Neitsytnainen

Minä.

Olen oikein perustyypin neitsyt. Tiedostan sen. Pikkutarkka tietyistä asioista. Horoskooppien yhteensopivuuteen en ole perehtynyt, joten ajattelin kysellä sitä täältä. Mikä on neitsyelle idyllikumppani ja miksi? Olen itsenäinen yhäiti ja perhe on minulle kaikki kaikessa. Tykkään hemmotella rakastani, mutta luonteltani olen hallitseva. Osa siitä on kyllä elämän kokemuksen kautta tullutta kovuutta. Olisi kiva löytää ihminen, joka saisi murtumaan kuoreni. Siinä kyllä ei heikot selviä. Olen reilu kolmekymppinen ja katse on vahvasti kohti aurinkoista tulevaisuutta, niin uskon.
Oikein hyvää uuttavuotta 2007 kaikille!

3

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi vaikka

      sado-masokisti

      ai niin, ei taida olla horoskooppimerkki:(

    • Neitsytnainen ;o)

      Moi!
      Jep, alllekirjoitan itsekin - jossain määrin - olevani melkoisen tyypillinen neitsytnainen. Pikkutarkka joissain asioissa, mutta näin "aikuisiässä" myös oppinut suurpiirteiseksi (joissain asioissa, heh). Jos sun kysymys liittyi missään määrin seksiin, niin LEIJONAMIES on unelmiesi täyttymys!!!! Itsetietoinen, mutta ei liikaa, ottaa sinut huomioon, mutta ei paapo, tietää mitä tekee, mutta ei jyrää yli... Eli, ainakin mun kohdalla, napa10! Tosin siitä jellonasta ei välttämättä elämänkumppania saa, mut tajuttoman hienoo seksii ja hyvänäpitämistä kyllä! Tsemppi sulle neitsykäinen!

      • menettelee

        jellona on toisinaan niin täynä ittiä.Minulla on ollut 2 kertaa leijona pitkissä suhteissa.Minulle on mieluisempi kalat; Tietenkin makuasia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe