Mietin perheeni kanssa maalle muuttoa ja hevosyrityksen perustamista.
Pitäisin muksuille ratsastusleirejä ja satunnaisia tunteja.
Hevosia olen harrastanut koko ikäni ja omakin löytyy, mutta asustelee vuokratallilla.
Haluaisin tietää kokemuksistanne ja kuluista.
Tiedän että hinnat vaihtelee aluettain, mutta keskisuomi-itäsuomi alueen hinnat kiinnostaa.
Kiinnostaisi paljon n.10 hevosen talliin maksaa (kuukaudessa) heinä plus kaurat, eli ne perusasiat.
Mitä kautta löysit heinäsi? Mistä ostat kaurat?
Niitätkö omaa heinää?
Onko leiritoiminta ollut rahallisesti kannattavaa?
kysymyksiä tallinpitäjille
sisko&poni
1
390
Vastaukset
- Kikkis
ja laske kaikki todella huolellisesti
meillä on 10-20 hevosta tallissa-ihan kokemattoman ja ilman yrittäjän taitoja ei kannata aloittaa, sekä jos et omista omia peltoja ja ole tukikelpoinen....
pyydä apua sellaiselta joka laskee sinulle valmiiksi miten yrityksesi pyörisi.
jos rahaa ei tulisi muualta tai sinulla ole rikas aviopuoliso, niin harkitseharkitse ja vielä kerran harkitse....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006