te jotka olette noita töitä tehneet, mitä mieltä olette ? hyviä ja huonoja puolia. Itse ajattelin lähinnä tuota hotellivirkailijan koulutusta mutta olisi kiva kuulla mielipiteitä :)
matkailuvirkailija ja hotellivirkailija
9
9436
Vastaukset
- nella75
homma on tuttua.. hyviä puolia mun mielestä on se että saa olla ihmisten kanssa tekemisissä.. kielitaidon ylläpito, sisätyö, mitäs vielä..
no työajat on tietty miten sen ottaa hyvä tai huono puoli; epäsäännöllinen kolmivuoro systeemi.. jos ei ole yörespaa erikseen..- Matkailija123
Matkailuvirkailijan työ on hektistä, jos työskentelet matkatoimistossa. Ihmisläheistä. Työajat paremmat kuin hotellivirkailijalla.
- Ammatista kiinnostunut
Matkailija123 kirjoitti:
Matkailuvirkailijan työ on hektistä, jos työskentelet matkatoimistossa. Ihmisläheistä. Työajat paremmat kuin hotellivirkailijalla.
Onko matkailuvirkailijoille hyvin töitä ja saako helposti töitä valmistumisen jälkeen? Onko koulutusvaihtoehdot ammattikoulu tai ammattikorkea? Mitä kieliä pitää opetella?:)
- entinen vastaanottovirkailija
Eniten rassasi viikonloppu,ilta ja työt jouluna, juhannuksena, vappuna ja muina pyhinä. Kun muut pitää hauskaa, niin sinä teet töitä. Respa on myös hotellin "kaatopaikka" jos huone on siivottu huonosti tai ravintolassa ei tarjoilu ole pelannut toivotulla tavalla, niin asiakkaat ovat ensimmäisenä respan tiskillä mankumassa. Hyviä puolia tapaa paljon kivoja ihmisiä ja kielitaito karttuu ja hyvä respa voi saada paljonkin tippiä. (Itse sain kerran 500 euroa eräältä ulkomaalaiselta miljonääriltä).Ärsyttävää oli myös ne "tiskillä roikkujat" miehet jotka yrittivät pokata minua ja pyysivät illalliselle ym.
- miettteliäs
kiitos noista viesteistä :)
- miettteliäs
että minkä koulutuksen olette käyneet ? ja missä
- sain aikanaan
vastaanottovirkailijan koulutuksen Lahdessa, mutta koulutus ei taida olla sen niminen enää nykyään.
Olen helsinkiläinen ja halusin pois kotoa, siksi lähdin Lahteen. - nella75
hotellivirkailijan ammattitutkinto suoritettuna Hämeeenlinnan aikuiskoulutuskeskukslta
- Anonyymi
TOLLANEN OIS KIVA OLLA JA TÖISSÄ MM TURKU. NAANTALI. HÄMEENLINNA JNE JA ASUU MM LITTOISISSA JA LIEDOSSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801945
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1381185Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501062Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15869
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856