Vittu mä oon niiin kyrpiintyny tähän lordin ja lordifanien haukkumiseen.Vittu jos on pakko suututtaa lordifanit ja haukkuu lordii noin pahasti ja sairaalla tavalla,niin menkää vittu muualle.Tän palstan tarkotus on se ett lordifanit saa keskustella lordista ja vaihtaa ajatuksii,jne,eikä se ett täytyy haukkuu sairaalla tavalla ja ilman syytä ja perusteluja.Ja nimitellä lordii ja faneja.Tää palsta on vajonnu alas.Miettikää omassa päässänne ja peilin eessä onko itessäkin vikaa ja miettikää miltä itestänne tuntuisi jos teitä haukuttaisi alituiseen.MIETTIKÄÄ!!!!!!!!
Vittu!!!
9
373
Vastaukset
- nyt kävi näin
nyt kävi näin:
jokainen on joskus silloin tällöin hieman kriittinen sisällään asustelevaa pikku-lordia kohtaan.. sitä kutsutaan itsekriittisyydeksi. liiallinen itsekriittisyyskään ei sekään kivaa. - yfktykyuktky
Nii just! Tää palsta ei oo mikään "haukkumispalsta" tää on tarkotettu Lordin faneille!!!
- ,.-,.-,.-,.-
tämä on tarkoitettu lordista keskusteluun ja on avoin kaikille, ei pelkästään lordifaneille, jos haluat lordifoorumille niin meneppäs monsterboardille jossa juttujen taso on 1000000 kertaa parempi kuin täällä.
Kannattaa myös miettiä ennenkuin rupeaa kiukuttelemaan kuin joku pikkukakara, ei tarvi välittää niistä negatiivisista viesteistä, kaikki ei lordista tykkää, käyttäydyt itse paljon lapsellisemmin kun vedät herneet nenään näistä jutuista.
- olla 17v!
Mun kymmenenvuotias pikkusiskokin saa aikaan järkevämpää tekstiä...:-)
- Supermegalordifani
Kyll mä oon 17 ja täytän toukokuun viiminen päivä 18,ett revi siitä!!Mulla on ollu "vähän" sekavaa viime aikoina,ett ei tälläne haukkumine oo kivaa.Näin erittäin tärkeen ihmisen ensimmäistä kertaa täss jokunen aika sitte 14vuoden jälkeen.Ett pyydän kovasti anteeksi olemassaoloani,jos siitä on sulle jotain haittaa.
- ei ollut tarkoitus
Supermegalordifani kirjoitti:
Kyll mä oon 17 ja täytän toukokuun viiminen päivä 18,ett revi siitä!!Mulla on ollu "vähän" sekavaa viime aikoina,ett ei tälläne haukkumine oo kivaa.Näin erittäin tärkeen ihmisen ensimmäistä kertaa täss jokunen aika sitte 14vuoden jälkeen.Ett pyydän kovasti anteeksi olemassaoloani,jos siitä on sulle jotain haittaa.
kaikilla on aina välillä vaikeeta.
- Supermegalordifani
ei ollut tarkoitus kirjoitti:
kaikilla on aina välillä vaikeeta.
Joo....ei se mitää.Onks tää ollu aina tällä palstalla sun nimimerkki?Anteeksi kun olin törkee,mulla vaan on sekava ja uus tilanne,mutta en voi kertoo.
- Lordihan on lasten musiikki...
Supermegalordifani kirjoitti:
Joo....ei se mitää.Onks tää ollu aina tällä palstalla sun nimimerkki?Anteeksi kun olin törkee,mulla vaan on sekava ja uus tilanne,mutta en voi kertoo.
Supermegalordifanihan on selvästi vain provoilija tai pelkästään lapsi. Tekstin perusteella korkeintaan 10-11 vuotias. Eihän tuo saa selvää sanaa suustaan ainakaan tekstiksi asti, ei sitten millään.
Ja te otatte tuon kakaran tosissanne ja huomioitte tuollaiset provot ja vastaatte niihin? En voi ymmärtää, ehkä se kertoo jotain Lordi-fanien henkisestä kehityksestä. Noh, mutta ei kai se voikaan kovin korkealla tasolla olla jos Lordin fanit ovat suurimmilta osin lapsia, joilla on kehitys kesken. - ,.-,.-,.-,.-
Lordihan on lasten musiikki... kirjoitti:
Supermegalordifanihan on selvästi vain provoilija tai pelkästään lapsi. Tekstin perusteella korkeintaan 10-11 vuotias. Eihän tuo saa selvää sanaa suustaan ainakaan tekstiksi asti, ei sitten millään.
Ja te otatte tuon kakaran tosissanne ja huomioitte tuollaiset provot ja vastaatte niihin? En voi ymmärtää, ehkä se kertoo jotain Lordi-fanien henkisestä kehityksestä. Noh, mutta ei kai se voikaan kovin korkealla tasolla olla jos Lordin fanit ovat suurimmilta osin lapsia, joilla on kehitys kesken.eihän näistä aina voi tietää.
Provoiluahan toi on, mutta tosiaan on tullut vastaan sellassia Lodi-faneja ettei mitään rajaa :/
Ja millä tavoin joku bändi tai artisti voidaan luokitella lasten musiikiksi? Säveliä kaikki musiikki on, nuotteja peräkkäin, kyllä niistä voi nauttia kuka tahansa.
Lasten musiikkia on joku pikku-oravat tai smurffi tjs. mutta en nyt Lordia menisi sanomaan lasten bändiksi.
Suomessa moni alaikäinen on Lordin fani, mutta ulkomailla se on ihan toisinpäin, siellä Lordia fanittaa eniten kaikki nuoret aikuiset ja yli 20-vuotiaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009