Kertokaa TV1000-kanavista

vähän infoa

Ensinnäkin: onko kaikki leffat tekstitetty suomeksi ja miten hyvin on tekstitys pelannut vai onko pätkimisiä?

Toiseksi: onko TV1000:lla sci-fiä ja toimintaleffoja? Ja onko ne leffat näitä samoja mitä pyörii leffateattereissakin, eli mm. jos vertaa niin tässä kuussa Canalilta tulee esim. Independence Day-Maailmojen sota, toinen Maailmojen sota (se Tom Cruisen leffa, eli eri kuin toi toinen), Totall Recall, Dyyni jne.

Tuleeko siis tuollaisia samoja "suuria" leffoja myös TV1000:lta?

3. Onko TV1000:lla sama ikävä piirre kuin Canalilla nykyään että lopputekstit pilataan esittämällä kanavainfoinsertti kesken tekstien? Tuollainen asia nimittäin raivostuttaa leffafaneja eikä tuollaiset insertit kuulu leffaan.

4. Miten noi leffat on jaoteltu eri TV1000-kanavien kesken? Olen ymmärtänyt että toisin kuin Canalilla jossa pyörii samat leffat vuorotellen Film1:llä, Film2:lla ja Film3:lla, niin TV1000:lla on jonkinlainen "genre-jaottelu" eli leffan tyypin (sci-fi, action, horror, drama jne.) on jaoteltu eri kanaville tyypin mukaan. Voisko joku selventää tätä mulle miten toi menee tarkalleen?

14

4724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia..

      vaihdoin marraskuun alusta canalin viasatiin.
      tähän mennessä kaikissa katsomissani elokuvissa on ollut tekstitys ja on toiminut ihan moitteetta.

      2)http://www.viasat.fi/?sivu=34
      tuolta voi selata ohjelmia.
      tarkempaa informaatiota löytyy:
      http://www.tv1000.fi/index.phtml?page_type=movies_highlights&nav=46

      3)lopputekstit tulee normaalisti loppuun asti ja sen jälkeen kanavatunnari.

      4)jaoteltu siten, että tv1000 on pääkanava, jolta ensi-illat usein tulee. aika sekameteli-kanava muuten.
      nordic keskittyy nimensä mukaisesti pohjoismaisiin leffoihin, action toimintaan, family perhe-elokuviin ja classic vanhempiin elokuviin.
      tv1000 plusone näyttää pääkanavan ohjelmat tunnin viiveellä.
      hirveän tarkka tuo kanavajaottelu ei ole ja yleensä sama leffa pyörii useammilla kanavilla.

      itse olen viasatiin ollut tyytyväinen. suuri osa leffoista on b-laatua mutta mukaan mahtuu helmiäkin.
      ja paljon tullut katseltua viasat historyä ja exploreria kun niissäkin pikkuhiljaa alkaa suomi-tekstit olemaan. laatukanavia molemmat.

      • minulla

        Vaihdoin Canalin Viasatiin ja olen tyytyväinen vaihtoon. Vuosikausia mulla on ollut Canal ja vuosi vuodelta ohjelmatarjonta heikkeni...huom! minun näkökulmastani katsottuna...jonkun mielestä varmaankin parani. Samat leffat pyörii toista vuotta kanavilla, kun ennen oli Canalin systeemi se, että, kuusi viikkoa pyörii leffa ja sitten pois ja tilallle uutta. Enää ei ole näin.... Hirmuinen määrä on nykyään huonosti dubattuja ja näyteltyjä honkongilaisia yms. toimintaleffoja, jotka eivät meikäläistä miellytä...no joku tykkää varmaan niistäkin. Leffakanavia supistettiin ym. ym. Päätös oli helppo tehdä...toistaiseksi en ole katunut.


    • selviää parhaiten

      Kannattaa katsoa jonkin ohjelmalehden tiedoista mitä TV1000 näyttää. Siltähän se ohjelmisto ja sen soveltuvuus selvenee.

      Jaottelu on:
      TV1000
      PlusOne (TV1000 tunnin jäljessä)
      Action
      Nordic
      Family
      Classic

      Nimet kertonevat jotakuinkin mitä mistäkin tulee.

    • ulkomaalainen

      Minä jaksaan ihmettellä, että ihmiset ryntävät Canal- ja Viasat-putiikien tiskille rahojaan tuhlamaan, kun saisi katso jotenkin samat kanavat ilmaiseksi omalla sateliittilautasella. Yhteisössä jossa on vähemmin kuin 24 taloutta voidaan signaalia maksutta jakaa kaikille, satoja kanavia. Tietysti tarvitaan kielitaito, englanti, ranska, saksa, vähän italia ja arabia jne. , mutta näillähan on muutakin käyttö, vai kuinka?

      • ilmaiseksi..

        itse maksan mielellään viasatin 50 tv-kanavasta ja 13 radiokanavasta 29 euroa kuussa.
        saa 6 elokuvakanavaa, disney-kanavat, pohjoismaiset tv3:t, musiikki-tv, viasat history, viasat explorer.

        ilmaiskanaviakin toki vastaanota, mutta ei niissä tarjonta niin ihmeellisen laadukasta ole..


      • dubattua

        PASKAA!!!


      • Viasat sit
        ilmaiseksi.. kirjoitti:

        itse maksan mielellään viasatin 50 tv-kanavasta ja 13 radiokanavasta 29 euroa kuussa.
        saa 6 elokuvakanavaa, disney-kanavat, pohjoismaiset tv3:t, musiikki-tv, viasat history, viasat explorer.

        ilmaiskanaviakin toki vastaanota, mutta ei niissä tarjonta niin ihmeellisen laadukasta ole..

        välittää? Ja mistä sä saat ne 50 tv-kanavaa? Mä katoin just äsken ja tulostin Viasatin kanavalistauksen ja ei siinä ollut kotimaiset kanavat mukaanlaskettuna kuin 47 kanavaa vain! Radiokanavista ei ole mitään mainintaa.


      • radiokanavia..
        Viasat sit kirjoitti:

        välittää? Ja mistä sä saat ne 50 tv-kanavaa? Mä katoin just äsken ja tulostin Viasatin kanavalistauksen ja ei siinä ollut kotimaiset kanavat mukaanlaskettuna kuin 47 kanavaa vain! Radiokanavista ei ole mitään mainintaa.

        rix fm on se kanava jota tulee kuunneltua. lisäksi rock-kanava, muita aiheen mukaan lajiteltuja kanavia. myös jotkin ylen radiokanavat jaossa.
        listausta ei tosiaan viasatin sivuilla ole, mutta täältä löytyy:
        http://fi.kingofsat.net/radio.php?&pos=5E&standard=All&ordre=freq&filtre=no

        tuo 47 kanavaa listauksen mukaan johtuu siitä, että tv3 on listattuna vain kerran.
        todellisuudessa näkyy tv3 ruotsi, norja ja tanska sekä tv3 tanska)


      • siirryn viasattiin
        radiokanavia.. kirjoitti:

        rix fm on se kanava jota tulee kuunneltua. lisäksi rock-kanava, muita aiheen mukaan lajiteltuja kanavia. myös jotkin ylen radiokanavat jaossa.
        listausta ei tosiaan viasatin sivuilla ole, mutta täältä löytyy:
        http://fi.kingofsat.net/radio.php?&pos=5E&standard=All&ordre=freq&filtre=no

        tuo 47 kanavaa listauksen mukaan johtuu siitä, että tv3 on listattuna vain kerran.
        todellisuudessa näkyy tv3 ruotsi, norja ja tanska sekä tv3 tanska)

        jess!!! tää valinnanvapaus on poikaa.


      • ulkomaalainen
        dubattua kirjoitti:

        PASKAA!!!

        ole kiltti ja oppi kieliä, ihan omaksi eduiksi. Eikä kannata heti puha rivoja, minähän neuvoan vain.


      • Suomalainen!
        ulkomaalainen kirjoitti:

        ole kiltti ja oppi kieliä, ihan omaksi eduiksi. Eikä kannata heti puha rivoja, minähän neuvoan vain.

        Samoin sinulle että opi kieliä ennekuin alat avautumaan....
        sinun tekstisi:ole kiltti ja oppi kieliä, ihan omaksi eduiksi. Eikä kannata heti puha rivoja, minähän neuvoan vain.

        Sama SUOMEKSI: Ole kiltti ja opettele kieliä,ihan omaksi eduksi.Eikä kannata heti puhua rivoja,minähän vain neuvon/annan neuvoja.


    • vidiootti

      Viasatilla kuin Canal digitalilla, jonka asiakas olin n. 13 vuotta. Viasatilla parempi tarjonta kuin C:llä alkoi tympimään kun leffakanaville tunki kaiken maailman jalkapallot.....C good bye.

    • KOKOviasat

      Älä vuan mee hankkiin....

    • vände

      viasat ja tv 1000
      Samoja ohjelmia tuutin täydeltä,päivästä päivään.
      itsellä oli parivuotta ja nyt se loppui.
      Just kun huomaa että perhana, ne surkeet ohjelmat
      loppuivat, niin ne alkaa muutamankuukauden päästä
      uudestaan ja sama kierto on käynnissä jälleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe