Teittekö uudenvuodenlupauksia? millaisia? :)
Itse alotin karkki ja herkkulakon vuodeksi, ainoa poikkeus jos joku pyytää mua maistamaan tai jos on synttärikakkua jota on pakko ottaa tai päivällisellä jälkiruokaa... tms. onkohan liian paha :s
Uusivuosi 2007
6
780
Vastaukset
Tosi hienoja lupauksia sulla! Onnea vaan.
Mulla on aina se sama uuden vuoden lupaus: viisi kiloa painosta pois! Tosin nyt sais jo sanoa että kymmenen kiloa!
Joka uusi vuosi teen sen saman lupauksen mutta kertaakaan en ole onnistunut sitä pitämään. Joulukuun lopussa on painoa saman verran kuin tammikuun alussakin. Tai jopa kilon pari enemmän.
Mutta en lannistu. Taas lupaan: viisi kiloa painosta pois! Pitäkää peukkuja! moi- jjuip!
...lupasin parantua :)
- Larude
Jäätelönsyönnin vähentäminen 7-10 litrasta/viikko alle 2 litraan/viikko.
Ei enää järjetöntä ahmimista muutenkaan. - joker
Semmosta olen koittanu luvata, että alottaisin jonkun liikuntaharrastuksen. Jos vaik kiinteytyisin siinä samalla.. Ärsyttää olla tämmönen läsö.. En oikeen oo keksiny vielä mitään, mutta jonkunlainen tanssiminen vois olla kivaa :)
- vesimiehen tytär
Otsikko on uuden vuoden lupaukseni. Palkkaan itselleni personal trainerin ja hankkiudun ravitsemustrapeutin vastaanotolle. Ehkä ammatti-ihmiset saisivat jonkun stopin tälle järjettömyydelle! Olen toivoa täynnä! :)
- artemisia_absinthium
tottakai ainahan sitä tulee tehtyä lupauksia esim. tänä vuonna ajattelin lopettaa tupakoinnin ja vähentää kahvin juontia =/ saa nähdä...
Aika hyvin muuten alkanut jo toista päivää paastolla mutta kun koulu alkaa niin alkaa taas tolkuton kahvin juominen kun aina aamuisin väsyttää ja aika usein päivisinkin *huoh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550