Onko helppo homma vaihtaa by pass venttiili alkuperäisestä paremmin toimivaan?
Octavia 1,8T
11
2758
Vastaukset
- tekijästä!
Vaikka tumpelompikin osaa varmaan irroittaa kolme letkua ja laittaa ne myös takaisin.
- Mie vaan
Ei vaihto vaikeaa ole. Riippuu hyvin paljon siitä missä paikassa sijaitsee... se voi olla paikassa johon ei oikein muuten pääse käsiksi ellei pura hilkeitä edestä pois, mut ei se kyllä voi olla kenellekkään ylipääsemätön homma.
- pasi
Mulla sama auto ja samat suunnitelmat. Minkä merkkistä bypassia oot miettiny? Forgeehan on kehuttu ainakin.
- pena2
merkkiä en vielä tiedä. onkos kellään tietoa mistä sais lastua samaan autoon?
- saasdad
pena2 kirjoitti:
merkkiä en vielä tiedä. onkos kellään tietoa mistä sais lastua samaan autoon?
- mmm
Miten nykyisen "toimimattomuus" ilmenee ?
- pena2
Ei ole nykyisessä vikaa mutta toimii kuulemma paremmin kun vaihtaa sen boschilaisen helvettiin sieltä...
- turhaan
pena2 kirjoitti:
Ei ole nykyisessä vikaa mutta toimii kuulemma paremmin kun vaihtaa sen boschilaisen helvettiin sieltä...
sitä pois sieltä laittaa, vaihtaa sitten parempaa tilalle kun toi vanha hajoo, toiminnassa ei eroa onko se boschilainen vai forge... kestävyydessä sitten on eroa jos on ahtoja enemmän kun vakiona...
- mmm
pena2 kirjoitti:
Heität rahasi hukkaan, kuten tuossa jo todettu niin jos vena ei vuoda niin et saavuta mitään vaihtamalla.
Jos sulla käyttöpaine alle 1,3bar niin Forge auttaa yhtä paljon kuin tummat lasit tai isompi putken pää.
- bypass
Siis olihan se poikittaiskoneella? Jos on niin todella helppo homma. Tosiaan venttiili ihan näkösällä ja muutama letku vaan irti.
- haluat?
vaihda filtteri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341889Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801472
- 781461
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711041- 631031
- 221007