Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ENTER SANDMAN MAAILMAN PARAS BIISI?

Borat_

17

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalvotaiteilija

      empä usko että paras. keskinkertainen radiopoppirenkutus

    • jeesss

      Aivan mieletön :)

      • ppaula

        Sandman ei kyllä ole Metallican paras biisi. Voisin vaikka suuttua, jos väittäisit, että paras Metallican biisi on NEM. Sitä kun popittavat vain nämä "uusiohevarit", jotka eivät tiedä metallimusiikista tuon taivaallista.
        Kyllä se taitaa Battery olla paras Metallican biisi. Tai Creeping Death. Paha sanoa. Sen verran kovaa musiikkia ovat pojat työstäneet.

        Vanha tuotanto kunniaan!

        R.I.P. Cliff Burton.


      • Damage Inc.
        ppaula kirjoitti:

        Sandman ei kyllä ole Metallican paras biisi. Voisin vaikka suuttua, jos väittäisit, että paras Metallican biisi on NEM. Sitä kun popittavat vain nämä "uusiohevarit", jotka eivät tiedä metallimusiikista tuon taivaallista.
        Kyllä se taitaa Battery olla paras Metallican biisi. Tai Creeping Death. Paha sanoa. Sen verran kovaa musiikkia ovat pojat työstäneet.

        Vanha tuotanto kunniaan!

        R.I.P. Cliff Burton.

        Minäkin olen "uusio-hevari". Aloin kuunnella Metallicaa vasta 2000-luvulla eikä Sandman ole lähelläkään parasta Tallica-biisiä (Fight Fire...).


      • Borat_
        ppaula kirjoitti:

        Sandman ei kyllä ole Metallican paras biisi. Voisin vaikka suuttua, jos väittäisit, että paras Metallican biisi on NEM. Sitä kun popittavat vain nämä "uusiohevarit", jotka eivät tiedä metallimusiikista tuon taivaallista.
        Kyllä se taitaa Battery olla paras Metallican biisi. Tai Creeping Death. Paha sanoa. Sen verran kovaa musiikkia ovat pojat työstäneet.

        Vanha tuotanto kunniaan!

        R.I.P. Cliff Burton.

        ...Että olen kuunnellut Metallicaa jo kauan.
        Enter Sandmanin jälkeen arvostan seuraavaksi eniten Master of Puppetsia ja Onea, joten ei minua miksikään uusiohevariksi voi sanoa.

        Sandman oli kieltämättä ensimmäinen bändin biisi minkä kuulin, ja edelleen se kolahtaa parhaiten.


      • ppaula
        Borat_ kirjoitti:

        ...Että olen kuunnellut Metallicaa jo kauan.
        Enter Sandmanin jälkeen arvostan seuraavaksi eniten Master of Puppetsia ja Onea, joten ei minua miksikään uusiohevariksi voi sanoa.

        Sandman oli kieltämättä ensimmäinen bändin biisi minkä kuulin, ja edelleen se kolahtaa parhaiten.

        Mitähän väliä sillä on milloin olet aloittanut Metallican kuuntelun? Uusiohevareilla tarkoitan niitä pirun pörröpäitä ja wannabe-gootteja, jotka luulevat olevansa omanlaisiaan, mutta niitä kuitenkin hyppää esiin jokaisen nurkan takaa.
        Sellaisia, jotka väittävät olevansa aitoja metallimusiikin (esim. Metallican) kannattajia, mutta eivät kuitenkaan tiedä muita biisejä kuin NEMin.

        Olkoot Sandman mielestäsi paras biisi. Mielestäni se ei ole. Mielipiteensä kullakin.


    • on vielä

      parempi kuin levyllä.

      Jos ootte nähnyt sellaisen videon kun "year and a half in the life of..." niin siinähän on alussa erittäin magee kohta missä soi sandman taustalla ja on kuvattu eri tilanteita biisin valmistuksesta. Kun laulu alkaa niin aluks Jamppa on siel studion laulukopissa ja kun tulee se ekan säkeistön kohta "I fuck you in, warm within, keep you free from sin..." niin se on editoitu siihen stadionkeikkaan.

      Yks parhaita kohtia koko videossa mun mielestä.

      • metal man

        Mun mielestä metallica lopetti metallin ja ylipäätänsä hevin soittamisen black albumiin..load oli jo liian kesy mun makuun..kill´em all ja ride the lightingn on musta metallican kuningaslevyt!kyllä metallican vanhat rulettaa!!-v89 asti metallicaa kuunnellut-


      • Damage Inc.

        Se on "I tuck you in"


      • ihmeessä
        Damage Inc. kirjoitti:

        Se on "I tuck you in"

        juunas selvää asioista. Känniversio, mikä useimmiten ennen livenä kuultiin meni hyvinkin "I FUCK you in..". Eli siis FUCK, ei TUCK. Levyllä se on kyllä TUCK, mutta puhuin _livesuorituksesta_ kuten viestistäni ilmenee.

        Ja joo, metallica lopetti black albumiin munkin mielestä. Uus voi kyllä yllättääkin, joskin todennäköisyys siihen on aika pieni.


    • Kainuumainenkoo7

      For whom the bell tolls on paras. Muita hyviä ovat Ride the lightning, sad but true, fight fire with fire, metal militia ja tietenkin toi enter sandman.

    • sfs

      Sandman rulaa!

    • GeMPPu

      Samaa mieltä!! :)

    • mikä raati päättää??

      mielipiteess.

    • Nimetön

      jos haluaa kuunnella niin Ride the lightning levyltä löytyy kasa biisejä jotka hakkaa ton mennen tullen.
      nimikko biisi, for whom the bell tolls, fade to black ja creeping death nyt ainakin.

      Piru vie pitääkin laittaa kiekko soimaan.

    • kylän kravattisonni

      tuskinpa vaan, ainoa hyvä asia metallican biisiksi siinä on se, että eläkeläiset on tehnyt ainoan metallica coverinsa juurikin ko kipaleesta (soramonttuhumppa, lapsoset). itse pidän kovasti massiivisemmista teoksista ja sanonkin parhaan metallica tekeleen olevan joko orion tahi to live is to die. karkeampana tekeleenä the four horsemen on kylläkin lyömätön. wse, alkupään tuotanto kovimpaan levyyn ...and justice for all:n asti on paskimmillaankin parasta

    • kalks

      Metallican parhaat kappaleet löytyy noilta vanhemmilta levyiltä. ( Kill em all, ride the lightning, master of puppets)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe