speedmaster vs america

tuuba_xyz

Onko noissa 2006/2007 jotain isompaakin eroa kuin stonga, satula ja kromiosien määrä ? Jossain americassa taisi olla myös pinnavanteet. Pääsen koeistumaan ja toivon mukaan myös ajamaan vasta ensi viikolla, kuinkahan hyvin 190cm kuski sopii satulaan ?

9

4669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astronautti

mutta mua vituttaa kun molemmat on paremman näkösiä kun mun Rocketti. Ainoa mitä mää niissä karsastin oli moottorin koko.

• samppu

Americassa näyttäis olevan ainaskin vähemmän tehoa, mut enemmän vääntöä. Ajoin viime kesänä (vuokrapyörällä) 400 km putkeen SM:llä ja olis menny melkein toinen mokomakin. Ite olen 190 cm pitkä.
      Silti ajattelin ens kesäks omaa americaa. Miellyttää jotenki enemmän silmää ja on se tonnin halvempikin.

Kattelin muuten usalan hintoja netistä. Siel näyttäis maksavan rocketti 20t taalaa eli noin reilu 15 t egeä. Ett silleen...!!!

• Hinnoissa

Näytti olevan n. 5000km ajetut Roketit Saksan maalla 1,5 vuotta sitten. Muistaakseni Suomeen oli tuotu 1 kpl alkuvuodesta 2005 ja veroa oli lätkäisty päälle 5600 euroa. Kivaa asua Suomessa, eikö?

• speJ

Yksi kesä meni speedillä. Itse olen hieman yli 190cm ja kylläkin kaipasin siirtosarjoja, että
      olisi saannut jalat vähän suoremmiksi. Oli ihan jees ja kulkikin kivasti, kun muisti käskeä.
      Nälkä kasvoi syödessä ja vaihdoin vääntävämpään ja
      isompaan v-koneiseen

• Trumbba

Eipä eroa pahemmin tosiaan kuin kromissa, istuimessa, vanteissa yms pienissä jutuissa.
      Speed, kuten nimikin ilmaisee, vähän sporttisemman oloinen, America klassisempi.
      Itse 186cm roteva heppu, mutta erittäin miellyttävä ajaa Speedmasteria.

• SimoH

Ainakin vielä 2003-4 American koneessa oli eri kampikulmat kampiakselissa eli mäntien vaihesiirto. Muissa Bonnevilleissä männät liikkuvat mekaanisesti samaan tahtiin.

Tosin tätä ei tiennyt edes jälleenmyyjä Hämeenlinnassa.

• sdfrew

eturenkaan jarrussa oli jokin ero, kun me päädyttiin speedmasteriin kun siinä oli ehkä turvallisemmat jarrut...

• siinä on
        sdfrew kirjoitti:

eturenkaan jarrussa oli jokin ero, kun me päädyttiin speedmasteriin kun siinä oli ehkä turvallisemmat jarrut...

2 jarrulevyä vs american 1.

Testissä ei kuitenkaan havainneet suuria eroja, olikohan MP maailman testi.

Itsellä viikon vanha speedmaster alla, kovasti tykkään 8-)

• sdwer
        siinä on kirjoitti:

2 jarrulevyä vs american 1.

Testissä ei kuitenkaan havainneet suuria eroja, olikohan MP maailman testi.

Itsellä viikon vanha speedmaster alla, kovasti tykkään 8-)

viikko sitten torstaina meille tuotiin speedmasteri, olisiko se toinen ollut sinun, asutko kokkolassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe