Tehdäänpä taas pieni tieto testi=)
Kaikki varmaan tietävät Juicen biisin "Stönö", mutta moniko tietää mikä tuo stönö on?
Stönö
11
5756
Vastaukset
- Don-Pate
Sinistä, punaista, valkoista, mustaa, Stönö on Einstein ja pölhö-kustaa... Siis en tiedä ton enempää. =(
- tuoppi
tunnustaa että en tiiä, hävettäää...
Tai luulen, että oon joskus tienny, mutta oisko etyylialkohooli huutonut tärkeitä asioista päästäni. - Juicikko
Täytyy minunkin myöntää, että ei oo kyllä aavistustakaan :O
- Juicefani79
Tamperelaisittain sähköpylväs! Tarinan mukaan Maestro palasi jostakin baarista kävellen kotiinsa Lamminpäähän ja laski matkalla kaikki sähköpylväät ja kotiin päästyään kirjoitti biisin "Stönö".
Jälleen kerran sitä Leskismäistä neroutta tehdä biisi mistä tahansa=).- janiiii.
juice itse kertoi joskus jossakin haastattelussa, että stönö on grandslamilaisten keksimä tanssi jossa ei ole ollenkaan rytmiä ei askelia....
- juuso
olet tuon kuullut..Kun ite oon tamperelainen, enkä ole moista temiä kuullut täällä käytettävän...Itse olen kuullu että jollakin keikkareissulla Puntti Valtonen keksi tällasen "stönö-kielen" ja kaikki oli sen jälkeen "stönö"
- Don-Pate
juuso kirjoitti:
olet tuon kuullut..Kun ite oon tamperelainen, enkä ole moista temiä kuullut täällä käytettävän...Itse olen kuullu että jollakin keikkareissulla Puntti Valtonen keksi tällasen "stönö-kielen" ja kaikki oli sen jälkeen "stönö"
Näittekö Puntin UIT:n revyyssä, se lappalais juttu oli loistava.
- Juicikko
juuso kirjoitti:
Vastauksissa olevien ristiriitojen vuoksi päätin koettaa etsiä vastausta Googlen avulla. Pikaisen googletuksen perusteella Inarista löytyy Nuorisotalo Stönö.
Lisäksi joku on ristinyt kissaparkansa Stönöksi.
Tosin kumpikaan näistä tuskin on toiminut Juicen inspiraation lähteenä :) - Juicefani79
juuso kirjoitti:
Minäkin olen alun perin. Kyllä sitä olen kuullut vanhemman suku polven käyttävän aina joskus...
Näin Juice jossain haastattelussa kertoi, että tuosta pylväiden laskusta se lähti, sen jälkeen siitä väännettiinkin yhtä sun toista, Esim: Juicen ja Tikanmäen kehittämä "Stönö-tanssi". Sitähän tanssittiin yleisöllekin Popedan poikien kanssa jollain yhteis keikalla, taisi olla sama, jossa Pate kietoi itsensä folioon ja pyyhki Marsilaisena ydintomua kuusenoksilla yleisön päältä=)
- Minä tiedän
Stönö on aito asia.
- jjjjjjjjjjjjjjjjkk
......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2553587
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322570Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152065Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2261885Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3481864- 571458
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491414- 1111140
- 1031137
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan711130