kuuluisuus nostaa

pissin päähän

olen sivusta seurannut kuinka julkisuus voi muuttaa ihmistä suunnattoman paljon. En ole kateellinen ollenkaan, mutta äärettömän läheltä seuratessani tätä meininkiä pitää tunnustaa että Katri ei ole enää se sama kiva ihminen kuin ennen idolsia. Hänestä on tullut niin tärkeä ja itsekeskeinen. Voin olla myös väärässä, mutta näin asian näen itse, enkä ihan ole ainoa joka on samaa mieltä.

6

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kef

Katril on kyl kusi noussu päähä jo aikoja sitte et ttota.. se suosiki kanneski oleva kuva oli nii hirvee et kuolin.

• Nimetön

mutta kimma muuttu mun mielestä jo idolsin aikana. Siksi toivoinkin ihan vaan Katria näpäyttääkseen Ilkan voittavan. Oli liian itsevarma ym....

• te haukkujat

Katri ei sentään kehuskele Mersuillaan, se ei ole ensimmäinen ostos kun alkoi menestyä.
      Ihan kiva likka K on, eräät ne vaan koittaa jauhaa skeidaa täällä.

• tuota

epäilen kyllä tuota väitettä vääräksi, sillä Katri on eräs kaikkein aidoimmista ja sympaattisimmista artisteista suomen musiikkikentällä. ja kyllä hänen keikkojaankin kuuntelee mielellään!

• tarleenainen

epäilen vahvasti ettei katria kyllä hyvin tunne tämäkään heppu :D

• ja tiedän että

toki suuri suosio vaikuttaa mutta Katrilla ei silti ole pissa noussut päähän.
        Elää siististi eikä hilluttele.Keikkoja riittää ja uusi äänite tulossa syksyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3168
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2142
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1369
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1334
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1307
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      25
      1249
    Aihe