Olen oikein perustyypin neitsyt. Tiedostan sen. Pikkutarkka tietyistä asioista. Horoskooppien yhteensopivuuteen en ole perehtynyt, joten ajattelin kysellä sitä täältä. Mikä on neitsyelle idyllikumppani ja miksi? Olen itsenäinen yhäiti ja perhe on minulle kaikki kaikessa. Tykkään hemmotella rakastani, mutta luonteltani olen hallitseva. Osa siitä on kyllä elämän kokemuksen kautta tullutta kovuutta. Olisi kiva löytää ihminen, joka saisi murtumaan kuoreni. Siinä kyllä ei heikot selviä. Olen reilu kolmekymppinen ja katse on vahvasti kohti aurinkoista tulevaisuutta, niin uskon.
Oikein hyvää uuttavuotta 2007 kaikille!
Neitsytnainen
3
1543
Vastaukset
- olisi vaikka
sado-masokisti
ai niin, ei taida olla horoskooppimerkki:( - Neitsytnainen ;o)
Moi!
Jep, alllekirjoitan itsekin - jossain määrin - olevani melkoisen tyypillinen neitsytnainen. Pikkutarkka joissain asioissa, mutta näin "aikuisiässä" myös oppinut suurpiirteiseksi (joissain asioissa, heh). Jos sun kysymys liittyi missään määrin seksiin, niin LEIJONAMIES on unelmiesi täyttymys!!!! Itsetietoinen, mutta ei liikaa, ottaa sinut huomioon, mutta ei paapo, tietää mitä tekee, mutta ei jyrää yli... Eli, ainakin mun kohdalla, napa10! Tosin siitä jellonasta ei välttämättä elämänkumppania saa, mut tajuttoman hienoo seksii ja hyvänäpitämistä kyllä! Tsemppi sulle neitsykäinen!- menettelee
jellona on toisinaan niin täynä ittiä.Minulla on ollut 2 kertaa leijona pitkissä suhteissa.Minulle on mieluisempi kalat; Tietenkin makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086