ääripäät ja

tontut täällä..

Kumma kun on näemmä vain kaksi ääripäätä: kaunis, älykäs, hoikka, kuntoileva, menestynyt, terveydestään ja ulkonäöstään huolehtiva kunnon ihminen tai sitten ruma, todella lihava, tyhmä, piittaamaton, onneton, kaiken eteen osuvan syövä laiskajaakko joka ei edes töissä käy vaan makaa sohvalla ja syö, syö, syö. Itse olen nuori, kasvoiltani nätti nainen joka on lievästi ylipainoinen. meikkaan, laitan hiuksiani, pidän hyvää huolta hygieniasta ja ulkonäöstä noin muutoinkin. hyötyliikuntaa tulee harrastettua päivittäin, en ole punttis-ihmisiä. minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja olen onnellisesti naimisissa, terveys on erinomainen. en polta, alkoholia otan muutaman kerran vuodessa. en ihannoi sairaalloista lihavuutta, sehän on sanomattakin selvää että se olisi typerää. koitan syödä suht terveellisesti, mutta tykkään myös herkutella ja joskus kun on kiireitä, haemme ukon kanssa pizzat. eli uskoisinpa lukeutuvani siihen ihmisryhmään, joka käsittää valtaosan suomalaisista. enkä ymmärrä sitten näitäkään ihmisiä joilla kuntoilu menee hullunhommaksi: kaikki syömiset lasketaan, lenkille mennään satoi tai paistoi, parin kilon painonnousu vetää mielen matalaksi, yhtään treeniä ei VOI jättää väliin... ikävä uusi sairaus tämä ortoreksia, joka yleisempi kuin luullaan. kohtuus kaikessa, maailmassa kun vain kaikki tuntuu menevän mustavalkoisesti laidasta toiseen...

8

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa veneessä

Noinhan tuo kanssaihmisten luokittelu menee. Vaikka olenkin lievästi ylipainoinen ja ikääkin on jo reippaasti, lohduttaudun sillä että tutkimuksissa minut on todettu keskitasoa älykkäämmäksi, puhukoon muut mitä haluaa.

Eniten minua harmittaa etten pysty tukielinsairauksieni takia liikkumaan niin tehokkaasti kuin olisi tarpeen. Siksi olen opetellut vastaavasti syömään vähemmän ja terveellisemmin. Tuolla olen saanut hiljalleen painoa pois.

Nuo kiireestä johtuneet epäterveelliset ruokailutavat olen välttänyt sillä että minulla on pakasteessa itse tehtyjä terveellisiä ruoka-annoksia. Kun ei ehdi tekemään ruokaa, sulatan annoksen pakkasesta. Annokset on vielä mitoitettu pienemmiksi kuin nuo kaupan einesruuat. Jos joskus tekee mieli pitsaa, ostan tuollaisen pienen einespitsan. Tuleehan sitä joskus herkuteltua, mutta vastaavasti sitten huomioin sen sitten seuraavien päivien ruuissa.

• olla totta

Tottakai se ylipainosi aiheutti sinun vaivasi
        etkä voinut enää liikkua kunnolla.

• mutta...
        olla totta kirjoitti:

Tottakai se ylipainosi aiheutti sinun vaivasi
        etkä voinut enää liikkua kunnolla.

ei aiheuttanut. Minulla on geeniperintönä taipumus polvien nivelrikkoon, jota ei ihannepainollakaan pysty välttämään. Mummoni oli ihannepainoinen, mutta molemmat polvet hajosi ja piti laittaa tekonivelet. Itse olen pärjännyt vanhemmaksi ennen kuin polvi petti, vaikka olikin ylipainoa.

• kokoa 50

ja molemmissa ääripäissä on noita kaikkia ominaisuuksia, voi olla hyvin usenkin niin että on kaunis hoikka ihminen, mutta tyhmä, laiska, piittaamaton, ei käy töissä, makaa päivät päästään velttona sohvalla. Toki velttoja on siis myös lihavissa, mutta ihmisiä yhtä kaikki. Luulenpa että meistä kaikista, kaiken kokoisista, löytyy kaikenlaisia piirteitä, ei ole yhtä oikeaa. Sehän olisi mahdottomuus, että vain lihavissa esiintyisi kaikki huonot ihmisen piirteet ja vain hoikissa hyvät, kuitenkin koko ajan syntyy niin hoikkia kuin lihaviakin uusia ihmisiä ja koko ajan kuolee lihavia, kuin myös niitä hoikkia kauniita, jotka niin huolehtivat terveydestään. Luulisi että jos vain lihavat sairastavat ja kuolevat, olisimme jo ajat sitten kuolleet sukupuuttoon ja hoikat vastaavasti eläisivät ikuisesti. Onneksi tämä elämä on kuitenkin tarkoitetu kaiken kokoisille ja kaiken näköisille ihmisille. Ollaan siis iloisia olemassa olostamme kaikkine vikoinemme.

• lihavuus tappaa

Pienikin lihavuus tappaa varmasti.

• meritursas

Tiedätkö muuten mikä muu tappaa, varmasti?

Elämä. Kukaan ei ole vielä siitä hengissä selvinnyt. Ihan vain vinkkinä.

• VASTATA EDELLISELLE
        meritursas kirjoitti:

Tiedätkö muuten mikä muu tappaa, varmasti?

Elämä. Kukaan ei ole vielä siitä hengissä selvinnyt. Ihan vain vinkkinä.

JUURI SAMALLA TAVALLA! :) elämä on elämistä varten. mitä järkeä on ylipäänsä elää jos ei elämästä saa koskaan nauttia?

• Anonyymi00008
        VASTATA EDELLISELLE kirjoitti:

JUURI SAMALLA TAVALLA! :) elämä on elämistä varten. mitä järkeä on ylipäänsä elää jos ei elämästä saa koskaan nauttia?

Ei mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      223
      5070
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4131
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3653
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3450
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      39
      3093
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2356
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      47
      2171
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      24
      1987
    Aihe