ääripäät ja

tontut täällä..

Kumma kun on näemmä vain kaksi ääripäätä: kaunis, älykäs, hoikka, kuntoileva, menestynyt, terveydestään ja ulkonäöstään huolehtiva kunnon ihminen tai sitten ruma, todella lihava, tyhmä, piittaamaton, onneton, kaiken eteen osuvan syövä laiskajaakko joka ei edes töissä käy vaan makaa sohvalla ja syö, syö, syö. Itse olen nuori, kasvoiltani nätti nainen joka on lievästi ylipainoinen. meikkaan, laitan hiuksiani, pidän hyvää huolta hygieniasta ja ulkonäöstä noin muutoinkin. hyötyliikuntaa tulee harrastettua päivittäin, en ole punttis-ihmisiä. minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja olen onnellisesti naimisissa, terveys on erinomainen. en polta, alkoholia otan muutaman kerran vuodessa. en ihannoi sairaalloista lihavuutta, sehän on sanomattakin selvää että se olisi typerää. koitan syödä suht terveellisesti, mutta tykkään myös herkutella ja joskus kun on kiireitä, haemme ukon kanssa pizzat. eli uskoisinpa lukeutuvani siihen ihmisryhmään, joka käsittää valtaosan suomalaisista. enkä ymmärrä sitten näitäkään ihmisiä joilla kuntoilu menee hullunhommaksi: kaikki syömiset lasketaan, lenkille mennään satoi tai paistoi, parin kilon painonnousu vetää mielen matalaksi, yhtään treeniä ei VOI jättää väliin... ikävä uusi sairaus tämä ortoreksia, joka yleisempi kuin luullaan. kohtuus kaikessa, maailmassa kun vain kaikki tuntuu menevän mustavalkoisesti laidasta toiseen...

8

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa veneessä

Noinhan tuo kanssaihmisten luokittelu menee. Vaikka olenkin lievästi ylipainoinen ja ikääkin on jo reippaasti, lohduttaudun sillä että tutkimuksissa minut on todettu keskitasoa älykkäämmäksi, puhukoon muut mitä haluaa.

Eniten minua harmittaa etten pysty tukielinsairauksieni takia liikkumaan niin tehokkaasti kuin olisi tarpeen. Siksi olen opetellut vastaavasti syömään vähemmän ja terveellisemmin. Tuolla olen saanut hiljalleen painoa pois.

Nuo kiireestä johtuneet epäterveelliset ruokailutavat olen välttänyt sillä että minulla on pakasteessa itse tehtyjä terveellisiä ruoka-annoksia. Kun ei ehdi tekemään ruokaa, sulatan annoksen pakkasesta. Annokset on vielä mitoitettu pienemmiksi kuin nuo kaupan einesruuat. Jos joskus tekee mieli pitsaa, ostan tuollaisen pienen einespitsan. Tuleehan sitä joskus herkuteltua, mutta vastaavasti sitten huomioin sen sitten seuraavien päivien ruuissa.

• olla totta

Tottakai se ylipainosi aiheutti sinun vaivasi
        etkä voinut enää liikkua kunnolla.

• mutta...
        olla totta kirjoitti:

Tottakai se ylipainosi aiheutti sinun vaivasi
        etkä voinut enää liikkua kunnolla.

ei aiheuttanut. Minulla on geeniperintönä taipumus polvien nivelrikkoon, jota ei ihannepainollakaan pysty välttämään. Mummoni oli ihannepainoinen, mutta molemmat polvet hajosi ja piti laittaa tekonivelet. Itse olen pärjännyt vanhemmaksi ennen kuin polvi petti, vaikka olikin ylipainoa.

• kokoa 50

ja molemmissa ääripäissä on noita kaikkia ominaisuuksia, voi olla hyvin usenkin niin että on kaunis hoikka ihminen, mutta tyhmä, laiska, piittaamaton, ei käy töissä, makaa päivät päästään velttona sohvalla. Toki velttoja on siis myös lihavissa, mutta ihmisiä yhtä kaikki. Luulenpa että meistä kaikista, kaiken kokoisista, löytyy kaikenlaisia piirteitä, ei ole yhtä oikeaa. Sehän olisi mahdottomuus, että vain lihavissa esiintyisi kaikki huonot ihmisen piirteet ja vain hoikissa hyvät, kuitenkin koko ajan syntyy niin hoikkia kuin lihaviakin uusia ihmisiä ja koko ajan kuolee lihavia, kuin myös niitä hoikkia kauniita, jotka niin huolehtivat terveydestään. Luulisi että jos vain lihavat sairastavat ja kuolevat, olisimme jo ajat sitten kuolleet sukupuuttoon ja hoikat vastaavasti eläisivät ikuisesti. Onneksi tämä elämä on kuitenkin tarkoitetu kaiken kokoisille ja kaiken näköisille ihmisille. Ollaan siis iloisia olemassa olostamme kaikkine vikoinemme.

• lihavuus tappaa

Pienikin lihavuus tappaa varmasti.

• meritursas

Tiedätkö muuten mikä muu tappaa, varmasti?

Elämä. Kukaan ei ole vielä siitä hengissä selvinnyt. Ihan vain vinkkinä.

• VASTATA EDELLISELLE
        meritursas kirjoitti:

Tiedätkö muuten mikä muu tappaa, varmasti?

Elämä. Kukaan ei ole vielä siitä hengissä selvinnyt. Ihan vain vinkkinä.

JUURI SAMALLA TAVALLA! :) elämä on elämistä varten. mitä järkeä on ylipäänsä elää jos ei elämästä saa koskaan nauttia?

• Anonyymi00008
        VASTATA EDELLISELLE kirjoitti:

JUURI SAMALLA TAVALLA! :) elämä on elämistä varten. mitä järkeä on ylipäänsä elää jos ei elämästä saa koskaan nauttia?

Ei mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      76
      2685
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      2
      2492
    3. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      49
      2325
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      73
      2249
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      62
      2115
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      137
      2037
    7. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      406
      1795
    9. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      111
      1716
    10. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1534
    Aihe