Siis kenen omistuksessa on se kamala röttelö kumikorjaamon ja grillin parkkipaikan välissä? Miksei sitä ole purettu?? Itsenäisyydenkadulta on monia hyväkuntoisia hirsirakennuksia purettu, mutta tällaiset neljään suuntaan kaatuvat rumilukset saavat olla paikoillaan. Ja aivan keskustassa! Kattokin on romahtanut jo rakennuksesta ja on aivan kauhean näköinen rumilus!
Itätullinkadun järkyttävä "talo"
6
1436
Vastaukset
- kumipalaa
Jos satakunnankadulla saa olla rekka-autojen hautausmaa sun muuta romunvarastointia ilman aitoja sun muita niin miksei keskellä kaupunkia. Ei Porissa oo niin nökön nuukaa. Kai se on sen kumimiehen omistuksessa koko rakennus.
- aajuvee
voipa se olla rettelö , mutta omistapa itse edes samanlainen murju vastaavalta paikalta.
- Avari
aajuvee kirjoitti:
voipa se olla rettelö , mutta omistapa itse edes samanlainen murju vastaavalta paikalta.
Pistäsin sen heti lihoiks.
- sepä se
Avari kirjoitti:
Pistäsin sen heti lihoiks.
on joo jukan eli "kumimiehen",heh omistuksessa,kaupunki yritti ostaa sitä koko tonttia[siis se röttelö se kumikorjaamo] sillon vuonna 2000 4,8 miljoonaan markkaan,mut ukko ei myyny,ja lääkäritalo haluis kans laajentaa siihen,se tienaa työllä niin hyvin et sen ei tarvi ilmeisesti myydä sitä,rento kaveri se muutenkin on,kova ottaa "kuppia"..:)
- Kyräjorma
sepä se kirjoitti:
on joo jukan eli "kumimiehen",heh omistuksessa,kaupunki yritti ostaa sitä koko tonttia[siis se röttelö se kumikorjaamo] sillon vuonna 2000 4,8 miljoonaan markkaan,mut ukko ei myyny,ja lääkäritalo haluis kans laajentaa siihen,se tienaa työllä niin hyvin et sen ei tarvi ilmeisesti myydä sitä,rento kaveri se muutenkin on,kova ottaa "kuppia"..:)
Se ei sitä myy, enkä myis minäkää!
- määää
Kyräjorma kirjoitti:
Se ei sitä myy, enkä myis minäkää!
jos hinnasta sovitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733