mä oon yrittänyt kysyy jo kaikilta mut kukaan ei tiedä!!! et tietääkö joku et mikä mä oon kun oon syntyny 18.1.1996????????????????????
mikä olen??
en tiiä!!
5
602
Vastaukset
- kaikkitietävä
sä oot rotta
- ruutuhame
Siis sä oot rotta, sun elementti on tuli ja olet jang-puolella. Sun luonteestas sanotaan seuraavaa: Olet päättäväinen, saatat rakastua intohimoisesti ja saat lisäenergiaa elementistäsi tulesta.
- Rotta vaan
sika, rotta alkaa vasta 19.2.96 ja koska olet syntynyt tammikuussa olet siis puusika. Lisä tietoa löydät netistä laittamalla hakusanaksi kiinalainen horoskooppi.
- prinses Ai
mikä sun nimi on? ehkä tunnen sut vastaa en tykkää äkäpusseista olen tyttö mitä koulua käyt?
mikä luokka- mä? koulu? ihan sama!
sä et varmaan tunne mua! mä asun pikku kyläs tääl oitissa!! oitin ala-aste... 4.a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285319Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072032- 1391455
- 1041306
- 1081298
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491077
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271069Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861