Pitääkö paikkansa, että AUK:hon voi joutua vasten tahtoaan? Auttaako, jos silloin ampuu itseään naamaan? Muutenkin pelkään, että armeijassa ammun itseni tai pahimmassa tapauksessa jonkun muun. Sairasta, että annetaan ensin ase käteen ja sitten aletaan kiusata kaikenlaisella paskalla. Niin, minä luultavasti sorrun siellä itsemurhaan, koska siitä on tehty niin helppoa.
AUK
3
1557
Vastaukset
- hyvähyvä
Eiköhän ne päästä sut pois mahdollisimman nopeesti. Tuskin tollasta aukkiim päästettäis vaikka haluisitki. Intin takia en ehkä itteeni ampuis, mut jokainen tallaa tyylillään.
- Sivariin menevä homo
Enhän minä armeijan takia, mutta kun siellä on tilaisuus. Siitä tehdään liian helppoa. Muutenkin kaikki ahdistaa, ja sitten ase käteen ja simputusta. Sairasta.
- r-e-s-s-u
Sivariin menevä homo kirjoitti:
Enhän minä armeijan takia, mutta kun siellä on tilaisuus. Siitä tehdään liian helppoa. Muutenkin kaikki ahdistaa, ja sitten ase käteen ja simputusta. Sairasta.
Toivottavasti olet kirjoittanut itsemurha-aatoksista vain "leikilläsi".
Ensinnäkin simputus on kiellettyä, jos sitä ihan oikeasti esiintyy tee valitus. Tee se heti.
Todennäköisesti luet simputukseksi ihan jotain muuta. Jos olet tähän asti saanut aina oman tahtosi läpi voi olla kyllä hankalaa elää intissä. Mutta sehän ei oikeastaan ole sen laitoksen vika.
Monen kohdalla ahdistus lähtee ei niinkään ko. laitoksesta vaan siitä, että kotipuolessa asiat eivät ole reilassa.
Ahdistaville ajatuksille löytyy kuulijat, jotka ovat laitoksessa sinua varten. Jos henkilökuntaan kuuluva esimies on liian pelottava käänny sosiaalikuraattorin tai sotilaspastorin puoleen. Pastorin kanssa voi keskustella vaikkei olisikaan ns. uskovainen.
Siitä ne asiat järjestyy eteenpäin. Äärimmäiseen ratkaisuun ei ole syytä turvautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273385Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122509Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.962444Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261496Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1331241
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136