Montako röppäystä laukeat?

Ampuja

1) Montako röppäystä olet itse ammunut kun laukeat? Miten pitkälle?

2) Ennätysmäärä röppäystä yhden orkun aikana mitä olet elokuvassa nähnyt?

3) Sen elokuvan nimi? Löytyykö netiltä videoclippiä?

4) Onko Peter North paras satsin ampuja (röppäysten määrä ja lentopituus)

10

4126

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RUISKUMESTARI

      MIKÄLI OLEN OLLUT SELIBAATISSA NOIN VIIKON KOKONAIS RUISKAUKSIA TULEE 10 JOISTA 5-6 PITKÄÄ. ITSELLÄNI ON SUURET BOSAT VAIKUTTAAKOHAN NE SPERMAN MÄÄRÄÄN. MIKÄ VAIN ELOKUVA, JOSSA ON PETER NORTH ON HYVÄ RUISKUTUS FILMI. USKOMATON MÄÄRÄ SIEMENTÄ

    • Satsikandidaatti

      Miten voisin lisätä:
      a) satsinesteen määrä (sperman volyymiä)
      b) röppäysten lentopituus (ts painetta, voimaa)
      c) räppöysten lukumäärä (orkkukramppien lkm)

      Haluaisin laueta voimakkaasti, paljon ja pitkälle.

      Voiko harjoitella (eturauhasen treeni)?
      Mitä pitäisi juoda tai syödä?

      Olisin kiitollinen vastauksista.

      • TJ

        Luin aikonani eräästä alan oppaasta että satsin määrää voi lisätä siten, että pari tuntia ennen panoa masturboi itsensä kohtuullisen lähelle orgasmia ja lopettaa. Se voi tehdä pariinkin kertaan. Sitten pitäisi satsia tulla itse koitoksessa runsaanlaisesti. Itse en tosin ole kokeillut, tulee muutenkin ihan riittävästi. Tuo konsti saa jotenkin kanavat aukeamaan ja eturauhasen aktiiviseksi. Testatkaa!


    • pete

      mä oon 16v...ja ainakin mun sperma lentää tosi paineella, kerran runkattiin parin kundin kaa kimpas eihän sitä niin tarkkaa nähny miten muilla mut kyllä minulta selvästi lensi eniten abaut: 7kovaa orgasmi sykäystä eli kunnon kaarta ja tipat päälle!

      • ....

        peter north on ihan säälittävä:P


    • heikko

      Käy imuttamassa Kazaasta seuraava videopätkä..
      (saattaa olla jossakin muuallakin, mutta ainakin siellä..)

      big balls, sm dick, gal of cum.mpeg

      Kyseinen video on todella monen käyttäjän hallussa ja pitäisi tulla aika nopeasti. Tämän nähtyäsi maailmasi ei ole enää ennallaan. Siemensyöksy kestää noin puoli minuuttia ja varovainen arvio sperman määrästä on noin puoli litraa. : )

      ps. Peter North oli suosikkini ennen tätä kaveria..

    • Anonyymi

      En tiedä kuinka paljon ja montako sykäystä ekakerralla tuli oli kuin joku punppu olisi käynnistynyt. , mutta pikälle vaalea neste lensi kun laukes en osannut laskea kun tuli täytenä yllätyksenä,suorastaan pelästyin, että mitä nyt tapahtuu kun en ollut saanut mitään etukäteis tietoa koko siemensyöksystä, siihen aikaan ei vielä koulussa ollut mitään seksuaali opetusta, mutta tosi ihanalta se tuntui kun sain kokea ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen, en muista onko jälkeenpäin siemenneste purkautunut sellaisella voimalla paine oli kova näin jälkeenpäin ajatellen ehkä reilu puolitoista metriä. Mutta sen jälkeen kun aloin masturpoimaan ja tekemään siemensyöksyn pituus ennätyksiä aina sauna reissuilla en muista mutta pitkälle lensi .

      • Anonyymi

        Aina parempi mitä useampi röppäys viisi tai kuusi ja mitä isompi määrä siemennestettä sen parempi en ole koskaan mitannut, mutta hyvältä tuntuu kun laukee ja näkee masturpoidessa kun siemenneste voimakkaasti kaaressa purkautuu.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Oma str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotka haluavat pi­tää ha­uskaa 👉 http://5206699.com/H/Ro3OY 👈

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­umme sinu­­­t kä­­ym­­ään uude­­­ssa cha­tis­sa! Mei­­tä on yli mil­­jo­­­ona! 👉 http://3255222.com/H/1BoMY 👈

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe