Yksinkertaisesti: ZEN nano plus -mp3-soittimen asennettava levy ei suostu toimimaan käyttöjärjestelmäni (win98) kanssa. Mitä tehdä, että se toimisi tuossa järjestelmässä?
Ohjeessa sanotaan, että "Windows 98 SE käyttäjiä pyydetään asennuksen aikana asettamaan Windows 98 SE -asennuslevy CD tai DVD asemaan... Jos koneesi mukana ei tullut Windows 98 SE asennuslevyä, vaan Palautuslevy (Recovery disk), tarvittavat Windows-tiedostot voivat löytyä kansiosta c:/windows/options/cabs."
En ainakaan löytänyt mitään asennuslevyä enkä tiedä varsinkaan mistään palautuslevystä, mutta kyllä tuon cabs-tiedoston löysin. Mutta mitäs sitten? Mitä pitäisi tehdä, että asia hoituisi?
mp3-soittimen asennus ei onnistu.
5
402
Vastaukset
- sentään huomioit
että perus-windows98 on eri asia
kuin windows98 SE.- papukka
No joo.. mutta luulis, että se nyt vois toimia 98:llakin. Mitenhän se onnistuisi, onko kellään tietoa?
- kohtaa noissa
papukka kirjoitti:
No joo.. mutta luulis, että se nyt vois toimia 98:llakin. Mitenhän se onnistuisi, onko kellään tietoa?
windowseissa on se ratkaiseva ero.
Jonkinlaisesti toimiva USB-tuki on vasta 98SE:ssä.
- Trine
Eli asennusohjeita kaipaan, kun asennuslevy antaa vain tiedot: "The Windows operating system running on this computer is not supported by this product." Mikä neuvoksi? :(
- papukka
Minä en saanut asennuslevyä toimimaan, mutta tympäännyttyäin minä tökkäsin soittimen ilman asennuksia tietokoneen USB-juttuun. Siitä se sitten lähti jotain "asentamaan" ja hyvin on mp3-soittimen ja tietokoneen yhteys toiminut. Vaikka ohjeissa niin kiellettiin, ettei saa käyttää ilman asennuslevyä...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853