olen sivusta seurannut kuinka julkisuus voi muuttaa ihmistä suunnattoman paljon. En ole kateellinen ollenkaan, mutta äärettömän läheltä seuratessani tätä meininkiä pitää tunnustaa että Katri ei ole enää se sama kiva ihminen kuin ennen idolsia. Hänestä on tullut niin tärkeä ja itsekeskeinen. Voin olla myös väärässä, mutta näin asian näen itse, enkä ihan ole ainoa joka on samaa mieltä.
kuuluisuus nostaa
6
898
Vastaukset
- kef
Katril on kyl kusi noussu päähä jo aikoja sitte et ttota.. se suosiki kanneski oleva kuva oli nii hirvee et kuolin.
- Nimetön
mutta kimma muuttu mun mielestä jo idolsin aikana. Siksi toivoinkin ihan vaan Katria näpäyttääkseen Ilkan voittavan. Oli liian itsevarma ym....
- te haukkujat
Katri ei sentään kehuskele Mersuillaan, se ei ole ensimmäinen ostos kun alkoi menestyä.
Ihan kiva likka K on, eräät ne vaan koittaa jauhaa skeidaa täällä. - tuota
epäilen kyllä tuota väitettä vääräksi, sillä Katri on eräs kaikkein aidoimmista ja sympaattisimmista artisteista suomen musiikkikentällä. ja kyllä hänen keikkojaankin kuuntelee mielellään!
- tarleenainen
epäilen vahvasti ettei katria kyllä hyvin tunne tämäkään heppu :D
- ja tiedän että
toki suuri suosio vaikuttaa mutta Katrilla ei silti ole pissa noussut päähän.
Elää siististi eikä hilluttele.Keikkoja riittää ja uusi äänite tulossa syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082314- 842051
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521543- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451350Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176- 1121170
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251114