Teittekö uudenvuodenlupauksia? millaisia? :)
Itse alotin karkki ja herkkulakon vuodeksi, ainoa poikkeus jos joku pyytää mua maistamaan tai jos on synttärikakkua jota on pakko ottaa tai päivällisellä jälkiruokaa... tms. onkohan liian paha :s
Uusivuosi 2007
6
765
Vastaukset
Tosi hienoja lupauksia sulla! Onnea vaan.
Mulla on aina se sama uuden vuoden lupaus: viisi kiloa painosta pois! Tosin nyt sais jo sanoa että kymmenen kiloa!
Joka uusi vuosi teen sen saman lupauksen mutta kertaakaan en ole onnistunut sitä pitämään. Joulukuun lopussa on painoa saman verran kuin tammikuun alussakin. Tai jopa kilon pari enemmän.
Mutta en lannistu. Taas lupaan: viisi kiloa painosta pois! Pitäkää peukkuja! moi- jjuip!
...lupasin parantua :)
- Larude
Jäätelönsyönnin vähentäminen 7-10 litrasta/viikko alle 2 litraan/viikko.
Ei enää järjetöntä ahmimista muutenkaan. - joker
Semmosta olen koittanu luvata, että alottaisin jonkun liikuntaharrastuksen. Jos vaik kiinteytyisin siinä samalla.. Ärsyttää olla tämmönen läsö.. En oikeen oo keksiny vielä mitään, mutta jonkunlainen tanssiminen vois olla kivaa :)
- vesimiehen tytär
Otsikko on uuden vuoden lupaukseni. Palkkaan itselleni personal trainerin ja hankkiudun ravitsemustrapeutin vastaanotolle. Ehkä ammatti-ihmiset saisivat jonkun stopin tälle järjettömyydelle! Olen toivoa täynnä! :)
- artemisia_absinthium
tottakai ainahan sitä tulee tehtyä lupauksia esim. tänä vuonna ajattelin lopettaa tupakoinnin ja vähentää kahvin juontia =/ saa nähdä...
Aika hyvin muuten alkanut jo toista päivää paastolla mutta kun koulu alkaa niin alkaa taas tolkuton kahvin juominen kun aina aamuisin väsyttää ja aika usein päivisinkin *huoh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847