Kaksonen(m) ja Vaaka (n)

Female.Libra

Olen tässä tutustunut oikein mielenkiintoiseen kaksosmieheen. Itse olen siis vaaka. Aiemminkin olen seurustellut kaksosmiehen kanssa, joka oli hyvinkin saman kaltainen kuin tämä uusi tuttavuus... Edellinen suhde vain päättyi niin että suhde muuttui tylsäksi.. jumituimme perus oleskeluun.. emme tehneet enää jänniä, seikkailumielisiä asioita kuin tavatessamme.. Tosin Kaksonen tuntui hiukan laiskalta keksimään mitään, tai lähinnä lähtemään mihinkään... Uusi kaksosmies tuntuu edellisen tavoin kovin vilkasmielikuvitukselliselta ja innokkaalta tekemään tavallisesta poikkeavia asioita.. kysymys kuitenkin kuuluu: kuinka saan tämän vireyden pidettyä yllä?.. Kuinka saada arjesta meille molemmille mielenkiintoista..? .. ettei suhde taas kariudu pysähtyneisyyteen.. :) Lähinnä kaipaisin kaksosten mielipiteitä ja kokemuksia asioista:) kiitokset vastauksista.

7

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gem-86

      Eivät kaikki kaksosmiehet ole samasta puusta veistetyt. Enimmäkseen he ovat tiedonhaluista ja menevää porukkaa, mutta niitä löhöilijöitäkin löytyy.

      Kaksosmiehen eräs "ominaisuus" on vapaudenkaipuu. Jos meneminen tai harrastukset muuttuvat pakkosuorituksiksi, kaksosmies tuntee vapautensa uhatuksi ja alkaa vetäytä.

      Toisaalta kaksosmies tarvitsee omaa rauhaa, voidakseen sulatella kaiken kokemansa. Hän tavallaan elää kaikki asiat kaksi kertaa. Ensin hän elää todelliset tapahtumat reaaliajassa ja sen jälkeen yksinäisyydessä hän kokee asioitten arvon. Yksinäisyys on hänelle paikka, jossa hän uudelleenelää tunteensa, ajatuksensa ja kaikki tapahtuneet asiat. Omalta kohdaltani voin sanoa, että juuri jälkikäteen näen selvemmin ja tunnen voimakkaammin. Mutta tuota halua vetäytyä yksinäisyyteen ei pidä käsittää torjunnaksi. Se on melkein päinvastoin. Kaksosmies palaa "luolastaan" entistäkin aidompana ja entistäkin syvemmin tuntevana edellyttäen, että hän on huomannut asian vaivan arvoiseksi.

      Menipäs taas...vähän hosuen piti kirjoittaa. Aamulla herättävä opiskelemaan.

      Mutta korostan vieläkin sitä, että kaksosmiehiäkin tuntuu olevan laidasta laitaan. Ja sitäpaitsi, pitääkö nämä luonnehoroskoopit ollenkaan paikkaansa? Tutkin ensin ja sitten vasta uskon, jos uskon.

      • hämmästynyt vesimies

        olipa hyvin sanottu. Jotain tuollaista minäkin olen ollut uumoilevinani kaksosmiehestä mutten ole osannnut pukea sitä sanoiksi.
        Pitäis varmaan kirjoittaa muistiin koko hieno viesti.
        Opiskeluhaluja- ja menestystä noin ajattelevalle yksilölle.


      • samaa!
        hämmästynyt vesimies kirjoitti:

        olipa hyvin sanottu. Jotain tuollaista minäkin olen ollut uumoilevinani kaksosmiehestä mutten ole osannnut pukea sitä sanoiksi.
        Pitäis varmaan kirjoittaa muistiin koko hieno viesti.
        Opiskeluhaluja- ja menestystä noin ajattelevalle yksilölle.

        itse olen vaakanainen ja seurustellut 3 vuotta kaksosmiehen kanssa. pitääpä alkaa ymmärtää riidan jälkeistä murjottamisaikaakin enemmän niin, että mies haluaa päässään setviä asiat :)


    • Nimetön

      Tere,

      Ikäväkyllä kaksosta täytys pitää epävarmuudessa, että vireys säilyy. Juttele muistakin miehistä niinku toverina, siis että kysyntää on mutta sun pitäs aina pois sulkea kaikki halu syrjähyppyihin, ainaki puheissa.
      Vanno uskollisuutta ja anna kuitenki kilpakosijoiden hääriä sen verran että vaikutus näkyy jotenki. Jos menet liian pitkälle ukko lähtee..
      No mieti tätä..
      t. onnellinen hiukka jännityksessä pidetty kaksosmies

    • merencue

      Hei!
      Olin naimisissa 24 vuotta kaksosmiehen kanssa!
      Hän oli vilkas kaksonen,vähän liiankin vilkas!
      Minä vaakana olin rauhallisempi mutta me täydennettiin hyvin toisiamme.Itse pidän vaihtelusta ja tyypilliseen vaakojen tapaan oli vähän vaikeaa päättää asioita.
      Mutta kaksosissa on kaksi puolta:kiva ja epärehellinen puoli.Riippuu siitä kumpi on vallitseva!Tylsää ei meillä ollut koskaan!
      Sain kärsiä loppuvuosina pettämisistä tarpeeksi1
      Hoidin kyllä suhdetta viimesen päälle ja sexi sujui meillä loppuun asti!
      En ihan heti ota kaksosmiestä uudestaan.Mutta jokainen on kuitenkin erilainen ihminen.t.MERENCUE

      • vaaka yhteiseloa kaksoseen

        Kaksoismiehen pysyvä pikkupoikamaisuus "pitää"
        hyväksyä, jos meinaa yhdessä olla. Mutta, jos
        elämä muuttuu kaksosen rinnalla naiselle vain hänen valhemaailman tukipilarina olemiseksi, joutuu nielemään tosi katkeraa myrkkyä. Kaksonenhan on ikuinen metsästäjä naisten suhteen - aina pää kääntyy, kun nainen ohittaa ja arvostelu alkaa!!Huumorilla laitoin 20 vuotta nuo "jutut", mutta kun häneen iski 50 vuotisvillitys pois tieltä, sain lähdöt (22 v. yhteiseloa). Kaksosta ja vaakaa yhdistää vapaus - tilan antaminen kumpaisellekin,
        ehkä sen vuoksi meillä kesti näinkin kauan.


      • merencue
        vaaka yhteiseloa kaksoseen kirjoitti:

        Kaksoismiehen pysyvä pikkupoikamaisuus "pitää"
        hyväksyä, jos meinaa yhdessä olla. Mutta, jos
        elämä muuttuu kaksosen rinnalla naiselle vain hänen valhemaailman tukipilarina olemiseksi, joutuu nielemään tosi katkeraa myrkkyä. Kaksonenhan on ikuinen metsästäjä naisten suhteen - aina pää kääntyy, kun nainen ohittaa ja arvostelu alkaa!!Huumorilla laitoin 20 vuotta nuo "jutut", mutta kun häneen iski 50 vuotisvillitys pois tieltä, sain lähdöt (22 v. yhteiseloa). Kaksosta ja vaakaa yhdistää vapaus - tilan antaminen kumpaisellekin,
        ehkä sen vuoksi meillä kesti näinkin kauan.

        Hei!

        Oikeassa olet sinä joka olit kaksosmiehen kanssa!
        Minun kaksoseni oli aina katsomassa muita naisia
        vaikka ekaan 10 vuoteen hän oli uskollinen!Hänen kanssaan olisi vieläkin pärjännyt
        jos olisi ollut itse samanlainen! mutta minä hyväksyn vain 1:n miehen itselleni niin heitin hänet ulos!He eivät voi vissin itselleen mitään!
        Ei meillä kyllä tylsää ollut,puoli maailmaa on nähty!Jäihän sentään 3 lasta jotka eivät ole
        kaksosia! terv merencue


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe