Nyt kun raketit on ammuttu niin pieni galluppi: Käytitkö suojalaseja?
olitko ampujana vaiko katsojana?
Itse yllättäen käytin suojalaseja, sekä ampuessa että katsojana. Nyt oli kolmas vuosi kun lasit käytössä ja toistaiseksi ei ole onneksi sattunut mitään.
Käytitkö suojalaseja?
juhlija
7
574
Vastaukset
- Juu tottakai
Suojalasit ne silmillä oli minulla ja kahdella kaverillanikin.
- TOSIMIÄS
SUOJALASEJA KÄYTÄ.
- liekki-sonni
Tulihan niitä käytettyä.
- ndfnd
Silloin tällöin....
- heha-
Otsikko
- Kabuuuum!EHEHEHEH
Aluksi en löytänyt kunnollisia,jotka sopisivat silmälasien kanssa, mutta myöhemmin löysin...
- käytin
jouluaattona laitoin ne päähäni ja tänään otin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802240- 1751861
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701732Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101548Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261504- 1091260
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää150983Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58965