Vittu!!!

Supermegalordifani

Vittu mä oon niiin kyrpiintyny tähän lordin ja lordifanien haukkumiseen.Vittu jos on pakko suututtaa lordifanit ja haukkuu lordii noin pahasti ja sairaalla tavalla,niin menkää vittu muualle.Tän palstan tarkotus on se ett lordifanit saa keskustella lordista ja vaihtaa ajatuksii,jne,eikä se ett täytyy haukkuu sairaalla tavalla ja ilman syytä ja perusteluja.Ja nimitellä lordii ja faneja.Tää palsta on vajonnu alas.Miettikää omassa päässänne ja peilin eessä onko itessäkin vikaa ja miettikää miltä itestänne tuntuisi jos teitä haukuttaisi alituiseen.MIETTIKÄÄ!!!!!!!!

9

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt kävi näin

      nyt kävi näin:
      jokainen on joskus silloin tällöin hieman kriittinen sisällään asustelevaa pikku-lordia kohtaan.. sitä kutsutaan itsekriittisyydeksi. liiallinen itsekriittisyyskään ei sekään kivaa.

    • yfktykyuktky

      Nii just! Tää palsta ei oo mikään "haukkumispalsta" tää on tarkotettu Lordin faneille!!!

      • ,.-,.-,.-,.-

        tämä on tarkoitettu lordista keskusteluun ja on avoin kaikille, ei pelkästään lordifaneille, jos haluat lordifoorumille niin meneppäs monsterboardille jossa juttujen taso on 1000000 kertaa parempi kuin täällä.

        Kannattaa myös miettiä ennenkuin rupeaa kiukuttelemaan kuin joku pikkukakara, ei tarvi välittää niistä negatiivisista viesteistä, kaikki ei lordista tykkää, käyttäydyt itse paljon lapsellisemmin kun vedät herneet nenään näistä jutuista.


    • olla 17v!

      Mun kymmenenvuotias pikkusiskokin saa aikaan järkevämpää tekstiä...:-)

      • Supermegalordifani

        Kyll mä oon 17 ja täytän toukokuun viiminen päivä 18,ett revi siitä!!Mulla on ollu "vähän" sekavaa viime aikoina,ett ei tälläne haukkumine oo kivaa.Näin erittäin tärkeen ihmisen ensimmäistä kertaa täss jokunen aika sitte 14vuoden jälkeen.Ett pyydän kovasti anteeksi olemassaoloani,jos siitä on sulle jotain haittaa.


      • ei ollut tarkoitus
        Supermegalordifani kirjoitti:

        Kyll mä oon 17 ja täytän toukokuun viiminen päivä 18,ett revi siitä!!Mulla on ollu "vähän" sekavaa viime aikoina,ett ei tälläne haukkumine oo kivaa.Näin erittäin tärkeen ihmisen ensimmäistä kertaa täss jokunen aika sitte 14vuoden jälkeen.Ett pyydän kovasti anteeksi olemassaoloani,jos siitä on sulle jotain haittaa.

        kaikilla on aina välillä vaikeeta.


      • Supermegalordifani
        ei ollut tarkoitus kirjoitti:

        kaikilla on aina välillä vaikeeta.

        Joo....ei se mitää.Onks tää ollu aina tällä palstalla sun nimimerkki?Anteeksi kun olin törkee,mulla vaan on sekava ja uus tilanne,mutta en voi kertoo.


      • Lordihan on lasten musiikki...
        Supermegalordifani kirjoitti:

        Joo....ei se mitää.Onks tää ollu aina tällä palstalla sun nimimerkki?Anteeksi kun olin törkee,mulla vaan on sekava ja uus tilanne,mutta en voi kertoo.

        Supermegalordifanihan on selvästi vain provoilija tai pelkästään lapsi. Tekstin perusteella korkeintaan 10-11 vuotias. Eihän tuo saa selvää sanaa suustaan ainakaan tekstiksi asti, ei sitten millään.

        Ja te otatte tuon kakaran tosissanne ja huomioitte tuollaiset provot ja vastaatte niihin? En voi ymmärtää, ehkä se kertoo jotain Lordi-fanien henkisestä kehityksestä. Noh, mutta ei kai se voikaan kovin korkealla tasolla olla jos Lordin fanit ovat suurimmilta osin lapsia, joilla on kehitys kesken.


      • ,.-,.-,.-,.-
        Lordihan on lasten musiikki... kirjoitti:

        Supermegalordifanihan on selvästi vain provoilija tai pelkästään lapsi. Tekstin perusteella korkeintaan 10-11 vuotias. Eihän tuo saa selvää sanaa suustaan ainakaan tekstiksi asti, ei sitten millään.

        Ja te otatte tuon kakaran tosissanne ja huomioitte tuollaiset provot ja vastaatte niihin? En voi ymmärtää, ehkä se kertoo jotain Lordi-fanien henkisestä kehityksestä. Noh, mutta ei kai se voikaan kovin korkealla tasolla olla jos Lordin fanit ovat suurimmilta osin lapsia, joilla on kehitys kesken.

        eihän näistä aina voi tietää.

        Provoiluahan toi on, mutta tosiaan on tullut vastaan sellassia Lodi-faneja ettei mitään rajaa :/

        Ja millä tavoin joku bändi tai artisti voidaan luokitella lasten musiikiksi? Säveliä kaikki musiikki on, nuotteja peräkkäin, kyllä niistä voi nauttia kuka tahansa.

        Lasten musiikkia on joku pikku-oravat tai smurffi tjs. mutta en nyt Lordia menisi sanomaan lasten bändiksi.

        Suomessa moni alaikäinen on Lordin fani, mutta ulkomailla se on ihan toisinpäin, siellä Lordia fanittaa eniten kaikki nuoret aikuiset ja yli 20-vuotiaat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe