Kyllä on ihanaa ajatella että aika kuluu, onhan nyt jo sentään vuosi 2007, ja kaikki juhlivat nyt, kun on sen aikakin! Kuvittelin, miten pian aika taas kuluisi hyvin nopeasti, ja pian olisi taas vuosi 2008, ja sitten 2009 ja niin eteenpäin! Ja ajatella, miten nopeasti aika sinäänsä kuluu. Mutta joskus tulee erilainen olo, ja ajattelee: "huhhuh..! miten aika sitten matelee" Varsinkin silloin kun odottaa jotakin. En ajattele, että mikä aika nytten on, niin aika kuluu...... - _-_--__--_-__-- NOPEASTI!
Kyllä on ihanaa....
5
510
Vastaukset
- ugjkhjilug
mää en nyt tajunnu tosta sun tekstistäs yhtään mitään! Tyhjänpäivästä jorinaa koko paska!
- viinan
juontia. Muutama tasoittava on vielä ookoo, mutta tuo taitaa mennä jo kunnon humalatilan piikkiin. Käy vaikka paskalla, tai yrjöä, se helpottaa ja on mitä mainiointa ensiapua kurjaan olotilaasi. Varo kuitenkin nuuhkimasta liikaa krapulakakkaasi, se nimittäin haisee kovin pahalle. Jos satut huomen aamulla pieraisemaan, niin varo ettei käy vanhanaikaiset ja nuo juomasi oluet tulevatkin peräreiästäsi suoraan alushousuillesi.
- kohtuus kaikessa
vähentää kun osaan käyttää sitä kohtuudella. Viina on näet viisasten juoma! Taidat itse olla vielä eilisissä viinahöyryissäsi kun "viina" noin paljon mielessäsi lymyilee, että tarvii mennä ilman mitään aihetta väittämään muita viinan juojiksi.
Onkohan lääkityksesi kohdallaan? Toivottavasti et ole aamulla ottanut väärää annostusta lääkkeitä kultsi! - Jonnaah<3
Viinan juontia xD mist tollast oot saanu päähäs tollo???? ja paskaa koko juttu?? mun pikkuserkku kirjotti sen.. =DDDD en ite kyl kirjottais tollaaast! hahhahaaa xDDDDD
- Lähtekää
Jonnaah<3 kirjoitti:
Viinan juontia xD mist tollast oot saanu päähäs tollo???? ja paskaa koko juttu?? mun pikkuserkku kirjotti sen.. =DDDD en ite kyl kirjottais tollaaast! hahhahaaa xDDDDD
Vetään täältä ku ette mistää mitään ymmärräkkään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982