Kun aloin syödä roaccutania, ihoni ei ollut mitenkään erityisen paha, ainoastaan epäpuhdas (finnejä toki tuli, mutta akne oli vain lievä). Aloitettuani kuurin iho paheni tosi huonoon kuntoon, mutta toisin kuin kuvittelin, pahenemisvaihe ei mennyt ohi vaan jatkui ja jatkuu yhä edelleen, vaikka kohta kuuri on kestänyt jo 5 kuukautta! Lääkärini on määrännyt kortisoni- ja antibioottikuureja, mutta nekin ovat auttaneet vain väliaikaisesti ja ainoastaan osittain. Ihoni on siis tällä hetkellä huonommassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin elämäni aikana! Onko enää toivoa parantumisesta? Vastaavia ongelmia...?! Tämä taitaa olla kyllä tosi harvinaista...
roasta pelkkää haittaa!
?!?
6826
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Roacuttanin sivuvaikutukset.
Minulla on useita tuttavia, ja myös poikani, jotka ovat päässeet eroon finneistään Roacuttanilla.
Ihmiset ovat kuitenkin yksilöllisiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000654&posting=22000000022396889&view_mode=flat_threaded
Miten muuten olet ylipäätään onnistunut saamaan Roan lievään akneen? Eihän sitä kai edes kuuluisi käyttää kuin vasta viimeisenä vaihtoehtona, kun muut keinot eivät ole auttaneet. Jotenkin ihmetyttää..
Oli muitakin keinoja kokeiltu, tetralysal differin. Finnit eivät kuitenkaan lähteneet noilla konsteilla kokonaan, vaikka oireet kyllä lievittyivätkin, ja kuurien loppuessa huono iho palasi. Eikä mun akne siis mistään ihan lievimmästä päästä ollut, muttei erityisen pahakaan. Ihotautilääkärit olivat sitä mieltä, että roaccutan olisi paikallaan, koska ongelma oli jatkunut jo monta vuotta... Mutta tällä hetkellä akne siis on pahempi kuin koskaan aiemmin :/
Itse söin roa-kuurin (äsken loppui). Itselläni ei ollut mitenkään pahimmasta päästä edes, mutta todella sitkeä ja aina ainakin kolme tulehtunutta punaista finniä ja useita pienempiä. Kuurini kesti 10 kuukautta, painan n.65 kg ja söin 40mg/päivä. Vasta seitsemän kuukauden jälkeen alkoi auttamaan (finnien tulo väheni) ja yhtään finniä ei tullut enää 9 kk:n jälkeen. Nyt toivon tuloksen kestävän. Jaksamisia!
...että paheniko sun iho noiden seitsemän ekan kuukauden aikana, vai pysyikö vaan ennallaan?