Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten saan härkämiehen?

Kaurisnainen

Työpaikallani komea sinkkuhärkä, jota en oikein ymmärrä. Hän katsoo kauniisti ja hieman liian pitkäänkin silmiin, pyörii siinä ympärillä, mutta siihen se jää. Mistä tiedän, onko tuo mies todella minusta kiinnostunut?

Itselläni on aurinkomerkkinä kauris, nousevana merkkinä neitsyt ja kuu härässä. Koti on minulle tärkeä paikka, työt tehtävä tunnollisesti ja lapset kasvatettava hyviä tapoja noudattaen. Hyllyssä makaa 36 keittokirjaa, ammatti ja opinnot liittyvät taloushallintoon ja taidan ulkomuodoltani olla vähän sellainen vanhanaikainen ja naisellinen otus. Miehet miehinä ja naiset naisina, kiitos!

Miten saan tämän äärimmäisen hitaan ja rauhallisen miehen tekemään jotain? Vai pitääkö ottaa itse ohjat käsiin ja riski pakeista?

Vastatkaa herra Härät!

42

8405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai kaks

      No voit joko kelaa tota juttua täällä tai sitten elää elämääsi ja tehdä jotain asioille. Se on ihan sinusta kii.

    • cauris

      olisiko siis aika ottaa ohjat käsiin;)
      kyllähän sinä sen osaat.

    • kevät70

      otin ohjat omiin käsiin. Nyt olen 16 v nauttinut hitaasti syttyvän härkämiehen seurasta.
      Härkä tarvitsee takuita ennenkuin uskaltaa sitoutua. Kuulostat kyllä sopivalta. Härkä arvostaa naisellisuutta, perus arvot ovat tärkeitä, hyvä työ ja kaunis lämmin koti. Ja hyvä ruoka! T. Oinas nainen

      • Skorpioni_25

        Härälle tuntuu olevan tosi ominaista tuo rauhallinen ja rationaalinen elämänkatsomus. On itsellä opettelemista härkämiehen hitaisiin, mutta sitäkin lempeämpiin liikkeisiin.

        Ohjat minäkin otin, ja nielin ylpeyteni. Mutta jonkinlaista matelemista minä ehkä itseltäni vaadinkin...liian helposti lankeava mies vie minulta mielenkiinnon.


      • sssseee

        "perus arvot ovat tärkeitä, hyvä työ ja kaunis lämmin koti. Ja hyvä ruoka!"

        Pitää paikkansa ja loppujen lopuksi härkä tekee töitä pitkiä päiviä ja nainen hoitaa kodin ja lapset...
        Kotirouvaa(piikaa) härkä etsii!


      • cauris
        sssseee kirjoitti:

        "perus arvot ovat tärkeitä, hyvä työ ja kaunis lämmin koti. Ja hyvä ruoka!"

        Pitää paikkansa ja loppujen lopuksi härkä tekee töitä pitkiä päiviä ja nainen hoitaa kodin ja lapset...
        Kotirouvaa(piikaa) härkä etsii!

        Että härkä jonkun hemmetin kotirouvan haluaisi. Jokaisen tuntemani härän vaimo/naisystävä on ammatissa, joka vie aikaa perheeltä ja mieheltä, mutta mies tukee...kaikessa.
        Myös oma ammattini on sellainen, että jouluillat kotona eivät ole taattuja, joten se siitä.
        Ja juu, kyllä meillä ainakin härällä pysyy tiskiharja kädessä ja imurikin siinä missä minullakin.


      • entäs
        cauris kirjoitti:

        Että härkä jonkun hemmetin kotirouvan haluaisi. Jokaisen tuntemani härän vaimo/naisystävä on ammatissa, joka vie aikaa perheeltä ja mieheltä, mutta mies tukee...kaikessa.
        Myös oma ammattini on sellainen, että jouluillat kotona eivät ole taattuja, joten se siitä.
        Ja juu, kyllä meillä ainakin härällä pysyy tiskiharja kädessä ja imurikin siinä missä minullakin.

        ne joita et tunne????

        Miten kauan olette olleet yhdessä jos saan kysyä?


      • cauris
        entäs kirjoitti:

        ne joita et tunne????

        Miten kauan olette olleet yhdessä jos saan kysyä?

        5 vuotta.
        Niin, on myös paljon härkiä joita en tunne, kuten vesimiehiäkin, kaloja, vaakoja, skorppareita jne jne.
        Mutta jos yleistää kaikista, niin minäkin voin sen sitten tehdä perustua omiin kokemuksiini.

        Minulla vain valitettavasti on sellainen mielikuva häristä, että vaikka he haluavatkin naisellisen naisen, he eivät halua kotiemäntää, joka mielistelee päivät pitkät, he arvostavat aitoja ihmisiä joilla on omat mielipiteet ja omakin elämä.
        Jos muodostaa tietyistä tähtimerkeistä olettamuksia, joissa päättelee, että kaikki pettää ja haluavat kotipiian, niin mielestäni voisi katsastaa miten on tuo yleisen asenteen laita miehiä kohtaan. Kyllä mielestäni ihminen saa sitä kohtelua mitä pyytääkin, myös parisuhteessa. Kenenkään ei ole pakko olla jonkun kanssa, mutta turha on lyöttäytyä yhteen miehen kanssa, joka saa olon "kotipiiaksi".Myös nainen voi osoittaa sulhokanditaateille mitä haluaa elämästään ja mitä ei halua. Lisäksi uskon kyllä vakaasti, että monessa tapauksessa (ei tietenkään kaikissa) sitä vikaa on myös siinä naisessa, ei pelkästään siinä miehessä. Mutta silloin ei ehkä kemiat kohtaa ja yhteinen arvostus toisiaan kohtaan uupuu.Jos näin, on siitä on ihan turha syyttää tähtimerkkiä. Ennemmin miettii sitten miten minä olen toiminut naisena ja olenko sellainen jonka kanssa itse miehenä haluaisin olla, olenko avoin sanomaan mikä mieltäni painaa ja mistä en pidä ja olenko pessimistinen kaikessa, nalkutan jne.


      • leo87
        sssseee kirjoitti:

        "perus arvot ovat tärkeitä, hyvä työ ja kaunis lämmin koti. Ja hyvä ruoka!"

        Pitää paikkansa ja loppujen lopuksi härkä tekee töitä pitkiä päiviä ja nainen hoitaa kodin ja lapset...
        Kotirouvaa(piikaa) härkä etsii!

        Mulla on härkä mies ja tein heti selväks ennenku yhteen muutettiin että minä en osaa tehdä ruokaa enkä pahemmin halua opetellakkaan elikäs se joka tulee tekee ruokaa meidän taloudessa on mun härkä mies ja niin on ollutkin ja minä puolestaan siivoon,sellanen sopimus meillä on,mutta vaihdetaan sittenkun toinen haluaa.Kun osaan mä nyt jotain yksin kertasta ja helppoo tehdä jos jaksan =D elikäs taitaa olla niin että härkä mies täytyy vaan osata kouluttaa oikein =D ei vaan =D Mutta mä ihmettelen näiden ihmisten kuvauksia täälä härästä kun ei mun kultani oo yhtään sellanen ,mutta täytyy muistaa että luonteeseen vaikuttaa muutkin horoskoopit,eli siin kyllä niitä kusipää härkiäkin varmasti on niinkun näitä ihaniakin härkiä =) mun härkä on nousevalta skorppiooni ja kuulta vaaka että sillei =D ja ite olen leijona nouseva vaaka ja kuu kauris =)


      • yhdessä......*
        cauris kirjoitti:

        5 vuotta.
        Niin, on myös paljon härkiä joita en tunne, kuten vesimiehiäkin, kaloja, vaakoja, skorppareita jne jne.
        Mutta jos yleistää kaikista, niin minäkin voin sen sitten tehdä perustua omiin kokemuksiini.

        Minulla vain valitettavasti on sellainen mielikuva häristä, että vaikka he haluavatkin naisellisen naisen, he eivät halua kotiemäntää, joka mielistelee päivät pitkät, he arvostavat aitoja ihmisiä joilla on omat mielipiteet ja omakin elämä.
        Jos muodostaa tietyistä tähtimerkeistä olettamuksia, joissa päättelee, että kaikki pettää ja haluavat kotipiian, niin mielestäni voisi katsastaa miten on tuo yleisen asenteen laita miehiä kohtaan. Kyllä mielestäni ihminen saa sitä kohtelua mitä pyytääkin, myös parisuhteessa. Kenenkään ei ole pakko olla jonkun kanssa, mutta turha on lyöttäytyä yhteen miehen kanssa, joka saa olon "kotipiiaksi".Myös nainen voi osoittaa sulhokanditaateille mitä haluaa elämästään ja mitä ei halua. Lisäksi uskon kyllä vakaasti, että monessa tapauksessa (ei tietenkään kaikissa) sitä vikaa on myös siinä naisessa, ei pelkästään siinä miehessä. Mutta silloin ei ehkä kemiat kohtaa ja yhteinen arvostus toisiaan kohtaan uupuu.Jos näin, on siitä on ihan turha syyttää tähtimerkkiä. Ennemmin miettii sitten miten minä olen toiminut naisena ja olenko sellainen jonka kanssa itse miehenä haluaisin olla, olenko avoin sanomaan mikä mieltäni painaa ja mistä en pidä ja olenko pessimistinen kaikessa, nalkutan jne.

        liki 20 vuotta ja myönnän että on siinnä lapsuudellakin osuutta asiaan millainen mies on. Eli miten lapsuudessa on opetettu.
        Eikä aina voi kaikkea katsoa horoskoopin mukaan.:)
        Itse olen **** ja en voi sanoa että olisin tyypillinen sellainen.


      • Kaurisnainen
        sssseee kirjoitti:

        "perus arvot ovat tärkeitä, hyvä työ ja kaunis lämmin koti. Ja hyvä ruoka!"

        Pitää paikkansa ja loppujen lopuksi härkä tekee töitä pitkiä päiviä ja nainen hoitaa kodin ja lapset...
        Kotirouvaa(piikaa) härkä etsii!

        ...koska olen jo nyt meistä kahdesta se "menestyneempi" jos näin voi sanoa. Ja tämän härän yläpuolella firman hierarkiassa.

        Eräs syy, mikä tässä härkämiehessä vetoaa, on juuri se, että hän tuntuu olevan sinut sen asian kanssa. Naisena tulee sellainen olo, että siinä on miestä tarpeksi, että nainen on koulutetumpi. Rauhallisen itsevarma, jonka miehisyys ei ole palkkapussista tai maisterintutkinnoista kiinni.


      • cauris
        yhdessä......* kirjoitti:

        liki 20 vuotta ja myönnän että on siinnä lapsuudellakin osuutta asiaan millainen mies on. Eli miten lapsuudessa on opetettu.
        Eikä aina voi kaikkea katsoa horoskoopin mukaan.:)
        Itse olen **** ja en voi sanoa että olisin tyypillinen sellainen.

        Sinulla on pitkä taival sitten takana härän kanssa, enkä itse ainakaan osaa vielä ajatella millaista on tulevaisuudessa, mutta ainakin nyt käsitykset ovat melko selkeitä härkätyypeistä.
        Totta on myös, että ympäristömme muokkaa persoonaamme ja horoskoopit nyt on vain yksi tapa luokitella ihmisiä, mutta eipä silti, etteikö niissä perää olisi:)
        Oletko kuullut, että ajan myötä ihmiset alkavat muistuttaa enemmän nousevaa merkkiään ja siitä tulee hallitsevampi? Ajattelin vain jos et itse koe olevasi tyypillinen **** eli ilmeisesti rapu?:) Tahi et kokenut kumppaniasi "määritelmän" mukaiseksi. Oman härän nousumerkki on rapu...


      • kevät70
        sssseee kirjoitti:

        "perus arvot ovat tärkeitä, hyvä työ ja kaunis lämmin koti. Ja hyvä ruoka!"

        Pitää paikkansa ja loppujen lopuksi härkä tekee töitä pitkiä päiviä ja nainen hoitaa kodin ja lapset...
        Kotirouvaa(piikaa) härkä etsii!

        totta ehkä osittain, kyllä välillä tuntee olevansa kodinkone... = )


      • varmaan
        kevät70 kirjoitti:

        totta ehkä osittain, kyllä välillä tuntee olevansa kodinkone... = )

        tehdä jotain ennen kuin on liian myöhäistä niin kuin meillä :)
        Puhu, keskustele.....


    • Neitsykkä*

      Mistä tiedät hänen horoskooppimerkin ? Että on varmasti härkä ? Ja oletko varma että on sinkku ? Jos vaikka onkin varattu ja siksi ei lähesty sinua.

      • Kaurisnainen

        Tiedän sen, koska käsittelen mm. sellasia tietoja firmassa, missä näkyy työntekijän henkilötunnus. Härkä on, ja syntymäpäivä on sama kuin itselläni, eri kuussa siis tietysti.

        Mistä tiedän, että mies on sinkku? Hyvä kysymys. En voikaan tietää, jos herra valehtelee. Sen tiedän, että herra asuu yksin. Jos olisi varattu ja vonkaisi vain hameen alle, niin siiten on kyllä armottoman tehotonta toimintaa... Ei oikein sovi kuvaan.


      • sen härän avo-puoliso

        Kuuleppas sinä kauris nainen,kyl se herra on ollut varattu jo kohta2v.tarkistappa uudestaan hänen asumis muotonsa ja osoitteen muutoksensa.


      • asumismuoto
        sen härän avo-puoliso kirjoitti:

        Kuuleppas sinä kauris nainen,kyl se herra on ollut varattu jo kohta2v.tarkistappa uudestaan hänen asumis muotonsa ja osoitteen muutoksensa.

        ja osoitteenmuutos ovat kaikki yhdyssanoja, kirjoitetaan siis yhteen.

        Terveisin maikkasi


      • Avopuoliso on niinikään
        asumismuoto kirjoitti:

        ja osoitteenmuutos ovat kaikki yhdyssanoja, kirjoitetaan siis yhteen.

        Terveisin maikkasi

        yhdyssana, ilman väliviivaa.
        Mars kouluun siitä!

        Ope


      • 1111111
        asumismuoto kirjoitti:

        ja osoitteenmuutos ovat kaikki yhdyssanoja, kirjoitetaan siis yhteen.

        Terveisin maikkasi

        Cauris,miks älähdit,sattuiko omaan nilkkaan,tiedot mitä sinä "töissäsi"joudut käsittelemään,kuuluuko ne julkisesti toitottaa nettiin kaiken kansan luettavaksi?Terv.Ylempi Toimihenkilö.


      • cauris
        1111111 kirjoitti:

        Cauris,miks älähdit,sattuiko omaan nilkkaan,tiedot mitä sinä "töissäsi"joudut käsittelemään,kuuluuko ne julkisesti toitottaa nettiin kaiken kansan luettavaksi?Terv.Ylempi Toimihenkilö.

        Täällä ei ole kuule tiedoteltu mitään! Vain sanottu mistä tietää, että on härkä jne.
        sinun pitäisi viettää pikkusen vähemmän aikaa siellä töissä...


    • Härän varmasti?

      He ovat joko takertuvia, periksi antamattomia, hitaita kotona nysvääjiä ja toista alistavia tai uskottomia.

      luota muhun, kokemusta on itsellä, ystävillä ja täältä netistä luettua.

      • Sherla

        Miten voi olla kotona nysvääjä, takertuva ja uskoton samaan aikaan?!
        Kuvailit ehkä ennemmin muutaman miesten arkkityypin kuin härän luonteen. Eikös niitä ole kotipoikia, omapäisiä menijöitä, takertujia ja sitten niitä pettäjiä. Eli toisin sanottuna sinulle kaikissam miehissä on jotain vikaa? Jos on liikaa kotona, jos menee liikaa, jos tykkää liikaa tai jos pettää...mikään ei käy.


      • välissä!!!!
        Sherla kirjoitti:

        Miten voi olla kotona nysvääjä, takertuva ja uskoton samaan aikaan?!
        Kuvailit ehkä ennemmin muutaman miesten arkkityypin kuin härän luonteen. Eikös niitä ole kotipoikia, omapäisiä menijöitä, takertujia ja sitten niitä pettäjiä. Eli toisin sanottuna sinulle kaikissam miehissä on jotain vikaa? Jos on liikaa kotona, jos menee liikaa, jos tykkää liikaa tai jos pettää...mikään ei käy.

        Härkiä on kahta tyyppiä.


    • härkämies

      Härkä kyllä lähtee mukaan kunhan vastapuoli
      on varmasti valmis lähtemään.
      Yksi hyvä ja sanoisinko paras konsti on
      hakeutuminen kosketusetäisyydelle ja vaikka silmiin katsominen. Kun härkä syttyy se on varmasti menoa!
      Jotenkin noin se ois parasta lähteä. Ei muuta kuin kiehnäämään härän "iholle"...

      • boy55taurus

        Olen itse härkä mies.

        Härkä ei ota helpolla riskiä ihmisuhteissa. Ei halua saada rukkasia, koska on ehkä uskollisin eläinradan merkeistä. Siitä kyllä seuraa jonkinasteinen omistamisen halukin.

        Jos härkä katsoo silmiin, se on kiinnostunut. On kokemusta. Ei muuta kuin aloite käsiin. Härältä joudut odottamaan sitä liian kauan. Vaikka härkä kuinka haluaisi, voi olla ettei silti tee aloitetta.


      • :))
        boy55taurus kirjoitti:

        Olen itse härkä mies.

        Härkä ei ota helpolla riskiä ihmisuhteissa. Ei halua saada rukkasia, koska on ehkä uskollisin eläinradan merkeistä. Siitä kyllä seuraa jonkinasteinen omistamisen halukin.

        Jos härkä katsoo silmiin, se on kiinnostunut. On kokemusta. Ei muuta kuin aloite käsiin. Härältä joudut odottamaan sitä liian kauan. Vaikka härkä kuinka haluaisi, voi olla ettei silti tee aloitetta.

        Nöyrryin, vaikka koskaan en muutoin aloitetta ole tehnyt näin konkreettisesti. Mutta eipä koskaan ole näin hyvää saalistakaan ollut ;)

        BTW. Onko härän vaikeaa ilmaista tunteitaan sanallisesti...? Vai pitäisikö minun epäillä niiden olemassa oloa? Hänen lähellään tunnen oloni rakastetuksi, mutta erossa ollessamme samanlaista tunnetta ei ole.


      • Kerpes
        :)) kirjoitti:

        Nöyrryin, vaikka koskaan en muutoin aloitetta ole tehnyt näin konkreettisesti. Mutta eipä koskaan ole näin hyvää saalistakaan ollut ;)

        BTW. Onko härän vaikeaa ilmaista tunteitaan sanallisesti...? Vai pitäisikö minun epäillä niiden olemassa oloa? Hänen lähellään tunnen oloni rakastetuksi, mutta erossa ollessamme samanlaista tunnetta ei ole.

        Härkä, Mies ainakin, on niin varma omista tunteistaan ja niiden kestosta, ettei niiden kertominen kaikenaikaa, eikä edes jokapäivä, ole tarpeellista. Eritoten silloin kun ollaan erossa matkojen päässä.
        Minusta kaukaa kerrottuna ne ovat myös niin hankalia, koska niiden aiheuttamia reaktioita ei voi nähdä ja etenkään kokea...
        Senpä vuoksi läheltä kerrottuina ne tuntuvat niiiin hyviltä.
        Härkämiehen saa parhaiten olemalla aktiivinen. Siis Piste.


      • Nimetön
        Kerpes kirjoitti:

        Härkä, Mies ainakin, on niin varma omista tunteistaan ja niiden kestosta, ettei niiden kertominen kaikenaikaa, eikä edes jokapäivä, ole tarpeellista. Eritoten silloin kun ollaan erossa matkojen päässä.
        Minusta kaukaa kerrottuna ne ovat myös niin hankalia, koska niiden aiheuttamia reaktioita ei voi nähdä ja etenkään kokea...
        Senpä vuoksi läheltä kerrottuina ne tuntuvat niiiin hyviltä.
        Härkämiehen saa parhaiten olemalla aktiivinen. Siis Piste.

        Voi kiitos! :D Sitä on vain vaikea elää ilman toisen läheisyyttä pidempiä aikoja. Ja kyllä minä tiedän, että hän on ainakin periaatteissaan niin suora, ettei varmasti jättäisi kertomatta, mikäli haluaisi asioiden olevan toisin.

        Mutta kun itse on niin ihastunut, että päätä särkee ja kaipaa toista niin, että joutohetket menevät kalenterin lipuvia päiviä ihaillessa, on vain vaikea kestää...

        On ihanaa olla ihastunut, edelleen :)


    • härkäpää2

      siinä sulle pähkinä purtavaks ja ei ku tarttuun härkää sarvista...

      • Kaurisnainen

        Katsos kun aloitteen tekeminen ei varmaan ole meikäläisen vahvoja puolia. Mutta ei se kyllä ole herra Härkienkään...

        No, yritän antaa ymmärtää, vaikka en todellakaan ymmärrä heti antaa... Enkä halua.


      • leiki tunteilla
        Kaurisnainen kirjoitti:

        Katsos kun aloitteen tekeminen ei varmaan ole meikäläisen vahvoja puolia. Mutta ei se kyllä ole herra Härkienkään...

        No, yritän antaa ymmärtää, vaikka en todellakaan ymmärrä heti antaa... Enkä halua.

        Aivan hyvin voit tehdä aloitteen, jos hän on sinusta kiinnostava. Lähdette vaikka yhdessä syömään, elokuviin, raflaan.. Härän luottamus pitää ensin voittaa. Jos et ole tosissasi, jätä sikseen. Jos asiat menee huonoon, sen jälkeen ei ole kivaa olla samassa työpaikassa yms..
        Hiljaa tutustuen hyvä tulee..


    • Nimetön

      Moi!
      Mitä tuota enää jahkailet,jos sinua kiinnostaa senkus teet aloitteen, siinä se sit selviää onko hän kiinnostunut sinusta!!!

    • Tänkapå

      Härkä muuttuu vanhemmiten...joskus todella huonompaan suuntaan...eli; minkäikäinen tämä härkäsi on ?
      Entä minkälaista työtä tekee ?
      Härät usein haluavat hyvin koulutetun kumppanin, oli sitten itse millainen duunari tahansa. Sanoisin että löytyy paljon härkiä, jotka myös yrittävät hyötyä toisesta jotenkin...valitettavasti.

    • Härkäkolli

      Iskeä härän kitsauteen... Esim. Etkö sä tarjoa edes kerrankin kahvia/teetä? Mä en ainakaan tarjoa ellei ole tarpeeksi kiinnostavat silmät...

      Toisaaltaan itse olen polttanut siipeni niin monta kertaa etten enää edes jaksa yrittää...

    • Kaurisnainen

      On ollut hauskaa seurata kirjoitteluanne. Ja haluan rauhoittaa minulle vastannutta avovaimoa. Kyse ei todellakaan ole avomiehestäsi. Paljon en tämän herra Härän asioista tiedä, mutta hän ei asu kenenkään kanssa.

      Luvattomasta urkinnasta minua syyttäneelle toteaisin, että syntymäpäivä tulee tiettyjä asioita käsitellessä pakosta näkyviin, sitä ei tarvitse urkkia. Kyse on yrityksen keskeisistä tiedoista, joita ei jaeta. Ei edes työtoverin kanssa. Se, että joku on ylempänä toimihenkilönä työssä ja on horoskoopiltaan härkä, ei identifioi sen paremmin henkilöä kuin yritystäkään. Ei edes kaupunkia.

      Vai arvasiko joku teistä, missä yrityksessä ja kaupungissa tyoskentelen?

      Minun on vaikea tehdä aloitetta, koska olen itsekin polttanut näppini pahemman kerran. Ajattelin jatkaa samaa strategiaa: edeten pikku hiljaa, ja katsoen, josko tuo härkäpäisyyttään jaksaa seurata minua...

      • kauris

        itse olen kaurisnainen ja olen 2 vuotta seurustellut härkämiehen kanssa, enkä todellakaan kadu. Sanoisin sulle, että hiljaa hyvä tulee. Etkä noin horoskooppien mielestä varmaan joudu katumaan. tee niinkuin itseltäsi parhaalta tuntuu, silloin et ainakaan joudu katumaan.


      • Härkämies -64

        Hauskan aiheen olet Kaurisnainen saanut liikkeelle - ihan ääneen piti tuolla välillä kommenteille ja kommentaattoreille nauraa ;-)))
        Vaikka olet polttanut näppisi jokusen kerran - uskallan veikata, että nyt ei käy niin; mikäli itse tunnet "kipinöintiä" tuo härän suhteen. Sillä jos Härkä on sinua jo jonkin aikaa "tuijotellut kuin sonni uutta aitaa"(ehkä vähän brutaali vertaus)- niin sitä tulee jatkumaan siihen asti kunnes edes vilautat vaalean vihreää. Ei ole meidän vahvimpia puolia luoda kontakteja ilman moninkertaista varmistusta, ettei tule nenille ihan lähdössä.

        Tuolla matkalla oli monia KIITOS kehuja sekä kannanottoja puolestamme; myös kodin asioihin ja koulutus"arvoihin" liittyen - niihin oma näkemys:
        Kyllä härkämiehen kantti kestää olla "kodinhoitaja" paremmin koulutetun naisen kanssa eläessä nimim. näin tein (erosin kun sitä roolia ei arvostettu) eikä miehisyyteni kärsinyt siitä lainkaan.
        Katsella ei kaunisnainen pitkään kannata - kun ei mitääään vastausta kuulu; kiinnostuskin laantuu.

        Miellyttäviä ja antoisiakin hetkiä piiritettynä..


      • Kaurisnainen (-66)
        Härkämies -64 kirjoitti:

        Hauskan aiheen olet Kaurisnainen saanut liikkeelle - ihan ääneen piti tuolla välillä kommenteille ja kommentaattoreille nauraa ;-)))
        Vaikka olet polttanut näppisi jokusen kerran - uskallan veikata, että nyt ei käy niin; mikäli itse tunnet "kipinöintiä" tuo härän suhteen. Sillä jos Härkä on sinua jo jonkin aikaa "tuijotellut kuin sonni uutta aitaa"(ehkä vähän brutaali vertaus)- niin sitä tulee jatkumaan siihen asti kunnes edes vilautat vaalean vihreää. Ei ole meidän vahvimpia puolia luoda kontakteja ilman moninkertaista varmistusta, ettei tule nenille ihan lähdössä.

        Tuolla matkalla oli monia KIITOS kehuja sekä kannanottoja puolestamme; myös kodin asioihin ja koulutus"arvoihin" liittyen - niihin oma näkemys:
        Kyllä härkämiehen kantti kestää olla "kodinhoitaja" paremmin koulutetun naisen kanssa eläessä nimim. näin tein (erosin kun sitä roolia ei arvostettu) eikä miehisyyteni kärsinyt siitä lainkaan.
        Katsella ei kaunisnainen pitkään kannata - kun ei mitääään vastausta kuulu; kiinnostuskin laantuu.

        Miellyttäviä ja antoisiakin hetkiä piiritettynä..

        ... varsinkin siitä, että jaksoit kirjoittaa oikein, enemmän kuin pari sanaa ja ajatuksella.

        "Katsella ei pitkään kannata"... Jaa. Entäpä mitä tarkoittaa tuo vaalean vihreän vilauttelu? Ajattelin juuri vaihtaa siniset jouluverhoni keittiössä vaalean vihreään... En nimittäin kestä punaista kotona. (Satunnaisia alusvaatteitani lukuunottamatta...)


      • härkämies -64
        Kaurisnainen (-66) kirjoitti:

        ... varsinkin siitä, että jaksoit kirjoittaa oikein, enemmän kuin pari sanaa ja ajatuksella.

        "Katsella ei pitkään kannata"... Jaa. Entäpä mitä tarkoittaa tuo vaalean vihreän vilauttelu? Ajattelin juuri vaihtaa siniset jouluverhoni keittiössä vaalean vihreään... En nimittäin kestä punaista kotona. (Satunnaisia alusvaatteitani lukuunottamatta...)

        Kiitos Itsellesi tällaisen keskustelun startista. .. Jaa valon väläyttely - ei värillä väliä; mutta kuten tuolla aiemmin joku jo ehdotti, että osoita oma mahdollinen kiinnostuksesi vaikka kahvien tarjous ehdotuksella jottei tuo tunteikas otus jää sinulta kokematta......
        Kuten tämän keskusteluvuon jälkeen tullut linkki-ilmoitus(uusi) hurmaavasti kertookin. Ja tuon sinua kiertävän mielipidettäkin voi kysyä "ohi mennen" satunnaisten alusasujen väristä.


      • nyt pappi sanoi AAMEN.
        härkämies -64 kirjoitti:

        Kiitos Itsellesi tällaisen keskustelun startista. .. Jaa valon väläyttely - ei värillä väliä; mutta kuten tuolla aiemmin joku jo ehdotti, että osoita oma mahdollinen kiinnostuksesi vaikka kahvien tarjous ehdotuksella jottei tuo tunteikas otus jää sinulta kokematta......
        Kuten tämän keskusteluvuon jälkeen tullut linkki-ilmoitus(uusi) hurmaavasti kertookin. Ja tuon sinua kiertävän mielipidettäkin voi kysyä "ohi mennen" satunnaisten alusasujen väristä.

        Älä nyt leikistä suutu,jos tää härkä herra todella on kiinnostunut sinusta niin hiljaa hyvä tulee,kun härkä löytää sen oikean vaikka onkin säilyttänyt virallisen vapautensa yli45v.Kyllä herra lopulta näyttää kiinnostuksensa kunhan on myös tutkaillut sun asiota tarpeeksi ja sut parhaaksi havainnut.


    • Nimetön

      ei muuta kuin sopivan tilaisuuden ota korvista kiinni ja muiskauta pusu siinä näet mitä tapahtuu .Olen itsekki härkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe