Voiko outo kipuilu selän puolella, lähinnä vasemman lapaluun kohdalla johtua jotenkin keuhkoista?
Kipuilu selän puolella
7
17609
Vastaukset
- nuoresta asti
aina joskus ollut kovaa kipua vasemman lapaluun kohdalla. Nuorena olin ihan varma, että se johtuu keuhkoista. Tutkimuksissa ei kuitenkaan löytynyt mitään vikaa. Minulla se johtuu stressistä. Vuosien mittaan asia on tullut
täysin selväksi.
Hierominen auttaa, siis vaikka joku läheinenkin voi hieroa lapaluun alta tai kipeästä kohdasta. Kyllä oikea kohta ilmaisee itsensä. Siinä tuntuu oikein muljahdus ja kova kipu. Voihan siihen samalla levittää Mobilatia tai muuta vastaavaa.
Tietysti kipu voi johtua muustakin, mutta hieromista voisi helposti kokeilla. Eihän sekään samantien auta, mutta ainakin minulla, melko pian ei huomaakaan, kun kipu on hävinnyt. - Sappi pois
Minulla kipuilu lapaluiden välissä johtui sappikivistä. Kipu tuntui ensin kuin selkälihakset olisi väsyneet ja puristavaa painontunnetta, yritin venytellä selkää. Muutaman tunnin kuluttua vääntelehdin sappikivikohtauksen kourissa. Tätä oireilua kesti vuosia kun lääkärit eivät tienneet mikä mun oli, oireet oli niin oudot. No selvis se ultrassa sitten viimeinkin. Nyt ei ole selkä eikä maha kipeä.
- ilmarinta
alkoi äkillisellä pistoksella lapaluun kohdalla. Aattelinkin eka että on vaan lapaluu jumissa mutta hieronta ja venyttely ei auttanu. Muutaman päivän kipua kestin, mutta kun kuvaan tuli paha hengenahdistus oli pakko mennä lääkäriin. Keuhkokuvan kautta sitten Tyksiin ja dreeni keuhkoon.
- tulehdus
voi oireilla noin, tai keuhkokuume (jopa kuumeeton), jos kipu haittaa ja on uusi oire, kipaiseppa sinäkin lääkärissä. Keuhkokuvasta selviää paljon.
- Nimetön
kyllä voi johtua keuhkoista,mene lääkäriin mahdollisimman pian.Kokemusta on
- sairastuneelle
Hei,
oliko muita oireita kun yläselkäkipu? näkyikö rontgenissä vai millä lailla todettiin?
- kipuileva
Mulla on kipua rintojen alapuolella, keuhkojen alaosassa. Sitä on ollut jo jonkin aikaa. Mistäköhän tämä voi johtua? Mulla on ollut flunssaa, mutta se on jo mennyt ohi jo jonkin aikaa sitten. Yskää on jonkin verran ja limannousua. Olen astmaatikko. En tiedä, pitäisikö olla huolissaan vai onko tämä vain jotain ohimenevää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822