Teittekö uudenvuodenlupauksia? millaisia? :)
Itse alotin karkki ja herkkulakon vuodeksi, ainoa poikkeus jos joku pyytää mua maistamaan tai jos on synttärikakkua jota on pakko ottaa tai päivällisellä jälkiruokaa... tms. onkohan liian paha :s
Uusivuosi 2007
6
760
Vastaukset
Tosi hienoja lupauksia sulla! Onnea vaan.
Mulla on aina se sama uuden vuoden lupaus: viisi kiloa painosta pois! Tosin nyt sais jo sanoa että kymmenen kiloa!
Joka uusi vuosi teen sen saman lupauksen mutta kertaakaan en ole onnistunut sitä pitämään. Joulukuun lopussa on painoa saman verran kuin tammikuun alussakin. Tai jopa kilon pari enemmän.
Mutta en lannistu. Taas lupaan: viisi kiloa painosta pois! Pitäkää peukkuja! moi- jjuip!
...lupasin parantua :)
- Larude
Jäätelönsyönnin vähentäminen 7-10 litrasta/viikko alle 2 litraan/viikko.
Ei enää järjetöntä ahmimista muutenkaan. - joker
Semmosta olen koittanu luvata, että alottaisin jonkun liikuntaharrastuksen. Jos vaik kiinteytyisin siinä samalla.. Ärsyttää olla tämmönen läsö.. En oikeen oo keksiny vielä mitään, mutta jonkunlainen tanssiminen vois olla kivaa :)
- vesimiehen tytär
Otsikko on uuden vuoden lupaukseni. Palkkaan itselleni personal trainerin ja hankkiudun ravitsemustrapeutin vastaanotolle. Ehkä ammatti-ihmiset saisivat jonkun stopin tälle järjettömyydelle! Olen toivoa täynnä! :)
- artemisia_absinthium
tottakai ainahan sitä tulee tehtyä lupauksia esim. tänä vuonna ajattelin lopettaa tupakoinnin ja vähentää kahvin juontia =/ saa nähdä...
Aika hyvin muuten alkanut jo toista päivää paastolla mutta kun koulu alkaa niin alkaa taas tolkuton kahvin juominen kun aina aamuisin väsyttää ja aika usein päivisinkin *huoh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528