VIETTE BIMBOT VIHILLE

saara.

Aina te miehet puhutte hieman vähättelevään sävyyn ns. "naisellisista piirteistä", kuten vaikka turhamaisuudesta, oikuttelusta, lievästä tuhlailusta, tyhmä-blondisuudesta, jne...MUTTA TUONPA TYYPPISIÄ tapauksia te kuitenkin enimmäkseen kiikutatte VIHILLE, niin että sitä saa, mitä tilaa vai onko se niin, että "siitä puhe, mistä puute"!

Itse en ole mitään edellämainituista.

23

1881

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallitaan...

mutta horahtavia tai hutsahtavia piirteitä ei suvaita

• on seksikästä

Mies saa tuntea olevansa älykkäämpi ja ohjailevansa naista.

• me miehet

Aina.

• Taasnäitä

Jos nainen on blondi ja vähän yksinkertainen niin se ei ole ollenkaan niin paha kuin joku vittuileva punatukkainen valtiotieteilijä. Bimboista on yleensä myös paljon enemmän iloa makuukamarin puolella.

• valtsikka

anteeks nyt vaan, mutta mitä vikaa valtiotieteilijöissä on?

• Taasnäitä
        valtsikka kirjoitti:

anteeks nyt vaan, mutta mitä vikaa valtiotieteilijöissä on?

Eiks valtsikasta juuri tule ne kaikki sosiaalipolitiikka-, nais-, nolla- yms. tutkijat jotka valmistuttuaan sijoittuu Stakesiin, Kelaan, Tampereen yliopistoon ja muihin suojatyöpaikkoihin joissa ne harjoittaa kaikkea hyödytöntä sekä vittuilua yhteiskuntaa vastaan.

Siis vähän tällanen kuva mulla on.

• höhhöhh

Aika monet ihmiset menevät naimisiin. Tuskin ne miehet, jotka eivät em. piirteitä voi sulattaa, ko. piirteitä omaavien naisten kanssa naimisiin erityisellä innolla menevät. Miehiäkin on erilaisia ja jos jotkut eivät hyväksy joitain asioita, ei se tarkoita etteikö kukaan mies hyväksyisi.

• Yrjänä T.

ja mielellään hyvällä perseelle varustettu. Luuserit vievät vihille rumia naisia.

• paitsi vihikoiran

Nii.

Ei ole tarvetta mennä naimisiin koskaan mistään syystä. Minä en kenenkään toisen rahoja halua ja lasten tekeminen ei kiinnosta.

Revi Saara siitä.

• kantensa valitsee. Itekkin vähän 'yksinkertaiset' miehet ja toisaalta taas ns. status-naista haluavat fiksut ja menestyvät miehet nai näitä blondeja bimboja. Kukaan ei halua tyhmää äijää joten ilmeisesti sä haluaisit jonkun 'pikkurouvaksi', ei muuta kun vetyperoksidi-kauppaan ja leikkiin tollasta blondia pikkubimboa, sillähän toi ratkeaa.

• anette.

Täytyy kyllä sanoa, että aina särähtää korvaan kun joku sanoo bimbo blondi. Vieläkö tällaisia ihmisiä löytyy..hiusten värillä ei ole mitään tekemistä ihmisen älykkyyden kanssa,ja senhän toki jokainen tietää, niin silti, miksi näin?

Mitäpä jos vaikka todella fiksu ja älykäs brunette vaalentaisi hiuksensa, tekisikö se hänestä bimbon? Ja päinvastoin, entäpä jos blondi värjäisi hiuksensa tummiksi, olisiko hän sitten yhtäkkiä fiksu tuntemattomien silmissä? Ette voi koskaan tietää mikä kenenkin hiustenväri on, joten vähän voisi mielestäni harkita sitä bimbo-sanan käyttöä, ellei täysin tunne henkilöä. Tämä nyt vähän ohittaa alkuperäistä aihetta, mutta teki mieli sanoa :)

• on päänsisäinen
        anette. kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että aina särähtää korvaan kun joku sanoo bimbo blondi. Vieläkö tällaisia ihmisiä löytyy..hiusten värillä ei ole mitään tekemistä ihmisen älykkyyden kanssa,ja senhän toki jokainen tietää, niin silti, miksi näin?

Mitäpä jos vaikka todella fiksu ja älykäs brunette vaalentaisi hiuksensa, tekisikö se hänestä bimbon? Ja päinvastoin, entäpä jos blondi värjäisi hiuksensa tummiksi, olisiko hän sitten yhtäkkiä fiksu tuntemattomien silmissä? Ette voi koskaan tietää mikä kenenkin hiustenväri on, joten vähän voisi mielestäni harkita sitä bimbo-sanan käyttöä, ellei täysin tunne henkilöä. Tämä nyt vähän ohittaa alkuperäistä aihetta, mutta teki mieli sanoa :)

juttu, mitä voi tietysti vielä korostaa ja mainostaa vetyperoksidin käytöllä.

• Tyttis79

Tuntuu, että vihille viedään joko vähän hienohelmaiset nätit naiset tai sitten ihan tavalliset tallukat, joissa ei naisen silmällä katsottuna ole juurikaan mitään erikoista.

Eli joko se nätti ja kaunis...joka pitää ehdottomasti saada omaksi :P

tai sitten

oikeen tavis (ulkonäöltään), jossa nyt sinäänsä ei näyttäis olevan mitään sen erikoisempaa.

Ja sit tiedä, että olisin aika hyvä kokki, diggaan kodin siistinä pitämisestä, puutarhanlaittamisesta, lapsista, työnteosta jne, mutta ainakaan vielä kukaan ei ole osoittanut sen kummempaa halua esim. kihloihin/naimisiin menemiseen. Pikemmikin niillä menee mietintämyssy päähän ja tulos on "no thanks". Eli oon sit ilmeisesti niitä naisia, jonka kanssa on ehkä mukavempaa viettää aikaa yhdessä ja hengailla, kunhan ei tarvi vihille viedä ;) Noo, en mä tarvikkaan kun sen yhden tietyn miehen. Eli kai sitä sit tässä vielä odotellaan.

Niin, ja sit sellanen riepoo kans vielä, että joskus kun kattoo ympärillensä, niin paljon ns. avuttomampia ja taviksempia näkyy miesten käsipuolessa..ja ne suunnittelee häitä yms. vakiintumishommia. Eikä miesten tarvi ees viettiä, vakiintuisko sen naisen kanssa (ainakin näennäisesti näyttää siltä, ettei tarvi kovin paljoa mietitä). Ja sit jos mulla on joku josta tykkään kovasti, niin kummasti jostain yhteenmuuttoajatuksesta tulee ukolle kauhea mietintämyssykausi, "Noo en mä oikein tiedä..hmm hmm hmm hmm, kattellaan kattellaan kattellaan"-ajatuksia (ja tulos on "no thanks..kun se ratkaisi sit aikaan valmistuu..ja jopa minulle asti kerrotaan sitten joskus. Ja sehän voi kestää koska kanssanihan on kiva hengailla mutta ei vakiintua..joten sen kun tietää että se kiva hengailu voi loppua jos tuon "no thanks"-ajatuksen menee kertomaan :/ )

Tähän voisin taas heittää sen legendaarisen, että kaikenlaisia ongelmia (riitaisuutta, kaipuuta exien luo, on-offailua, lasten sairastelua, seksiongelmia) miehet jaksaa katsella vuosikausia naisen kanssa ollessaan. Mutta tosiaan yhteenmuuttamisen tullessa ajankohtaiseksi kanssa alkaa "Hmmm en osaa sanoa, mitähän mä tohon sanoisin, öyh hmm pitää miettiä, juujuu kulta kyllä mä olen miettinyt...no joo mutta "no thanks"...niin hei kai me ollaan kavereita vielä kuitenki?". Saakeli olkoon yksinään, jos joku hikinen yhteenmuutto jo alkaa teettää noin isoa ongelmaa :) :/

Niin ja ihan ku mä sen toisen vaikka söisin elävältä, käristäisin parilan välissä, kiduttaisin kuoliaaksi jos mun kanssa erehtyy vakiintumaan..näyttää yleinen luulo olevan :D :)

• Mitä haittaa siitä on, jos bimboista pitävät miehet vievät bimbonsa vihille? Eikö ole parempi niin?

• Sivullinennn

ap. tarkoittaa... että on ärsyttävää, jos samat miehet ovat väheksyvinään näitä "naisellisia" ominaisuuksia, naureskelevat ja pitävät hupakkoina... vaikka haluavat juuri sellaisen naisen.

• lhhhh
        Sivullinennn kirjoitti:

ap. tarkoittaa... että on ärsyttävää, jos samat miehet ovat väheksyvinään näitä "naisellisia" ominaisuuksia, naureskelevat ja pitävät hupakkoina... vaikka haluavat juuri sellaisen naisen.

Luulin, että oli vaan ihannemies mennyt naimisiin jonkun toisen kanssa. Naisilla sanojen tarkoitus vaihtuu tunnetilojen mukaan.

• lhhhh kirjoitti:

Luulin, että oli vaan ihannemies mennyt naimisiin jonkun toisen kanssa. Naisilla sanojen tarkoitus vaihtuu tunnetilojen mukaan.

..minäkin epäilen.

• dööp

"MUTTA TUONPA TYYPPISIÄ tapauksia te kuitenkin enimmäkseen kiikutatte VIHILLE,"

Jos miehet enimmäkseen menevät tuollaisten naisten kanssa naimisiin, täytyy sen johtua siitä, että useimmat naiset ovat sellaisia? Ymmärrät kai, ettei se vika silloin miehissä ole, vaan vaihtoehtojen puutteessa.

• vili

taksitolpan keräilyeristä ne mahtavimmat kinkut löytyy.

• Jassohoo

Kuka siinä menettää, jos idiootit vie niitä bimboja vihille? Vastaus: ei kukaan.

Ja nyt voimme taas siirtyä painavampiin kysymyksiin...

• yks äijä

Kerron oman, riippumattoman mielipiteen:

Liian moni mies haluaa itsensä rinnalla tyhmän naisen. Ei haittaa vaikka tuhlaa, ei haittaa vaikka laittaa itseään tunnin ennen ulos lähtöä, ei haittaa vaikka ei osaa mitään, kunhan on sievä kuori ja tyhjä pää. Mikään ei iske niin pahasti kuin jäädä henkisesti alakynteen!

• huomattu

Liian moni jopa koulutettu mies arvostaa eniten sitä, että peppu on pinkeä. Tämä joko tyydyttää tai sitten ei tyydytä naista, persoonasta riippuen.

• vaaleaveriköistä...

koska vaalea hiusväri assosioituu valoisuuteen ja iloisuuteen, mikä seksuaalisuuteen liitettynä tarkoittaa monesti bimboutta.

...mutta naivat tummaverisiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1845
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1567
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      110
      958
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      909
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      906
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      761
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      756
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe