Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

onko caliber toiminut

Caliseeko?

Hei Caliberin omistajat onko ilmennyt ongelmia , jos niin minkälaisia? Vai onko toiminut niinkuin odotit?Kertokaa kokemuksia.

50

17186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      Dieseli ollut nyt ajossa n.3kk ja matkaa taitettu n. 15.000 km. Ei ole ollut teknisiä ongelmia. Eka huollossa kyllä valitan oikean takajarrun ajoittaisesta ääntelystä lähinnä kun auto seissyt yön. Ääntelyä kuului samaisesta pyörästä myös Saksan autobahnilla pitkän ajorupeaman jälkeen.
      Valot jne. kutakuinkin tällä palstalla olleiden ASIALLISTEN kommenttien mukaan. Kaikinpuolin kiva ajettava ja vastaa kulutuksen ja suorituskyvyn ennakkotietoja.

      • onon

        Kaikkein halvin malli; toiminut moottorin "päivittämisen" jälkeen loistavasti.
        Ei mitään vikoja.


      • 1.8 SE
        onon kirjoitti:

        Kaikkein halvin malli; toiminut moottorin "päivittämisen" jälkeen loistavasti.
        Ei mitään vikoja.

        Täällä myös tällä viikolla saatu karvalakkiversio. Ei mitään ongelmia yli 500km siirtoajon aikana eikä sen jälkeenkään.


    • tehty

      Normaali huollon lisäksi pyysin tsekkaamaan takajarrut koska oikeasta takajarrusta kuuluu joskus liikkeelle lähdettäessä "ulvahdus" ja aiemmin kuulunut pyörän pyörimisen tahtista vikinää.
      Huollossa oikea jarru purettiin, löysivät hiekkaa ja avot siitähän piti saada maksu koska hiekkahan se äänet aiheutti eikä siis ollut takuuhomma. Lyhyen mielipiteiden vaihdon jälkeen lisäveloituksesta viisaasti luovuttiin.
      Onko muilla kuulunut jarruista ylimääräistä ääntä?

    • cvt

      Nyt on ajettu 700 km ja vikavalo on kuitattu 2 kertaa. Tänään pimeni ajotietokone. Mitähän tapahtuu huomenna?

      • Dodge__man

        Sain oman CVT-Calibeeriini lokakuun lopussa ja nyt on ensihuolto takana (6000 km). Autossa ei ole ollut mitään vikaa ja meno maittaa entistä enemmän. Keskikulutus on noin 9,5 litraa, eikä kaasujalkaa ole tosiaankaan säästelty.


      • Dodge_mies

        Sain oman CVT-Calibeeriini lokakuun lopussa ja nyt on ensihuolto takana (6000 km). Autossa ei ole ollut mitään vikaa ja meno maittaa entistä enemmän. Keskikulutus on noin 9,5 litraa, eikä kaasujalkaa ole tosiaankaan säästelty.


      • cvt
        Dodge_mies kirjoitti:

        Sain oman CVT-Calibeeriini lokakuun lopussa ja nyt on ensihuolto takana (6000 km). Autossa ei ole ollut mitään vikaa ja meno maittaa entistä enemmän. Keskikulutus on noin 9,5 litraa, eikä kaasujalkaa ole tosiaankaan säästelty.

        Tää on taas sitä mun tuuria. Eivät nuo viat ajamiseen vaikuta, mutta eivät ne ainakaan auton laadukkuudesta kerro. Auto on muutoin todella mukava käyttää ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Ensimmäisen tankillisen kulutus oli 8,8 l/ 100 km, pääasiassa kaupunkiajoa.


      • Caliber 07

        Sattunut sulle ongelmaa maanantaiksi tai jotain. Itella bensa 1.8 ja nyt 1100km takana ilman mitään ongelmia. Oma auto on "varhaista tilausta" eikä ole ollut edes niitä kuuluisia sammumisia. Toivottavasti ongelmasi ratkeaa huollon päivitylsellä.


    • CaliberCVT

      Kohta 17tkm ajettu ilman mitään vikoja, räminöitä, kolinoita ja korjauksia. Heinäkuussa käyttöönotettu 2.0 litran CVT-malli.
      Lämpöä riittää pakkasilla hyvin ja nopeasti lämpenee myös. Valoja ajattelin parantaa Bi-Xenon systeemillä, mutta lumen tultua näkyväisyys ja valoteho tuntuu riittävän ilmankin.

      • ---------

        eipä ole vielä tänä talvena pakkasia ollut, ei edes lapissa -35 . Jos tälläsillä pakkasilla kuin nyt on ollut auto on kylmä niin mikä se on talvella.


      • SXT Diesel

        On 10k km takana. Keskikulutus ja elapsed time nollautuu itekseen. Tuntus nollaavan, jos ajon aikana kattoo trip A trip B kilometrit. Niin seuraavassa käynistyksessä keskikulutus resetoituu.
        Muuten ei mitään vikaa.
        Mites ne Bi-xenon valot parantas tilannetta jos umpiot on v..keestä?


    • Calibe

      Nyt on takana 8000 km ajoa, hyvin on pelannut koko ajan. Valot on riittävät, auto on toiminut liejusilla teillä ja hangessa hyvin sekä ollut 15 asteen pakkasella lämmin. Keskikulutus paukuttaa 7,6- 7,9 välillä karvalakkimallilla.
      Ei moittimista, hyvä valinta kerrassaan !

      • ;;;;;;;;;;;;;;;

        voi juma jos auto ei tommosta matkaa kestä. Kantsiiko laitta lehteen ilmoitus ja vetää lippu salkoon. Kerro sitte kuinka hyvä valinta kun mittarissa on 200000km, vieläkö on pelannu ilman isompia remontteja. Ilmottaako tänne muutkin aina kun menee tuhat kilsaa ilman vikoja. Huh Huh.


      • 1.8
        ;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

        voi juma jos auto ei tommosta matkaa kestä. Kantsiiko laitta lehteen ilmoitus ja vetää lippu salkoon. Kerro sitte kuinka hyvä valinta kun mittarissa on 200000km, vieläkö on pelannu ilman isompia remontteja. Ilmottaako tänne muutkin aina kun menee tuhat kilsaa ilman vikoja. Huh Huh.

        9000km ajettu caliberilla eikä mitään vikaa..:) Poppi soi ja meno maistuu. Naureskelin aamulla hankeen jääneille henkilöautoille. Caliber nousi hangesta vaivattomasti.


      • hyvin

        Totta puhut. Näkyy vain noita kateellisia käyvän tälläkin palstalla...


      • heti*
        hyvin kirjoitti:

        Totta puhut. Näkyy vain noita kateellisia käyvän tälläkin palstalla...

        että kadehdin Caliberia maksaahan se lähes 23000e. Oma Volvoni ei maksanut kuin 45000e . Ajettu nyt 30000km kirjoitan sitten kun 31000 menee rikki josko on ollut vikoja.


      • CaliberSXT
        heti* kirjoitti:

        että kadehdin Caliberia maksaahan se lähes 23000e. Oma Volvoni ei maksanut kuin 45000e . Ajettu nyt 30000km kirjoitan sitten kun 31000 menee rikki josko on ollut vikoja.

        Olen ajellut Caliberillani (2.0 CVT SXT) noin 18500 km ilman ongelmia. Entiseen Neoniin verrattuna Caliberissa on melkein kaikki paremmmin talvi ominaisuuksien puolesta........kun vihdoin ja viimein san tassa kuukausi sitten lohkolämmittimen ja sisäpistokkeen paikalleen. :D

        Täällä palstalla kun joillain tuntuu olevan ihan selkeitä patoutumia jenkkejä kohtaan niin sanon vaan sen että vaikka jenkeissa voi olla joissain kohdin pieniä laatu ongelmia niin kertaakaan ei ole amerikkalais valmisteinen auto jättänyt tielle. Neonissa oli välillä jotain pientä sähkö ongelmaa, mutta kertakaan ei jättänyt tienposkeen.


      • tuntuu paremmalta
        heti* kirjoitti:

        että kadehdin Caliberia maksaahan se lähes 23000e. Oma Volvoni ei maksanut kuin 45000e . Ajettu nyt 30000km kirjoitan sitten kun 31000 menee rikki josko on ollut vikoja.

        " Oma Volvoni ei maksanut kuin 45000e "

        Niin, voihan se tuntua hienommalta kun on rahoitusyhtiölle enemmän velkaa kuin joku toinen ;)


      • en*
        tuntuu paremmalta kirjoitti:

        " Oma Volvoni ei maksanut kuin 45000e "

        Niin, voihan se tuntua hienommalta kun on rahoitusyhtiölle enemmän velkaa kuin joku toinen ;)

        tiedä paljonko sinä olet rahoituksella ostellut, minä ostan aina autoni käteisellä kuten myös seuraavan Volvon 2 v kuluttua, jaa saan tästä vanhasta vaihdossa lähes uuden Caliberin hinnan. Rahoitusyhtiöt ja pankkilainat ovat vähävaraisten juttuja joihin minä en kuulu, sinusta en tiedä. PS 45000 ei ole paljon rahaa, 450000 on. Voisin ostaa kalliimman jos haluaisin ja ehkä haluankin mutta se on sen ajan murhe. Sinä saat 2 v kuluttua Caliberista 12-15tuhatta ja sillä et saa juuri mitään autoa. Kuten huomaat jos olen pa kahden vuoden kuluttua saan kuitenkin uuden Caliberin kun myyn Volvoni, käykö kateeksi?


      • ei'
        en* kirjoitti:

        tiedä paljonko sinä olet rahoituksella ostellut, minä ostan aina autoni käteisellä kuten myös seuraavan Volvon 2 v kuluttua, jaa saan tästä vanhasta vaihdossa lähes uuden Caliberin hinnan. Rahoitusyhtiöt ja pankkilainat ovat vähävaraisten juttuja joihin minä en kuulu, sinusta en tiedä. PS 45000 ei ole paljon rahaa, 450000 on. Voisin ostaa kalliimman jos haluaisin ja ehkä haluankin mutta se on sen ajan murhe. Sinä saat 2 v kuluttua Caliberista 12-15tuhatta ja sillä et saa juuri mitään autoa. Kuten huomaat jos olen pa kahden vuoden kuluttua saan kuitenkin uuden Caliberin kun myyn Volvoni, käykö kateeksi?

        tarvitse olla rikas jos ajaa uudella Volvolla, käyppä piruuttasi katsomassa paperitehtaiden parkkipaikkoja. 45000e ei ole edes vuoden palkka bruttona. Jos sinulla ei ole varaa ostaa uutta Volvoa ja pitää ajaa rahoitusyhtiön Caliberilla hanki parempi työ.


      • se tietysti
        en* kirjoitti:

        tiedä paljonko sinä olet rahoituksella ostellut, minä ostan aina autoni käteisellä kuten myös seuraavan Volvon 2 v kuluttua, jaa saan tästä vanhasta vaihdossa lähes uuden Caliberin hinnan. Rahoitusyhtiöt ja pankkilainat ovat vähävaraisten juttuja joihin minä en kuulu, sinusta en tiedä. PS 45000 ei ole paljon rahaa, 450000 on. Voisin ostaa kalliimman jos haluaisin ja ehkä haluankin mutta se on sen ajan murhe. Sinä saat 2 v kuluttua Caliberista 12-15tuhatta ja sillä et saa juuri mitään autoa. Kuten huomaat jos olen pa kahden vuoden kuluttua saan kuitenkin uuden Caliberin kun myyn Volvoni, käykö kateeksi?

        mukavaa unelmoida, jos on selvä haave, niinkuin sinulla tuo volvo. Aikanaan, kun lopetat koulun ja lähdet töihin, niin ehkä se haave toteutuukin säästeliäästi elämällä. Edellyttää tietysti, että volvoja vielä valmistetaan silloin. Aika epätodennäköistä se kuitenkin on.


      • on..
        se tietysti kirjoitti:

        mukavaa unelmoida, jos on selvä haave, niinkuin sinulla tuo volvo. Aikanaan, kun lopetat koulun ja lähdet töihin, niin ehkä se haave toteutuukin säästeliäästi elämällä. Edellyttää tietysti, että volvoja vielä valmistetaan silloin. Aika epätodennäköistä se kuitenkin on.

        vielä Volvo (S60), mutta vaihdan sen Caliberiin ensi viikolla. Ajettavuus ei ainakaan huonone. Myöskään Caliberin arvon heikentyminen ei ole euroissa suurempi kuin Volvossa; päinvastoin.


      • Caliber owner
        en* kirjoitti:

        tiedä paljonko sinä olet rahoituksella ostellut, minä ostan aina autoni käteisellä kuten myös seuraavan Volvon 2 v kuluttua, jaa saan tästä vanhasta vaihdossa lähes uuden Caliberin hinnan. Rahoitusyhtiöt ja pankkilainat ovat vähävaraisten juttuja joihin minä en kuulu, sinusta en tiedä. PS 45000 ei ole paljon rahaa, 450000 on. Voisin ostaa kalliimman jos haluaisin ja ehkä haluankin mutta se on sen ajan murhe. Sinä saat 2 v kuluttua Caliberista 12-15tuhatta ja sillä et saa juuri mitään autoa. Kuten huomaat jos olen pa kahden vuoden kuluttua saan kuitenkin uuden Caliberin kun myyn Volvoni, käykö kateeksi?

        Ei, ei valitettavasti kyllä käy kateeksi tilanteesi ollenkaan, jos se oli yrityksesi.


      • setä samuli
        Caliber owner kirjoitti:

        Ei, ei valitettavasti kyllä käy kateeksi tilanteesi ollenkaan, jos se oli yrityksesi.

        Palataanpas asialinjalle, kysymyshän oli kuinka caliber toimii...


      • luulet
        on.. kirjoitti:

        vielä Volvo (S60), mutta vaihdan sen Caliberiin ensi viikolla. Ajettavuus ei ainakaan huonone. Myöskään Caliberin arvon heikentyminen ei ole euroissa suurempi kuin Volvossa; päinvastoin.

        että sinulla on Volvo niin erehdyt, V70 on Volvo, s 60 on enemmän japsi kun Volvo.


      • sinä
        se tietysti kirjoitti:

        mukavaa unelmoida, jos on selvä haave, niinkuin sinulla tuo volvo. Aikanaan, kun lopetat koulun ja lähdet töihin, niin ehkä se haave toteutuukin säästeliäästi elämällä. Edellyttää tietysti, että volvoja vielä valmistetaan silloin. Aika epätodennäköistä se kuitenkin on.

        köyhä!


      • menossa
        se tietysti kirjoitti:

        mukavaa unelmoida, jos on selvä haave, niinkuin sinulla tuo volvo. Aikanaan, kun lopetat koulun ja lähdet töihin, niin ehkä se haave toteutuukin säästeliäästi elämällä. Edellyttää tietysti, että volvoja vielä valmistetaan silloin. Aika epätodennäköistä se kuitenkin on.

        kuudes Volvo, ja seuraavakin on Volvo; jos joskus saat töitä ja rahaa suosittelen Volvoa sinullekin, ei jenkit itse paljoa tollaista Caliberia noteeraa siellä on statusta ajaa eurooppalaisella kuten Mersu Volvo Bmw. Jenkkien omat autotehtaat ovat kusessa joten luulen että Volvoa tehdään varmasti kauemmin kun jotakin japsi Dodgea. Mersuhan sen tehtaan jo nytkin omistaa.


      • rotke
        ei' kirjoitti:

        tarvitse olla rikas jos ajaa uudella Volvolla, käyppä piruuttasi katsomassa paperitehtaiden parkkipaikkoja. 45000e ei ole edes vuoden palkka bruttona. Jos sinulla ei ole varaa ostaa uutta Volvoa ja pitää ajaa rahoitusyhtiön Caliberilla hanki parempi työ.

        Ajoin tossa yks päivä Caliberilla ohi.. Kaverilla oli jäänyt uusi Volvo tienposkeen.. Buaaaahaahaaa!


      • kirjoittaa
        rotke kirjoitti:

        Ajoin tossa yks päivä Caliberilla ohi.. Kaverilla oli jäänyt uusi Volvo tienposkeen.. Buaaaahaahaaa!

        hesariin ja iltikseen, varmasti ainoa auto joka jääny tienposkeen. Hyvä kun näit sen . Paljon onnea sinulle. Buaaaaaahaaaaahaaaaa


      • täälläkin
        setä samuli kirjoitti:

        Palataanpas asialinjalle, kysymyshän oli kuinka caliber toimii...

        ASIAAN!


      • ihan
        luulet kirjoitti:

        että sinulla on Volvo niin erehdyt, V70 on Volvo, s 60 on enemmän japsi kun Volvo.

        vaan kyllä S60 enemmän autolta näyttää. V70 on enempi laatikko pyörillä...


      • siitä
        ihan kirjoitti:

        vaan kyllä S60 enemmän autolta näyttää. V70 on enempi laatikko pyörillä...

        ollut kysymys vaan siitä että s60 ei ole oikea Volvo mutta v70 on.


      • rotke
        kirjoittaa kirjoitti:

        hesariin ja iltikseen, varmasti ainoa auto joka jääny tienposkeen. Hyvä kun näit sen . Paljon onnea sinulle. Buaaaaaahaaaaahaaaaa

        Oikein! Oli ainoa. En nähnyt muita siellä..


      • a
        heti* kirjoitti:

        että kadehdin Caliberia maksaahan se lähes 23000e. Oma Volvoni ei maksanut kuin 45000e . Ajettu nyt 30000km kirjoitan sitten kun 31000 menee rikki josko on ollut vikoja.

        että sä joudut ajamaan samalla autolla noin pitkään. Pitäskö sun mennä töihin?


      • Nissanmies
        en* kirjoitti:

        tiedä paljonko sinä olet rahoituksella ostellut, minä ostan aina autoni käteisellä kuten myös seuraavan Volvon 2 v kuluttua, jaa saan tästä vanhasta vaihdossa lähes uuden Caliberin hinnan. Rahoitusyhtiöt ja pankkilainat ovat vähävaraisten juttuja joihin minä en kuulu, sinusta en tiedä. PS 45000 ei ole paljon rahaa, 450000 on. Voisin ostaa kalliimman jos haluaisin ja ehkä haluankin mutta se on sen ajan murhe. Sinä saat 2 v kuluttua Caliberista 12-15tuhatta ja sillä et saa juuri mitään autoa. Kuten huomaat jos olen pa kahden vuoden kuluttua saan kuitenkin uuden Caliberin kun myyn Volvoni, käykö kateeksi?

        ei siitä caliberista voi saadakaan sitä 23000 euroa parin vuoden päästä, jos auto maksaa uutena 23000e.Totta helvetissä saat rahoitusyhtiön volvosta/(RENAULTISTA) 23000 parin vuoden päästä, jos auto maksaa 45000e uutena.Terveisin nissan mies...


      • John&Horace
        setä samuli kirjoitti:

        Palataanpas asialinjalle, kysymyshän oli kuinka caliber toimii...

        Pikkaisen alkaa olla piinat kuluneet. mm. Takakontin puskurista on lähtenyt maalit, kun raskaita tavaroita vedetään kontista jne. Tekniikan puolella ei ongelmia.


      • dodge is best
        en* kirjoitti:

        tiedä paljonko sinä olet rahoituksella ostellut, minä ostan aina autoni käteisellä kuten myös seuraavan Volvon 2 v kuluttua, jaa saan tästä vanhasta vaihdossa lähes uuden Caliberin hinnan. Rahoitusyhtiöt ja pankkilainat ovat vähävaraisten juttuja joihin minä en kuulu, sinusta en tiedä. PS 45000 ei ole paljon rahaa, 450000 on. Voisin ostaa kalliimman jos haluaisin ja ehkä haluankin mutta se on sen ajan murhe. Sinä saat 2 v kuluttua Caliberista 12-15tuhatta ja sillä et saa juuri mitään autoa. Kuten huomaat jos olen pa kahden vuoden kuluttua saan kuitenkin uuden Caliberin kun myyn Volvoni, käykö kateeksi?

        laitetaampa dodge challenger srt8 392 sun volvos viereen niin kyllä hymy hyytyy kun challenger laulaa 470-hepan verran ja suomessa 2-kertaa kalliimpi ku volvos. ja volvotkin nykyään kiinanpaskoja.


      • Voi voi
        dodge is best kirjoitti:

        laitetaampa dodge challenger srt8 392 sun volvos viereen niin kyllä hymy hyytyy kun challenger laulaa 470-hepan verran ja suomessa 2-kertaa kalliimpi ku volvos. ja volvotkin nykyään kiinanpaskoja.

        pikkupoikaa ja pikkupojan mielipiteitä. Kyllä mun isällä on isompi kuin äidilläs, auto nimittäin.


    • caaliperät

      levenneet kun ei ole muutamaan päivään tullut tietoja ajetuista matkoista.

    • vikisee ja vinkuu

      31000km Calibeerillä ajettu ja auto pitää ihmeellistä vikinää. joku tuntuu hankaavan kiinni tai jotai, korkeammilla nopeuksilla kalipeeri vaihtaa vikinän ulvontaa :S

      • Caliber-lady

        vikinä johtuu jarrupaloista. Kannattaa seuraavassa huollossa pyytää niitä hiottavan hieman. Meillä auttoi.


    • vtu...stana

      CRD:n turbo pois pelistä vähän väliä, ESP/ BSA (vai mikä se oli?) syttyy ihan itsekseen kuivallakin kelillä muut pikkuviat. Huomenna korjuuksille. Auto siis CRD jolla ajettu 95000 km.

      • minime4578

        Meikeläisen CRD:ssä samoja vikoja. Kerros mitä ne sanoi korjaamolla? Turbo mennyt kerran pois päältä mutta uudelleen käynnistys palautti sen ja vikavalo paloi päivän kunnes sammui. Esp valossa sama juttu. Kahden vuoden ja 50.000km aikana siis kummatkin tapahtunut kerran, joten en ole viitsinyt viedä korjaamolle. Pelottaa että kun kilsat tuplaantuu niin viat tulee useammin.


    • John Smith

      Ostin 09 caliberin tuossa pari viikkoa sitten ja nyt on kaksi kertaa syttynyt moottorin merkkivalo ajon aikana. Korjaamolle vaan ja nyt katsotaan mikä sitä pollea oikeen risoo. Onneksi on vuosi takuuta niin sei tartte itteensä maksaa HETI kipeeksi jos on jotain häikkää :D Onko jollain muilla tuota moottorin merkkivalo ongelmaa?

      • John Smith

        Ja lähti valo ittestään pois seuraavana päivänä... katotaan löytyykö huollosta enää vikkoodia :/


      • 19+4=?
        John Smith kirjoitti:

        Ja lähti valo ittestään pois seuraavana päivänä... katotaan löytyykö huollosta enää vikkoodia :/

        Mulla kans syttynyt moottorin merkkivalo caliberiin. Ekan syttymisen jälkeen ajelin kaksi päivää ja konehuoneessa poksahti kerran. Kaasukammio oli räjähtänyt. Autokeskus korjas makso 1300 €. Sain auton torstaina. Tänään tiistaina sytty taas moottorin vikavalo, nyt en ajanut vietiin korjaamolle, syytä en tiedä vielä.?


    • Meillä Caliberin mittarissa 150000km ja hyvin pelaa. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe