Ikinä kuullutkaan...Enkä takuulla ole ainoa :)
Sivun moderaattori taitaa tuntea bändin jäsenet kun on oman sivun tänne saaneet.
MIKÄ IHMEEN KOLMAS NAINEN?
14
2097
Vastaukset
- ...
Niin... tosta huomaa että nykyihmiset eivät ymmärrä mitään HYVÄN musiikin päälle. Kuunnellaan vaa jotain helvetin basshuntteria ja muutaa paskaa mikä ei viittaa musiikkiin alkuunkaan!!!
- metallimies
En tiedä bändistä mitään, enkä välitäkään tietää.
Takuulla ihan peetä.- ...
Sääliksi teitä käy kun ette edes musiikista ole kuulleet...
- roy
... kirjoitti:
Sääliksi teitä käy kun ette edes musiikista ole kuulleet...
sitä paremman bändistä tekee, että ihan kaikki takarivin tallaajat ei sitä ymmärrä tai edes tunne.
- Niin se vaan on...
Metallimies... Hah hah... Eikö ole kerrottu että se ei tee miestä, jos jalkojen välissä on pippeli? Te ette yksinkertaisesti tiedä kyseistä bändiä siksi, että olette niin nuoria. Jos on elänyt ja kuunnellut esim. radiota Kolmannen naisen aikaan, ei ole voinnut välttyä kuulemasta sitä...
- http://www.kolmasnainen.net/
roy kirjoitti:
sitä paremman bändistä tekee, että ihan kaikki takarivin tallaajat ei sitä ymmärrä tai edes tunne.
- kuuntelehtija
Mielenkiintoista, että bändin hovituottajana useimmilla levyillä on ollut "metallimies" Mikko Karmila. Oli minkä gengren miehiä tahansa, mutta BÄNDI soi äijän käsittelyssä tosi komeasti.
- Ihmettelijä....
Pauli Hanhiniemi sanooko yhtään mitään????
- muutama lantti mammonaa...
mielin määrin kahvia tupakkaa... ja varmaan tiedät olevan hyvää ja kaunista vaikket bändin nimeä tunnistakaan
- amppari
Yksi parhaimmista suomalaisista rokki bändeistä!!!
- SLEEPY SLEEPERS
No tietenkin kolmas tulee toisen jälkeen.
Toisilla on naisiva, toisilla ei... - Anonyymi
Et sä voi olla noin yksinkertainen, tai sit et tiedä musiikista mitään. Onhan se nyt ymmärrettävää, kun kännykkään tuijottelu 24/7 on sumentanut aivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269