ja myös sitä seuraavilla (ja äänestin myös nyt 24:n äänestyksessä, tietenkin =) ). Olin kovasti pettynyt, kun Antti ei päässyt viimeiselle kierrokselle ja olen edelleen sitä mieltä, että Antti on ainoa oikea idoli, vaikka muitakin on tullut, vaan ei lähimainkaan sellaista säteilevää persoonaa kuin, kieltämättä hyvin komeakin, Antti.
Mielestäni juuri Antin teeskentelemätön aitous ja positiivisuus (joka kuuluu myös hänen laulunsa sanoista!) tekee hänestä sen idolin, jota myös minun ikäiseni fani ihailee. Minä ainakin uskon iiihan joka ikisen sanan, jonka hän laulaa, uskon että sanat tulevat sydämestä
=)
Onnea Antille tulevalle vuodelle ja tulevaan elämäänsä!
Äänestin Anttia heti ensimmäisellä kierroksella
5
469
Vastaukset
- sanoitukset
ihan itse?
Vai onko ne tehnyt musiikin ammattilainen, joka tietää, kuinka rahaa taotaan?- kansilehdistä
jos olet lukutaitoinen,huomaat Antti on osallistunut sanoitus- ja sävellystyöhön.
- kirjoittaa, mitä
kansilehdistä kirjoitti:
jos olet lukutaitoinen,huomaat Antti on osallistunut sanoitus- ja sävellystyöhön.
huvittaa.
Tai voi lisätä librettoon sanan tai pari;) - Antti on idoli
kirjoittaa, mitä kirjoitti:
huvittaa.
Tai voi lisätä librettoon sanan tai pari;)Kyllä Antti on useaan lauluun tehnyt sanat ihan yksin esim. Tyhjä huone, Valo ja Palaan kotiin ovat Antin ihan yksin sanoittamia ja lisäksi on osallistunut sanoittamiseen useassa muussa biisissään. Tuskin niihin levynkansiin nyt mitään valheita kirjoitetaan.
Samaa mieltä olen siitä, että Antti on loistava artisti. Fani olen minäkin ollut alusta asti ja tulen olemaan jatkossakin. - biiseissä
Antti on idoli kirjoitti:
Kyllä Antti on useaan lauluun tehnyt sanat ihan yksin esim. Tyhjä huone, Valo ja Palaan kotiin ovat Antin ihan yksin sanoittamia ja lisäksi on osallistunut sanoittamiseen useassa muussa biisissään. Tuskin niihin levynkansiin nyt mitään valheita kirjoitetaan.
Samaa mieltä olen siitä, että Antti on loistava artisti. Fani olen minäkin ollut alusta asti ja tulen olemaan jatkossakin.ehkä on Anan sanat....
Se ei hänestä silti jumalaa tee. Myöskään sinä et ole jumala, etkä voi kaikkia pakottaa Anaa rakastamaan.
Ainoastaan Pohjois-Koreassa kaikki ovat pakotettuja samanlaisiin mielipiteisiin.
Artisti on Anan kohdalla huono määritelmä. Broileri on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666264Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511515
- 91484