Kun tuolla alempana avuksessa kitistiin laffin mauttomuutta, niin annetaan äänten puhua puolestaan.
Tässä äänestys:
1.Mille nikille vuoden 2006 kirjallisuuspalkinto
(laiffin noobelli)=nobel
2.Ken saanee tittelin vuoden terävimmät töräykset
3.Entäpäs hersyvin humoristi
4.Lisäksi vielä turhin turisija
Kuhunkin kohtaan saa antaa mielestään kolme parasta.
Millaisen yleisarvosanan antaisit koko palstalle?
Ei muuta sitten kun äänestämään!
Alkaa nyt ja päättyy luultavasti huomenna iltaan mennessä:D
Äänestetäänkö?
11
1757
Vastaukset
- SikurLiina ejk
,,vois vaikka pyöräyttää 9. Tulikohan se nyt oikeinpäinkään----kahdeksikko ois ainakin aina sama---tähdittyy'''
Minä antaisin palstalle arvosanaksi kokonaisen kympin. Vähempi ei tule kuuloonkaan, koska kyse on tavallaan kotipesästä.
Vuoden 2006 kirjallisuuspalkinto kuuluisi Maxille, jo pelkästään laajan tuotannon perusteella. Taitaa vielä olla porukasta ainut, joka osaa kirjoittaa luettavia novelleja. En kyllä unohtanut Sikuria, mutta tällä kertaa äänestin näin.
Kohtaan kaksi on pakko laittaa arvoisa Toimittajamme.
Kohta kolme on vaikea, koska huumoria on niin moneen makuun. Satutäti on sellainen ilopilleri mitä seuraa mielellään. Myös AnimattiN väläyttää välillä hienosti.
Neljäs kohta kuuluu meille kaikille.
Näitä on oikeasti vaikea laittaa mihinkään järjestykseen. Mikään lista ei tee oikeutta toiselle, tai saa toista nousemaan toisen edelle. Kivahan näitä höpötyksiä on lukea, ja välillä itsekin kiireiltäni tänne kirjoittaa.- SikurLiina
Laiffin noobelistit:
Max-life: päihittää enimäkseen noveleillaan.
Tosin häneltä on joskus harvakseen irronnut muutakin
ajateltavaa tekstiä.
Kuunkulkija: kirjoittaa toisinaan erittäin omaperäisen taiteellisesti taitaen ilmaisussaan monivivahteisuuden ja surumilesen elämänfilosofian.
Waffe: on paljastanut kykynsä kirjoituskisoissa ja ylettänyt nahanalle" kosketukseen.
Uopollon tekstejä soisi näkevän enemmän.
Normiksilta uskoisin löytyvän hyvinkin kyvykkyyttä monenlaiseen ilmaisuun.
Hurlumin tekstejä lukisin mieluusti myös enemmän.
Terävin kynänjälki irtoa selkeämmin Tapatoimittajalta. Hänen omaperäinen ja osuva huumori on kirpeydestään huolimatta helyyttävän leppoisaa. Olisi kiva saada joskus lukeakseen hänen kirjoittama novelli, tai mikseikäs runokin.
Terävää tekstiä irtoa myöskin Taikikselta. Hän osaa somitella sanottavansa pieniinkin lauseisiin.
Lisäksi eskotennari, koltis, katumies kamppailevat
komeasti tässä samassa sarjassa.
Arkkista on vaikeaa sijoittaa mihinkään sarjaan, ellei sitten seppelöi häntä runoilijana.
Humoristin kukkasiin ylettää Satutäti, massesetä
(mun yksi suosikkini) ja Animatiltakin parhaimpina päivinä irtoilee. Pahapastillin omaperäisessä huumorissa on sitä jotain.
Jermu taas on ihan omaa luokkaansa.
Turhaan turinaan me kaikki varmasti väliin sorrumme,
joten sen seppeleen saakoon aina jokainen vuorollaan.- SikurLiina
..kuin ihan ammatti-immeinen. (ihan pikkusen tässä tähditän ja hymistyn)
Flussa on riehaantunut elimistöäni rassaamaan, joten jäin kyllä nyt arvoissani vähäsanaseksi.Onks tuo muuten edes yhdyssana?)
Ihan hämillään olen yletyksestä tuonne noobelistien listoille. Rinnus väkistenkin pyrkii rontingille:DDDD (Arkulta anteeksi tuosta deetyksestä)
Nyt on pakko mennä vähäsen pötkölleen. Kuume väsyttää.
Ps. Kauheesti olen iloissani, kun olet tänne palstalle tullut takaisin. *halii onnessaan* - SikurLiina
..parempi olo. Tosin keho tuntuu edelleenkin, kuin tapetulta madolta. On peruttava kuntokeskukseen menonsa. Olin päättänyt nyt tämän vuoden kunniaksi aloittaa kunnon kuntoilukuurin.
Olin reissussa koko viikon. Mitä enemmän näitä vuosia kertyy, sen enempi tuo reissaaminenkin voimille ottaa. Toisaalta toki oli kivaakin.
Vai ,että muistit vielä tuonkin jutun. Se oli aikoinaan yhteen lehteen kirjoitettu hieman toisenlaisessa muodossa.
Sinun kirjoituksiasi muistan useitakin. Kirjeesi isällesi on jäänyt koskettavana mieleeni ja kisakirjoituksesi Kaffeen matkasta lappiin, sekä sen aivan hellyyttävän hauskan kyökkisykolointisi.
Kynäsi jälki on erittäin osuvaa ja saa useasti naurunpyrskähdyksen aikaan. Mutta älä pidä kynttiläsi vakan alla. Sinulta irtoaa näköjään ihan samanlaisesti vakavat aiheet ja novellit ja tarinatkin. Olet lahjakas kirjoittaja.
- animattiN
on niin, että minä olen palstan turhin turisija. Sanokoot muut mitä hyvänsä.
Kiitos nyt kuitenkin niille jotka pitävät minua muka humoristina, mistäköhän sekin on saanut alkunsa. :) - yopollo
-palstalla ollaan voisi myös äänestää hyviä keskustelijoita, sellaisia jotka saavat aikaan monipuolista mielipiteiden vaihtoa. Pitkien ja vaiherikkaiden keskustelujen avaajina ja saattelijoina ovat toimineet ansiokkaasti mm AnimattiN, Kahjovaakutin, SikurLiina ja BadMyntton. Joskus ajatukset ovat kärjistyneet kahinaksi asti mutta sehän ei välttämättä ole lainkaan avaajan vika.
- SikurLiina
Tosin itse olen melkoisen laiska vetämään pitkiä keskusteluja---Kiitos vaan tuohon listallesi pääsystä;-D
Tapis osaa rullata monissa ketjuissa keskustelut liikkeelle. Hän on lisäksi tehnyt monia kiintoisia aloituksiakin.
Sinun taiteellisia tuotoksiasi tänne kaivattaisiin enemmänkin.
- SikurLiina
Noobeli jakaantuisi sekä Max-lifen, Kuunkulkijan ja SikurLiinan kanssa. Kullekkin on annettu 3 ääntä.
Tervämiksi kynänjäljen käyttäjäksi nousee Tapatoimittaja.Sain laskettua 4 ääntä.
Hersyvintä huumoria heläyttelee Satutäti ja AnimattiN, samoilla pisteillä.
Palstan yleisarvosana näyttäisi 9,2.
-Repikää tästä---!
Uopollo on ehdottanut valittavaksi myös vuoden keskustelijan. Hyvä idis.
Ei tämä palsta mitenkään mauttomalle kyllä vaikuta. Ripotelkoon suolaa haavoihin se, joka viitsi enempää inistä.- tapatoimittaja
nythän on niin että tarkoitukseni ei ole ollut olla mikään leppoisan kirpeä humoristi, vaan ilkeillä oikein huolella. Olen väärinymmärretty, kiitos kuitenkin äänistä. Muuten olen sitä mieltä että (minulle) on aika vaikea nimetä ketään erityisesti mihinkään kategoriaan, noihin ryhmiin voisi nimetä oikeastaan jokaisen. Varsinkin kirjoituskilpailuissa saa usein yllättyä iloisesti, kun hienoa tekstiä tulee sellaisilta joilta sitä ei olisi osannut odottaa.
Mutta tietysti jokainen äänestää omien mieltymyksiensä mukaan, myönnän että jonkinlainen lista minunkin päässäni muodostui. Osittain samoja kuin nyt äänestetyt, mutta myös sen ulkopuolelta.
Mauttomana en minäkään palstaa pitäisi, olen edelleenkin sitä mieltä että missään muualla ei ole tällaista mielikuvituksen lentoa ja verbaliikkaa yhdessä kasassa kuin täällä. Toisia se miellyttää, toisia ei, mie tykkään.
- täällä
pitääkin olla? :§ /
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401933Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041633Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491593Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101291Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen61211Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56891Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648