Mitkä seikat naisen ulkonäössä ovat teille miehille turn offeja ?
Ulkonäkö
10
1873
Vastaukset
- mies..
Yleensä (runsas) ylipaino. Epäsiistit vaatteet, huonosti hoidetut hiukset. Sitten on tietty semmoisia piirteitä jotka ei yksinkertaisesti sytytä, etenkin silmät jotka ei minua sytytä on tämmöisella laulajalla joka toimii solistina tässä Garbage bändissä, semmoset mulkosilmät :/
- vili
ylipaino ja tyylittömyys
- Eino Makunen
Lyhyet hiukset, ylipaino, pienet tissit, finnit, tatuoinnit ja lävistykset, liian paljon meikkiä, karvat, tyylittömät vaatteet, orava-hampaat.
- vielä---
otsatukka ja ainainen pitkiinhousuihin pukeutuminen..
ja meikitön naama..ja liika lapsien tekeminen ja juoruilu ja kateus.
- Hossi-68
Oikein tikkua haavoissa käännellään ni polvissa roikkuvat hitsarinkintaat sekä ahteri koko luokkaa seittemän leivän uuni.
Pahemmin kyllä partakaan ei naisen kohdalla houkuttele eikä mikään trimmattu lihaksikas vartalo, hyi helkutti siinä on naisellisuus kaukana.- pikku pili
nämä ekaksi tupakointi, ylipaino, huono hygienia omistaa koiria jotka ei pysy poissa sängystä tai edes hiljaa oven takana, käheä ääni kuin olisi niellyt kaljapullon korkkeja.
- ellimari
eikös se niin mene, että niin on monta mielipidettä kuin on vastaajaakin? Varmaankin jokainen toivoo hygieniapuolen olevan kunnossa, mutta jos puhutaan pituudesta, painosta, vaatetuksesta, tatuoinneista, lävistyksistä, treenaamattomuudesta, lihaksikkuudesta jne. niin olen havainnut että tietty samanoloisuus on se avainsana. ELI: Katso millainen mies on, niin tiedät suurinpiirtein hänen makunsa naisen ulkonäön suhteen. Ja sama toisin päin. Toki jollakin saattaa olla sellaisia neurooseja kuten itselläni, että en voi missään nimessä koskettaa miestä jolla on pitkät kynnet...APUA!!! Siinä ei auta sitten mikään, oli tyyppi muuten miten ihana tahansa.
Mutta jos yleisesti ulkonäöstä puhutaan, niin harvoinpa näkee sellaisia kovin epäsuhtaisia pareja liikenteessä. Vakka kantensa valitsee. Kuinka monesti näet sliipatulla pukumiehellä daamina sellaisen hipahtavan ja lävistetyn luonnonlapsen...Kummassakaan ei ole mitään vikaa, mutta tuskin keskenänsä pariutuvat.- fsdfdsf
Ylipaino, lutkamainen olemus, liiallinen meikkaus, ja kaikenlainen teinix kieli ja käytös.
- Disco Stu
Ex-vaimon pärstä.
- Ulkonevat jalkaterät
- Iso nenä
- Hörö korvat
....nämä siis niiden "normaalien" lisäksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751