällä hetkellä on kita vaikka nimimerkkini on amen. entä teidän suosikki!
lordin paras jäsen...
7
344
Vastaukset
- -::-
Miten voit valita "parhaan" jäsenen? Eiköhän Rock-bändissä tarvita kaikkia noita jäseniä mitä bändissä on. Vai pidätkö bändiä niinkuin Popstars bändinä missä kaikki on vain rekvisiittaa ja jäsenet tarpeellisia vain imagon takia?
- Kalma 666
mutta jos tarvii valita niin Awa on paras
- Miss Kita
Kaikkihan on hyviä ja jokaista siinä bändissä tarvitaan, mutta kyllä Kita on paras! Se on niiin
- Nimetön
Kita! Of course se on vaan niin näyttävä.
- näkyvin jäsen on
tietenkin perse, mutta se on niillä kaikilla piilossa housuissa, ja sitä(kään) ne eivät näytä - kuten eivät naamaansakaan, sillä perseeltä se näyttää sekin.
- Supermegalordifani
Mun on kanss kita.
- Mrs-Kita
Minusta kaikki bändin jäsenet ovat omalla tavallaan parhaita, mutta silti mielestä parhaat jäsenet ovat Mr. Kita & Mr. Kalma! Vaikka Kalma onkin poistunut bändistä, hän on silti toinen ehdoton suosikkini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976