Mies naisen vaatteissa!

Joku vaan...

Olen huomannut vuosien varrella naisten vaatteiden kiihottavan minua suunnattomasti. On mukavaa katsella naisten päällä kauniita vaatteita ja myös itse pukeutua niihin. Joskus hyvin nuorena n. 10 vuotiaana tuntui tosi kiihottavalta pukea äidin rintaliivit päälle ja siitä se on edennyt siihen, että nykyään puen tyttöystäväni vaatteita päälle aina toisinaan. Olen 20-vuotias ja tietääkseni täysin hetero mies, joten mitään homoseksuaali-viboja en tästä hae, eikä tarkoitus ole heitäkään mitenkään halventaa. Mutta takaisin asiaan. Usein kun tyttöystäväni on pois kotoa saatan mennä vaatekaapille ja pukea hänen mustat tosi seksikkäät ja korkea korkoiset nahkasaappaat jalkaan ja lisäksi laitan usein stay upit ja todella lyhyen latexisen minihameen :) Myös tiukat farkut ja nahkahousut näyttävät todella hyvältä suhteellisen tiukan vartaloni päällä. En halua mitenkään ylväill/kehua itseäni, mutta kun olen koittanut hieman tiukempia housuja, niin olen huomannut että itselläni onkin aika hyvä perse...mitä on yleensä tullut naisilta katsottua. Myös pienet stringit kruunaavat vaatetuksen ja kaikki muut seksikkäät vaatteet. Olen huomannut ongelmakseni vain sen, että tyttöystäväni jalka on n. 40 ja itselläni on lähemmäs 45, joten kaikki kengät eivät millään mahdu ja toisinaan on aika hankalaa :) Materiaaleista latex, pvc ja nahka kiihottavat todella paljon ja tietysti myös muut kauniit vaatteet! Kertokaa omista kokemuksistanne myös tänne...olen joskus lukenut täältä samantyylisiä tekstejä, joten kiinnostusta pitäisi löytyä! -Kiitos-

19

4132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneli

      Itse naisena ajattelen että mies joka haluaa esiintyä naisena on löytänyt ns.pehmän puolen itsestään ja tähän voi littyytä kiihottuminen. Työpaikalla (sairaalassa) oli taka vuosina työssä mies n.50 vuotias joka pukeutui naiseksi aina joskus. Oli vaalea peruukki ja meikkiä. Tuli leninki päällä töihin. Emme antaneet hoitajan hametta hänelle.Meitä muita ei sinäänsä hämmentänyt tämä pukeutuminen vaan lähinnä se, että tuleeko työteveri tänään miehenä vai naisena työhön. Potilaat tietysti kummeksuivat tänä "kummajaista" ja oli kuulema alussa ylihoitaja puhutellut ko.miestä. Eräs vanhempi osastonhoitaja taas ei tiennyt miten suhtautua. Oli kysynyt että, onko tähän lääkitystä tähän sairauteen. Kun pukeudut naiseksi sitten julkisesti (varmasti tulet joskus niin tekemään) muista se, että kaikki ei ole niin suvatsevaisia tällaisia oikkuja kohtaa. varsinkin miehet tällaista kohtaan voi olla todella epäluuloisia ja ilkeitä. Tätä ko. työtoveriakin oli kiusattu miesten taholta.

    • mies 25v

      no ei tossa mitään ihmeellistä ole. Tietäisivätpä naiset vaan miten usea mies itseasiassa pukee ja kokeilee heidän alus ym. vaatteita heidän ollessa pois kotoa. Mä olen myös jo joskus pikkupoikana kokeillut salaa äidin jotain rintsikkoja ja sukkahousuja ja se tuntui tosi kiihottavalta. Olen myös 100% hetero mies. Mulla on fetissi kauniisiin naisten alusvaatteisiin, just pitsi,sifonki, ym materiaali. Tuntuu makeelta ja seksikkäältä vetää ylleen
      mustat stay-up sukat, pitsipöksyt, Tiukka hame, jokin kaunis naistenpaita ja korkokengät. itseasiassa olen kait sitten transvestiitti.

      • Joku vaan

        Onko siihen joku "luokittelu", jos haluaa pukeutua naisten vaatteisiin vaikka ihan salaa? Julkisille paikoille en ole todellakaan vielä uskaltanut, mutta ajatus kiihottaa toisaalta ihan helvetisti. Tuntuis varmaan aika hienolta kävellä katua ja ihmiset luulis mun olevan nainen. Siihen tarvittaisiin kyllä peruukki ja meikkiä aika lailla, mutta kai sekin mahdollista on! Oonkohan transu?


      • peilin edessä
        Joku vaan kirjoitti:

        Onko siihen joku "luokittelu", jos haluaa pukeutua naisten vaatteisiin vaikka ihan salaa? Julkisille paikoille en ole todellakaan vielä uskaltanut, mutta ajatus kiihottaa toisaalta ihan helvetisti. Tuntuis varmaan aika hienolta kävellä katua ja ihmiset luulis mun olevan nainen. Siihen tarvittaisiin kyllä peruukki ja meikkiä aika lailla, mutta kai sekin mahdollista on! Oonkohan transu?

        naisten vaatteita ja kenkiä ja meikkejä ja peruukkeja ja kun näytät mielestäsi tarpeeksi naiselta niin voit mennä ulos ja kukaan ei kiinnitä huomiota sinuun

        Näin minä tein ja hyvin onnistu


      • pukeutuja
        peilin edessä kirjoitti:

        naisten vaatteita ja kenkiä ja meikkejä ja peruukkeja ja kun näytät mielestäsi tarpeeksi naiselta niin voit mennä ulos ja kukaan ei kiinnitä huomiota sinuun

        Näin minä tein ja hyvin onnistu

        Ihmeset on kummallisia kun kaikki pitää aina pystyä lokeroimaan ja luokittelemaan ennenkuin asioita pystyy käsittelemään.

        Tämä pukeutuminen naisten vaatteisiin kiihotusmielessä menee kategoriaan trans-fetismi. Se että pukee himassa jotain hepeniä päälle ja laittaa korkkarit jalkeen ei tee kenestäkään transvestiittia.

        Itse muuten harrastan myös naisten vaatteita. Kiihotusmielessä siis nykyisin. On ihanaa pukea ultraseksikkäät alusvaatteet ja päälle pvc-vaatteet ja jalkaan korkkarit tai korkosaappaat. *nam* :-)

        Jos ulos tekee mieli, se vaatiikin jo vähän enemmän kuin vain oman mielikuvituksen pelin edessä. Tähän tarvitaan oikeasti naisen apua. Miehen mielessä on tässä tilassa ihannekuva itsestään naiseksi laittautuneena mutta todellisuus voi monesti olla jotain muuta...

        Itse olen aikoinaan liikkunut paljonkin "naisena" julkisesti. Hoikka kroppa ja androgyyni kasvot auttavat kummasti. Hyvä peruukki on ehdoton edellytys "läpi menolle" ja tietysti meikki pitää olla kohdallaan. Ja muistakaa varoa ylipukeutumista, siitä yleensä kadulla tunnistaa TV:n... ikävä kyllä. Eikä niitä 12cm piikkikorkoja jalkaan, paitsi tietysti kun lähtee bilettämään ;-) Lisäksi miehinen harppominen pitää poisoppia. Ja kannattaa miettiä missä liikkuu, jos joutuu puhumaan niin siitähän jää kiinni välittömästi.

        Kannattaa tutustua www.dreamwearclub.net jossa siis asiaa transvetismista. Pukeutumis yms vinkkejä.


      • make.kemi

        mina kuljen aina minihameessa ja mahdollisimman korkeissa stlettikoroissa.aina tietty mahdollisimman nakyvat sukkarit ja pushupit.kiihotun siita kun naiset katsovat etta ton kans ko paasis.oon muutaman kerran paassy...


    • hormooniruiskeilla

      Olen transu ja olen kasvattanut viime talvesta asti rintojani naishormooni ruiskeilla.

      Rinnat on kasvaneet ja kesäksi hankin avokaulaisen
      paidan joka paljastaa hienosti rintojeni välisen vaon

      Hormoonit on muuttaneet ulkonäköäni muutenkin naisellisemmaksi.Lantio on leventynyt ja lihakset käsivarsissa ja hartioissa pienentyneet
      ja kasvoihini on tullut naisellista pehmeyttä

      Kalu ei seiso yhtä herkästi kuin ennen hormooneja mutta runkata voin normaalisti ja saan orgasmin yhtä hyvin kuin ennen hormoonikuuria

    • eräs tyttö

      Olen jo 40v.Mutta lapsesta asti halunnut olla tyttöjen vaatteissa,niiden kauneuden ja pehmeyden takia.
      Olen naimisissa ja 100%hetero,nyt minulla on aivan ihana naisystävä ja olen hänelle voinut kertoa asiasta,alun hämmennyksen jälkeen hän toi minulle seksikkäitä alusvaatteita ja hameita ym...
      Hän kiihottuu nähdessään minun olevan niissä vaatteissa ja seksimme on aivan mahtavaa.
      teemme toki muutenkin,mutta tuo oli loistava lisä meille ja minä sain vapautua oltuani koko ikäni salassa milloin missäkin pusikoissa ja mökeissä tyttönä.
      Muuten,vaikka noi ns.normaalit äijät halveeraa meitä tiittejä,niin silti nekin haaveilevat kauniista asuista.
      Ja aika monet yrittävät epätoivoisesti iskeä meitä,vaikka suurin osa meistä onkin heteroja.
      Kateuttako meidän vapaudelle?

      • Joku vaan...

        Onko siis ihan normaalia, jos tykkää pukeutua naisten vaatteisiin ja haluaa katsella itseään peilistä? Aika monet varmaankin tekevät tätä, mutta eivät vain uskalla puhua siitä. Tuo ulos meneminen naisena pukeutuneena viehättää ehkä sen takia, että se on jotenkin "epäsoveliasta" tai erikoista. Ei niinkään kiinnosta miesten katseet tai se, että joku tulis puristaan perseestä. Mutta ehkä joskus menenkin käymään vähän ulkona :)


      • mies 25v
        Joku vaan... kirjoitti:

        Onko siis ihan normaalia, jos tykkää pukeutua naisten vaatteisiin ja haluaa katsella itseään peilistä? Aika monet varmaankin tekevät tätä, mutta eivät vain uskalla puhua siitä. Tuo ulos meneminen naisena pukeutuneena viehättää ehkä sen takia, että se on jotenkin "epäsoveliasta" tai erikoista. Ei niinkään kiinnosta miesten katseet tai se, että joku tulis puristaan perseestä. Mutta ehkä joskus menenkin käymään vähän ulkona :)

        Onko vaikea määritellä mikä on normaalia ja mikä ei? Joka ihmisellä on kantansa asiaan. Sanon vain että et tosiaankan ole ainoa mies joka "mekkoilee". Itsekin teen samaa ja ihailen "naisena" olemista peilistä ja keikistelen sen edessä, mutta en halua pukeutumisellani herättää miehen mielenkiintoa vaan naisen, mikä toisaalta on ehkä ristiriitaista koska moni nainen varmaan haluaa kuitenkin katsella "oikeaa" miestä. Itsekin haaveilen siitäettä voisi mennä kadulle kävelemään naiseksi pukeutuneena ja katsoa miten hyvin menee läpi. Tosin sen pitäisi tapahtua aivan eri paikkakunnalla kuin missä asun. Jossain suuressa kaupunkissa kuten Hesa, turku tai tampere......


      • make.kemi

        mina tykkaan ko kaytan naisten aivan kaikkia vaatteta.pushuprintsareita sukkareita ja stringeja.ulkona oon kayny parikertaa tiukassa hameessa mustissa sukkareissa ja korkkareissa.rohkeutta vaan kaikille jotka ette viela oo uskaltanu menna ulos niin pukeutuneena ko haluatte.eka kerta jannittaa eniten mutta sitte sita alkaa kaipaamaan


    • Joku vaan...

      Nyt ylitin itseni ja tein sen. Puin kotona myöhään illalla seksikkään punaisen nahkahameen päälleni ja pakkasin reppuni. Suuntasin "vahingossa" liian syrjäisen kaupan pihaan ja aloin pukeutua :) Ensin vedin pois löysät housuni, jotka laitoin hameen päälle ja tarkastelin tilannetta. Rauhallista oli, joten jatkoin. Seuraavaksi vedin jalkaani mielestäni tosi seksikkäät korkeakorkoiset nahkasaappaat. Tässä vaiheessa hengitys pysähtyi, kun huomasin jonkun auton tulevan hitaasti kohti. Piha oli aivan pimeä ja autoni näytti varmasti vähintään epäilyttävältä siinä yksinään. Katsoin tarkemmin ja auto tuli ihan viereeni...HELVETTI sehän on poliisiauto!!! Vaatetukseni oli juuri sellainen, mikä päällä ei tekisi mieli hyppiä poliisin edessä. Vedin äkkiä toisen saappaan pois jalasta ja pulssi oli lähemmäs tuhat. Kuvittelin sitä, kun poliisit tulevat sanomaan, että astuppa ulos. He ajoivat kuitenkin hyvin hitaasti aivan viereeni ja katsoivat pitkään...eivät siis huomanneet vaatetustani. Houkasin syvään ja taisin hieman kiroilla :) Vedin toisenkin saappaat pois ja lähdin ajamaan poispäin. Päälläni oli siis punainen nahkahame ja ylävartalossa tavallinen paita. Pysähdyin taas tyhmästi pimeään kaupan pihaan, mutta ajoin sentään toisen auton lähelle. Sammutin auton, ettei valot näkyisi :) Vedin saappaat taas jalkaani ja tunsin oloni todella kiihottuneeksi. Alusvaatteita en laittanut hameen alle, koska nahka tuntuu niin hyvältä ihoa vasten, eikä tunne olisi yhtä hyvä silloin. Menin ulos autosta tyhjään pihaan ja aloin polttamaan savuketta. Kateselin itseäni ja kiihotuin suunnattomasti heti. Saappaat kiilsivät hienosti pimeässä hämärien valojen valaisemana. Poltin savukkeen noin puoleenväliin ja päätin taas ylittää itseni ja kävellä jonkun matkaa! Otin hyvin lyhyitä askelia ja kävelin seksikkäästi. Tunsin koko ajan kuinka kaluni hankasi hameen sisäpuolella ja kiihotun entistä enemmän. Kaluni oli aivan täydessä seisokissa, kun olin kävellyt noin 100 metrin päähän. Tilanne oli äärimmäisen kiihottava, kun millä hetkellä hyvänsä joku olisi voinut tulla pihaan! Tunsin kuinka tanassa oleva kaluni seisoi kuin rautakanki ja aloin kävellä takaisin autolle. Seisoin auton vieressä vielä hetken ja nauton näystä. Lopulta päätin mennä sisään autoon, etten vaan jää kiinni :) Vedin saappaat taas pois ja löysät housut hameen päälle. Olin tyytyväinen! Mietin, että voisi olla kiihottavaa lähteä kesällä esim. pyöräilemään julkisille paikoille...peruukki olisi kyllä tarpeen siinä! Nyt olen tyytyväinen, vaikka meinasinkin saada sydänkohtauksen poliisien saapuessa! Huh huh. Kertokaa, jos olette itse kiinnostunut samanlaisesta toiminnasta tai jos se kiihottaa teitäkin. Seuraavalla kerralla en kyllä pukeudu syrjäisellä paikalla, koska juuri silloin herättää kaikista eniten huomiota :) Aaahhh mikä tunne!!!

    • kokemusta on

      Mulla oli yhteen aikaan tapana lainata vaimon kukkahametta joka oli niin ohutta kangasta että sen pystyi käärimään niin pieneksi että mahtui taskuuun tai vetää verkkarihousut sen päälle ilman että kukaan huomannut. Sitten ajoin fillarilla läheiselle täyttömäelle ja kuljin hame päällä sen rinteillä ja huipulla. Siis aika myöhään illalla, kun täyttömäen duunarit oli lähteneet kotiin harrastin tätä. Vaimo oli luonnollisesti töissä.

      Täyttömäen päällä kävi aina vieno iltatuuli ja leveähelmainen ohut hame liehui ihanasti, hyväillen pippeliä...., ja kun meni kohtan jossa rinne oli jyrkkä, nosti ylöspäin pyrkivä ilmavirta helmoja niin että ne hulmusivat kuin Marilynillä konsanaan. Toisalta mäen huipulla tavallinenkin kunnon puuska lennätti joskus helmoja vyötärön korkeudelle. Ihan kateeksi käy naisia kun saavat tuulen oikkuillessa tällä tavalla antaa luonnonvoimien "paljastaa parhaat puolensa".

      Yhden kerran olin "harrastamassa" ja sen jälkeen totesin että kannattaa olla varovaisempi. Elettiin elokuun puoltaväliä ja koulujen alkamiseen vain muutama päivä, ja silloin, tiedättehän, nuoriso kokoontuu ympäri kyliä juhlimaan kesälomien päättymistä, ja riekkuvat arki-iltoinakin todella myöhään ulkona.

      Olin mäen päällä ja hame oli juuri tekemässä Marilynit ja minä nautin ja vatkasin pippeliä, kun kuulin jotain huutoa takanani. Vilkaisin taakseni ja näin että nuoriso-joukko oli kiivennyt mäen päälle ja yksi pojista huhuili jotain, joukossa oli pari kundia ja pari gimmaa. En tiedä miten paljon he näkivät minusta, oli jo hämärää, mutta niin kovaa en ole juossut koskaan, juoksin hame päälläni alas rinnettä, aina alas asti ja piilouduin yhden pusikon taakse. Yritin vilkaista katsoivatko he minua päin, mutta en nähnyt, kuulin huutoa ja kikatusta. Vedin verkkarihousut jalkaan ja hiivin fillarille, jonka olin jättänyt metsänreunaan ja poljin äkkiä kotiin päin. Ohitin täyttömäen toiselta puolelta ja saman aikaan äänekäs nuorisojoukkokin tuli samaa rinnettä alas. Jotain he huhuilivat mullekin kun ajoin ohi, mutta eivät ehkä yhdistäneet minua mäen päällä olleeseen hameveikkoon.

      Jos tykkäätte mekkoilusta ettekä halu jäädä kiinni tai saada turpiinne raggareilta, tehkää näin: Pukeutukaa kokonaan naiseksi, eli sheivatkaa karvat ja laittakaa pään päälle peruukki tai huivi. Voi olla hankalaa parisuhteessa elävälle. Vaihtoeho kaksi. Matkustakaa vieraaseen suurkaupunkiin tai menkää kaupunginosaan jossa ei asu tuttuja, harjoittamaan harrastustanne, ja kulkekaa keskellä päivää puolihuolimattomasti vain hame, mutta ei muita naisten vaatteita päällä, valitkaa jostain sellainen hame joka muistuttaa joko rantalomakohteiden lannevatteita tai vaikka skottihame, eli teitä ei luulla poikkeaviksi, vaan joksikin bilepelleksi. Kolmas vaihtoehto on että tulee ulos kaapista. Ongelma on että media ja yleinen mielipide luokittelee miehiä joilla on intohimoja naisten vaatteisiin kaikkein bimboimmiksi, muut vähemmistöt ovat "salonkikelpoisia" ja kaupallisen seksin ostajia ja raiskaajiakin jotkut haluavat ymmärtää luonnollisten tarpeidensa tyydyttäjiksi, mutta mies hame päällä nostaa monella karavt pystyyn.

    • Aaa

      No eikai tossa oo mitään ihmeellistä mä olen pitänyt noin 9 vuotta naisten pikkuhousuja ja sukkahousuja avovaimoni ei ostakkaan enää miesten ovat kuulemma niin karseita

    • make.kemi

      olokaa kaikki rohkeita ja kulkekaa tuolla muitten joukossa naisten vaatteissa.vaimo mulle aina antaa jonku kauppaasian etta minun pitaa lahtee hempukkana kaymaan kaupassa.ja se tykkaa etta mina olen taydessa tallingissa ko rakastellaan ja monesti menee koko lauantai ja sunnuntai niissa hommissa.vaimoni antaa minun toteuttaa itseani ja ette vaan arvaa mita han tekee

    • make.kemi

      tilasin juuri netista stringeja ja verkkosukkahousuja ja parit tosikorkeakorkoset kengat.ma nautin ko mun vaimo kattelee mua ko mulla on korkkarit joilla pitaa olla tarkkana ko kavelee ja myos tiukka hame

    • Tätimäiset alusvaatteet kiihottaa lahkeelliset alushousut,vaaleanpunaiset puuterinvärinen kokoliivi,,,kiihottavaa

      • kivaolisi

        Mitä jos ostaa venäjältä naiselta takeja paitoja hameita jne. ?


    • mieskin

      Olen jo ikämies, ja enenää käytä naisten alusvaatteita. Käytin niitö aikoinaan useamman vuoden, rintaliivejä, koorsetteja ja pikkuhousuja. Rintani täytti B-kupin. Myös sukat ja pitkät sukkanauhaliivit olivat käytössä. Vaimoni tiesi asiasta ja antoi omia alusvaatteitaan käyttööni. Käytän vieläkin öisin hänen pikkuhousujaan ja samoin kesäisin myös päivällä. En saanut niiden käytöstä mitään "kiksejä", mutta muuten niitä oli miellyttävä käyttää. Samoin vaimon pikkuhousuja oli miellyttävää käyttää, kun tiesi että hänen "tupsunsa" oli ollut samassa paikassa kuin oma kaluni. Kun sitten kotihoitaja alkoi käydä ja jouduin käyttämään kestokatetria, niin jouduin luopumaan rintaliivien ja korsettien käytöstä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe