...mitä jos pidän pienen kirjekurssin täällä, miten hypnotisoidaan. kerron juurta jaksain...siis alusta loppuun yhden hypnoosi-istunnon. sitten jokainen voi kokeilla vaikkappa johonkin ystävään tai tuttavaan ja aloittaa manibuloinnin. onko kiinnostuneita ?
Hypnotisoiminen
19
3064
Vastaukset
- birdy88
kerro,kerro kuvastin minua rupesi kiinnostamaan!
minut on kaksi kertaa hypnotisoitu luontaishoitolassa ja mahtavaa oli!nyt haluaisin vain tietoisemmin kuulla prosessista!- Kuopijon Korpunoff-Kolmakoff
Hämeenlinnan Monihoidossako oli mahtavaa vai Pertti Veltto Virtasen ja Hypnotherapist NGH (Zoe D. Katzen kolleekan) Kari Tuomaalan Hypnoosi- & Psyykkaus-Valmennuksen Keskuksessa Seinäjoella?
- birdy88
Pään sisällä ja sielussa.Kun tuo tila on saavutettu niin paikka ja aika katoavat on vain ihana painoton ja huoleton tila!
- jututtaja
birdy88 kirjoitti:
Pään sisällä ja sielussa.Kun tuo tila on saavutettu niin paikka ja aika katoavat on vain ihana painoton ja huoleton tila!
...odotahan pian paljastan...
- hihigirl
birdy88 kirjoitti:
OLEN SAMAA MIELTÄ !!
- vaikka tähän tyyliin.
Istunto alkaa:
Kuten tiedät kaikki on hypnoosia ja sinä itse tulet vaivuttamaan itsesi hypnoosiin. On siis aivan sama seuraatko ohjeitani vai touhuatko omiasi. Sillä altajuinen minäsi tulee toimimaan terapeuttinasi ja pitää huolen siitä että kaikki sinulle juuri tänään tärkeä tulee tapahtumaan tämän istunnon aikana. Voit siis katsoa jotain pistettä tai olla ihan hyvin katsomattakin. Saattaa myös olla että rentoudut mutta jos se jostakin syystä loukkaa maailmanuvaasi niin elä missään tapauksessa rentoudu. Nyt saatat miettiä että oletko jo hypnioosissa. Se on ihan luonniollista ja voin kertoa että kyllä olet. Mutta jos jostakin systä et ole hypnoosissa niin se tarkoittaa vain sitä että tiedostamaton minäsi ei halua sen tapahtuvan juuri nyt. Muttä älä huoli. Tulet vaipumaan hypnoosiin aivan itsestään ja spontaanisti joskus myöhemmin, kun se sinulle paremmin sopii. Ja sitten kun se tapahtuu nyt tai myöhemmin niin tiedostamaton minäsi tietää mitä tarvitset. Elämäsi tuntuu jotenkin erilaiselta ja peremmalta. Alitajuiset prosessisi lähtevät liikkeelle ja kaikki mahdollinen hyvä tulee tapahtumaan.
No niin ja sitten virkistyt kun itse haluat ja kaikki tuntuu uudelta ja ihmeelliseltä.- pölöpölöpölöttäjä
No, jo on pampatusta. Tulee mieleen ihan Risto Santavuoren loitsusuggestiotekstit ja muu tajunnallinen taitorunoilu! Ihminen uuvutetaan ja sitten rahat pois, mutta jollain erityisen hypnoosiherkälle voi sitten käydä polotusloruilu-derabiassa eli hypnostelupuoskaroinnissa sitten huonosti.
- todella hyvä
pölöpölöpölöttäjä kirjoitti:
No, jo on pampatusta. Tulee mieleen ihan Risto Santavuoren loitsusuggestiotekstit ja muu tajunnallinen taitorunoilu! Ihminen uuvutetaan ja sitten rahat pois, mutta jollain erityisen hypnoosiherkälle voi sitten käydä polotusloruilu-derabiassa eli hypnostelupuoskaroinnissa sitten huonosti.
esimerkki hypnoosin tilasta suomsessa.En todellakaan tarkoittanut tuota edelläkirjoittamaan indusointi soopaa vakavasti otettavaksi.Mutta jos joku suhtautuu siihen vakavasti niin tilanne on todella huono.
- jututtaja
olet vähän jäljillä..
- lallatilallatilaa
todella hyvä kirjoitti:
esimerkki hypnoosin tilasta suomsessa.En todellakaan tarkoittanut tuota edelläkirjoittamaan indusointi soopaa vakavasti otettavaksi.Mutta jos joku suhtautuu siihen vakavasti niin tilanne on todella huono.
Olet oikeassa, nimimerkki "Todella hyvä": hypnoosi on nykyään shyläistä loruilua ja mielikuvamatkailua, luontaisparannuksia, oppimisloitsuja, rentouden ylimaallisia taikavoimia!
- hypno
kerroppas mulle miten hypnotisoidaan lähetä sähkärii tohon osotteeseen [email protected]
- edelläoleva
Indusointi on vapaasti käytettävissä, se on sitä sama mitä opetetaan oikein maksusta kursseilla.
- kaikki terapoimaan
edelläoleva kirjoitti:
Indusointi on vapaasti käytettävissä, se on sitä sama mitä opetetaan oikein maksusta kursseilla.
Pampatipampati ja eiku sitten terapoimaan ja vastaanotto pystyyn!
- Janea
Minää
- Janea!
Minä haluaisin oppia!
- Yu-Yu
Mä voisin ollakki kiinnostunu. Osaan vaan yhellaista hypnoosia ja se on todella tylsää -.-'
- Opin Haluinen
Lähettele mailia tähän osoitteeseen:
[email protected]
Oon yrittäny ettii kirjastosta tietoa mutta ei millään tavalla löydy onko jotakin kielletty tuo hypnositointi!!!???!!! Ei minusta!!! Kiva jos lähetät...
- sampap
joo olen kiinnostunut voitko lähettää ohjeet mun sähkpostiin se on [email protected] osaatko hypnotisoida hyvin???
- talle
eli miten hypnotisoidaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809