Olen tulossa Kuopioon lomamatkalle ja haluaisin naisseuraa. Missä ravintolassa naiset ovat suosiollisimpia? Antakaa vinkkejä!
Paras ravintola naisen iskemiseen?
4
1909
Vastaukset
- saa Kauppakadulta
Keskustassa Kauppakadulla on ravintolatalo jossa useita kuppiloita vieri vieressä. Siinä kun surffailet baarien välillä ja katsastat tilannetta.
Varsinkin ravintola Apteekkari on viikonloppuisin nuijalla lyöty joten tunnelma on todella tiivis ja sosiaalinen. Tanssilattiakin löytyy. Sinne itse menen pesän perään.
Ja Savolaiset naiset ovat ainutlaatuisen ihastuttavia, kauniita ja rempseitä. Poissa on Etelä-Suomen virkasisarten pinnallisuus ja pakottava tarve näyttää olevansa jotain mitä eivät kuitenkaan todellisuudessa ole.
Tervetuloa Kuopioon!! Jos ei käy flaxi niin vika on miehessä, täällä nimittäin helposti huomaat tulleesi itse isketyksi.
Ja terveiseni Sawolaisille naisille. Olette upeita!!
Ja lopuksi: todennäköisesti joku amisviiksi ehdottaa ravintola Karhunpesää Petosella. Unohda.- KP-kantis
Jep. Eli KP:ssä suosiolliset savolaiskaunottaret odottavat viehkeinä vieraspaikkakuntalaista. Ei todellakaan unohdu.
- varma mesta
jos Kuopiossa haluaa n. 35-50 v himokkaita naisia niin Apteekkariin ja sieltä löytyy. vähän Paula Koivuniemen aikuista naista tai katri Helenan tähtitaivasta niin jo rupeevat tilttaamaan...ja vähän hymyä niille niin maksavat koko illan. kokemusta on..ja loppuun saakka
- Anonyymi
Useimmin ne ne sivukylien pikku baarit on mu on siinä sataman alueellakin ainakin pari joissa saattaa lykästää
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086