Kiipeettekö te siis kuutamolla kerrostalon katolle tai radiomastoon ulisemaan kuin susi vai miten tää kuuhulluus näkyy ? :)
millasta se on
kuuhulluus
3
1063
Vastaukset
- AROSUSI-09
Ja laukkaan Kontulan metsissä villinä ja vapaana pureksimassa mummoja Cluteus Maximukseen.Sellaista se on.Tänään on muuten täysikuu.*Lääh*
- ihmissudet on
kivoja ;) itse tuntuu välillä olo sudelta :o
- H. Ullu
Meillä menee niin että kissa juoksee verhoissa ja seinillä ja minä tulen hulluksi. Kuusta se johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522330
- 85874
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10822- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 60497