Minkälaista kuntoa kickboxingin aloittaminen vaatii?
En ole säännöllistä liikuntaa harrastanut pitkiin aikoihin. Hoikka olen, mutta lihaksia tai kestävyyttä ei hirveästi löydy.
Minkälaista peruskuntoa laji vaatii?
3
795
Vastaukset
- AndyS
Turha huolehtia kunnon riittävyydestä. Ihan samanlaisia liikuntaa harrastamattomia istumatyöläisiä suurin osa muistakin kurssilaisista on. Ja kurssit pidetään sen mukaan, että tämä on tilanne. Ja voihan sitä välillä levätä, jos ei jaksa.
Se, että kunto loppuu joskus, ei ole epäonnistuminen vaan päämäärä, koska nimenomaan se kehittää kuntoa, kun antaa kaikkensa.
On sinänsä aika mielenkiintoista, että yleensä esim. säkkierien jälkeen juuri ne kaikkein kovakuntoisimmat kaverit ovat kaikkein väsyneimpiä.- Säkki
Ne kovakuntoiset harjoittelee tunteella josta johtuen saattavat "puhki" äkkiä.
- Meikäläene
Jaa kyllä mä rehellisesti olen sitä mieltä, että jos et ole harrastanut minkäänlaista liikuntaa pitkään aikaan, niin on se aika tuskaista
tuo harrastus ens alkuun. Ite luulin olevani ihan " ok-kunnossa" aikoinaan aloittaessani alkeiskurssin, olin väärässä :)
Mutta valmis urheilija/kuntoilija ei tietenkään tarvitse olla! Siinähän se kunto harjoitusmäärien myötä nousee kohinalla, eikä ketään ruoskita tekemään
oman kuntonsa yli mitään, kunhan vaan itsekin pitää siitä huolen, että menee sen mukaan mitää jaksaa ja kykenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371071Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763