Kyllä on ihanaa....

Jonnaah<3

Kyllä on ihanaa ajatella että aika kuluu, onhan nyt jo sentään vuosi 2007, ja kaikki juhlivat nyt, kun on sen aikakin! Kuvittelin, miten pian aika taas kuluisi hyvin nopeasti, ja pian olisi taas vuosi 2008, ja sitten 2009 ja niin eteenpäin! Ja ajatella, miten nopeasti aika sinäänsä kuluu. Mutta joskus tulee erilainen olo, ja ajattelee: "huhhuh..! miten aika sitten matelee" Varsinkin silloin kun odottaa jotakin. En ajattele, että mikä aika nytten on, niin aika kuluu...... - _-_--__--_-__-- NOPEASTI!

5

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ugjkhjilug

mää en nyt tajunnu tosta sun tekstistäs yhtään mitään! Tyhjänpäivästä jorinaa koko paska!

• viinan

juontia. Muutama tasoittava on vielä ookoo, mutta tuo taitaa mennä jo kunnon humalatilan piikkiin. Käy vaikka paskalla, tai yrjöä, se helpottaa ja on mitä mainiointa ensiapua kurjaan olotilaasi. Varo kuitenkin nuuhkimasta liikaa krapulakakkaasi, se nimittäin haisee kovin pahalle. Jos satut huomen aamulla pieraisemaan, niin varo ettei käy vanhanaikaiset ja nuo juomasi oluet tulevatkin peräreiästäsi suoraan alushousuillesi.

• kohtuus kaikessa

vähentää kun osaan käyttää sitä kohtuudella. Viina on näet viisasten juoma! Taidat itse olla vielä eilisissä viinahöyryissäsi kun "viina" noin paljon mielessäsi lymyilee, että tarvii mennä ilman mitään aihetta väittämään muita viinan juojiksi.
        Onkohan lääkityksesi kohdallaan? Toivottavasti et ole aamulla ottanut väärää annostusta lääkkeitä kultsi!

• Jonnaah<3

Viinan juontia xD mist tollast oot saanu päähäs tollo???? ja paskaa koko juttu?? mun pikkuserkku kirjotti sen.. =DDDD en ite kyl kirjottais tollaaast! hahhahaaa xDDDDD

• Lähtekää
        Jonnaah<3 kirjoitti:

Viinan juontia xD mist tollast oot saanu päähäs tollo???? ja paskaa koko juttu?? mun pikkuserkku kirjotti sen.. =DDDD en ite kyl kirjottais tollaaast! hahhahaaa xDDDDD

Vetään täältä ku ette mistää mitään ymmärräkkään!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe