Canal+ pilaa leffat

kanavainfolla!

Canal :lla on näköjään tullut sama tapa kuin Nelosellekin pilata leffat aivan lopusta laittamalla infoa mitä seuraavaksi on tulossa, siis keskelle lopputekstejä upotetaan tuollainen typerä insertti!

Eikö jumalauta enää maksamallakaan saa katella rauhassa leffoja joita ei olisi pilattu jollakin helvetin insertillä...?

Jos tätä menoa jatkuu, saa videovuokraamot pian uuden vakiasiakkaan ja Canal menettää!

Minä leffafriikkinä haluan katsoa myös ne lopputekstit, ilman mitään inserttejä!

8

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marienhof

      Minustakin on mukava katsoa elokuva ihan loppuun asti, niissä lopputeksteissä on paljon mielenkiintoista tietoakin kuvauspaikka yms.

    • tikki..

      tuo oli viimeinen tikki meikäläiselle.
      canal plussa on mennyt muutenkin ihan paskaksi.
      ensin vähennettiin elokuvakanavat puoleen ja sitten vielä vähennettiin lähetykseen käytettävää bittivirtaa, joten teknisestikin laatu heikkeni.

      no, vaihtoon se meni ja nyt on viasat, johon olen ihan tyytyväinen ollut.

      • ap.

        että alan käyttämään videovuokraamoja ja liityn kantikseksi, silloin saa alennuksia. Lisäksi odotan syksyä että tulee Nelosen maksullinen leffakanava. Pidän kuitenkin toistaiseksi Canal Digitalin, onhan niillä myös muitakin leffakanavia, mm. Showtime mutta Canal saa kyllä lähteä! Ja aion laittaa tulikiven katkuista palautetta Canal :lle asiasta!

        Mahtaa niillä hymy siellä C :lla hyytyä kun huomaavat asiakaskadon!

        Viasatiakin harkitsin mutta edellyttäis joko antennin suuntaamista uudelleen (ei onnistu käytännössä koska lautanen vaikeassa paikassa), sivusyötön asentamista (sekään ei onnistu em. syystä) tai toisen lautasen asentamista (tätä voi ehkä harkita). Toisekseen niin TV1000:lta pitäisi sitten tulla samoja leffoja joita Canaliltakin ja en tiedä mahtaako tulla. Canalin leffavalikoimassa ei ole valittamista mutta tuo tyyli ALIARVIOIDA katsojiaan tuolla törkeällä tavalla leffat pilaamalla saa kyllä kiukun nousemaan!


    • Deeree

      tuotantofirmojen aikaansaannosta.
      Näin taataan heidän omille dvd-leffoille paremmat markkinat.

      Radiossa vastaavasti puhutaan biisin loppuun.
      Tuo systeemi tulee leviämään kaikille ohjelmantarjoajille.

      • ja sitten

        loppuu kyllä elokuvakanavien tilaus kokonaan jos tuo yleistyy! Siinäpähän sitten karisee fyrkat myös kanavilta ja niitä leffoja saa varmaan käytettynäkin jostain ostaa euron pilkkahintaan. En ala maksamaan tuollaisesta että leffat "jyrätään" noin räikeästi.


      • peräisin?

        Mistä sait tuon tiedon että se käytäntö on juuri tuotantoyhtiöiden vaatimus ja että se tulisi leviämään? Vai onko kyseessä vain oma arvelu?


    • k-anal

      Luulen että esitysoikeussopimuksessa kielletään elokuvan esittäminen lyhennettynä tai muutettuna. Eli valittakaa suoraan elokuvan oikeuksien omistajalle.

      • kenelle?

        Tuotantoyhtiöllekö? Sekös valitus nyt auttaa yhtään mitään! Ne pompottaa vaan sitten jakelijan puoleen kääntymiseen. Canalille on kyllä valitettu, tuskin se mitään auttaa mutta ainakin sai kerrottua mistä kenkä puristaa.

        Toki, jos tarkkoja ollaan, Maikkarikin esittää elokuvia muutettuna, tai oikeammin pätkittynä. Siksi että saisi mainoksille enemmän tilaa.

        Mulla on esim. maikkarilta nauhoitettu versio Bond - Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa ja siitä versiosta puuttuu pätkiä joita on siinä "oikeassa" versiossa. Elikkä maikkaristakin periaatteessa kuuluisi valittaa.

        Tosin luulen vähän että jahka nykyinen tyyli jatkuu niin kanavilta katoaa katsojat, maksu-tv:ltä maksavat, ja mainosrahoitteisilta muuten ja se taas tietää mainostajien katoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      267
      2927
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2334
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1765
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1683
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      99
      1475
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1300
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1210
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1053
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1043
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1008
    Aihe