Onko Helsingissä turvapalveluissa ulkomaalaistaustaisia työskenteleviä vartioita?
Ulkomaalaistaustainen vartija
12
3495
Vastaukset
- fsfsdf
Kyllähän noita on
- Esim. minä
Vähä outo kysymys... Mutta vastaus on -> kyllä on.
- UTELIAS
Esimerkiksi.. onko naisia? .. siis ulkomaalaisia?
Somali, Irak, Iran, entisestä Neuvostoliitosta??? - koska...
UTELIAS kirjoitti:
Somali, Irak, Iran, entisestä Neuvostoliitosta???Koska kysymys oli onko pääkaupunkiseudulla ulkomaalaistaustaisia vartijoita. Lähimmistä maista kotoisin olevat ulkomaataustaiset väijyt on ihan tosta Virosta ja Ruotsista.
- UTELIAS
koska... kirjoitti:
Koska kysymys oli onko pääkaupunkiseudulla ulkomaalaistaustaisia vartijoita. Lähimmistä maista kotoisin olevat ulkomaataustaiset väijyt on ihan tosta Virosta ja Ruotsista.
..täsmällisesti ..
onko vartioita Somalista ja Venäjältä,
koska minulla on sellainen kuvitus, etten tavannut Helsingissä koskaan somali - tai venäläis- vartioita?
Ja vielä kysymys, jos ”On”,
sitten onko naisia? : ) - Utelias2.
UTELIAS kirjoitti:
..täsmällisesti ..
onko vartioita Somalista ja Venäjältä,
koska minulla on sellainen kuvitus, etten tavannut Helsingissä koskaan somali - tai venäläis- vartioita?
Ja vielä kysymys, jos ”On”,
sitten onko naisia? : )Mielenkiintoista,
koska somali- tai venäläis- nais – vartija
kuulosta IHAN OUDOLTA ; ))) - wrgerf
UTELIAS kirjoitti:
Somali, Irak, Iran, entisestä Neuvostoliitosta???Nainen, ent. CCCP ja vartija.
- oikea turvapalvelu
Missä ihmeen turvapalveluissa? Ei vartiointifirmat ole mitään turvapalveluita!
- myös oikea turvapalvelu
Juupas onpas.
- Kysyt?
Miks kyselet tollaisia?
T: venäläis taustainen nais vartija - haliiloo
On ja
montakin, olen tavannut useasti Somali naisia, jotka ovat vartioita- Vaikkasilmätonauki
Jännä. Mä en ole ikinä nähnyt somalinaista Suomessa tekemässä töitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779