heippa, miten saisin yhdynnässä mieheni saamaan orgasmin, miksi hän ei sitä saa? Kyllä häneltä lentää sperma ja homma on sitten siinä, olisi vaan niin ihana nähdä hänet kiemurtelemassa orgasmissa!
missä miehen orgasmi
16
3072
Vastaukset
- M.A Numminen/Rouva
Eli lasti lentää mutta mies ei kiemurtele??
Mikä sua vaivaa? Kyllä minun mieheni saa ORGASMIN silloin kun tavara irtoaa, ilman mitään helvetin akrobatiaa tai kiemurtelua, ellei sitten hänen jalkansa puudu mun allani...
Et oo sattunu kysymään ukko kullaltasi, että saitko tai tekikö "eetvarttia"??
Sulla taitaa olla jonkin verran vielä opittavaa...- keet
ai, mä olen saanut sellaisen käsityksen että mies voi saada siemensyöksyn ilman orgasmia, siis ei päästä mitään ääntäkään eikä mitään, yhtäkkiä vaan lopettaa ja huomaan et mällit on lentänyt
- sika mieheksi
keet kirjoitti:
ai, mä olen saanut sellaisen käsityksen että mies voi saada siemensyöksyn ilman orgasmia, siis ei päästä mitään ääntäkään eikä mitään, yhtäkkiä vaan lopettaa ja huomaan et mällit on lentänyt
Harva mies varmaan reagoi orkkuihin läheskään yhtä voimakkaasti kuin nainen. Viimeistään armeijassa oppii saamaan omatoimisesti niin hiljaa, ettei naapuri kuule mitään.
- Kyukeros
sika mieheksi kirjoitti:
Harva mies varmaan reagoi orkkuihin läheskään yhtä voimakkaasti kuin nainen. Viimeistään armeijassa oppii saamaan omatoimisesti niin hiljaa, ettei naapuri kuule mitään.
Jotkut miehet jopa mieltävät orgasmiääntelyn akkamaiseksi. Itse kyllä ääntelen.
- jos mun mieheltä
Kyukeros kirjoitti:
Jotkut miehet jopa mieltävät orgasmiääntelyn akkamaiseksi. Itse kyllä ääntelen.
lähtis edes jotain ääntä, mut ei..pelkkä irvistys ja se on siinä. Mä itse huudan kuin jalopeura ....Jos en saa huutaa en myös nauti niin paljon.
- väärin päin
keet kirjoitti:
Olet varmaan tajunnut homman päinvastaisesti. Eli mies voi kyllä saada orgasmin ilman siemensyöksyä, mutta ei todellakaan toisin päin.
Sano sille että saa sitä jotain ääntäkin pitää. Toisaalta jos ei tunnu siltä, että pitäisi, niin ei kai sitä väkisinkään. - näreet
väärin päin kirjoitti:
Olet varmaan tajunnut homman päinvastaisesti. Eli mies voi kyllä saada orgasmin ilman siemensyöksyä, mutta ei todellakaan toisin päin.
Sano sille että saa sitä jotain ääntäkin pitää. Toisaalta jos ei tunnu siltä, että pitäisi, niin ei kai sitä väkisinkään.Ei se munkaan (m) laukeaminen tunnu niin ihmeelliseltä, sitä vois verrata suunnilleen siihen kun jos on joutunut viikonlopun verran pidättämään ja sitten pääsee p*kalle tyhjentämään... mutta ei silloinkaan tule huudettua helpotuksesta :) tuntuu lähinnä pokeleffameiningiltä se ärjyminen.
- 2342
keet kirjoitti:
Miehellä siemensyöksy son myös sama asia kuin orgasmin saaminen. Miehelle ei voi tulla siemensyöksyä ilman orgasmia.
- ihan sama
2342 kirjoitti:
Miehellä siemensyöksy son myös sama asia kuin orgasmin saaminen. Miehelle ei voi tulla siemensyöksyä ilman orgasmia.
Orgasmi ja siemensyöksy eivät ole sama asia.
Orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä.
Siemensyöksyn voi saada ilman orgasmia.
Kannattaa muuten vaikka lukea aiheeseen liittyvää kirjallisuutta. Netistäkin saattaa löytyä lisätietoa.
- huomio!!!
Minusta miehet eivät laisinkaan saa orgasmeja, puhuvat paljon ja siihen se myös jää.
- orgasmikiljahdukset
Onko kukaan kuullut yhdenkään miehen kiljahtelevan orgasmin vuoksi?
- Lentää toosaan
Sen huomaa veltostuvasta kalusta jota edeltää hieman suurempi huokaus tai jos oikein ottaa ukon heppiin niin saataapa se korahtaakin kerran hiljaa...
Onnetontahan se tuollainen riemunkiljahtelu on, mutta en minäkään inise kun ei tartte... - hänon
vaan opetellut laukeamaan hiljaa syystä tai toisesta. Ehkä aikaisemmin ollut pakko "panna hiljaa". Voi sitä ääntelyä opetellakin; jos kertoisit hänelle, että pitäisit äänestä ja että se kiihottaisi sinua.. Minun mieheni karjuu, kuin kuolemaisillaan ja ei se aina ole ihan mukavaa sekään.. Mieti nyt, mummolassa, matkalla yms..??
- Tia;0)
Miehissä on tässä suhteessa suuriakin eroja.
Entinen mieheni laukesi ääneen. Ei karjunut naapureita herätellen, vaan jotain murinan sekaista huohotusta. Ääni oli itselleni superkiihottava ja palkitseva. On oikeasti mahtavaa kuulla kun toinen nauttii... sitähän sitä toivookin. Lisäksi hän värisi kuin "haavan lehti"... aivan kuten minäkin teen usein rakastelun jäljiltä.
Nykyinen on "hiljainen rakastaja". Aluksi hän oli lauetessaan aivan "hiiren hiljaa". Ei mitään muuta kuin märkä tunne alapäässäni, ja se siitä sitten. Tämä sai minut aivan ihmetyksen valtaan. Laueta nyt voi hiljoksiin, mutta kun ei hengitystaajuus eikä mikään muuttunut... ei edes pientä "pihahdusta" merkiksi. Itse suoraan sanottuna "kärsin" tilanteesta. Osa omaa nautintoani oli se, että kuulen toisen nauttivan. Nykyisiä ja entisiä ei pidä vertaileman, mutta pitkät ajat yhdessä jättää muistijälkiä. Kaipasin makuuhuoneeseen ääntä. Onneksi tämä täydellinen hiljaisuus oli alun jännittämistä...tai jotain sellaista. Mies on nyt vapautunut ja kuulen kyllä hänen laukeamisensa. Kuulen myös erilaisia miellyttäviä ääniä rakastelun aikana. Huomaan kuinka se lisää nautintoani... :)
Niin jotta kyllä minä ennemmin valitsen sen miehen joka herättää kaikki kun ollaan mummolassa... ja jonka kanssa leirintäalueella sekstailun joutuu jättämään väliin, kun teltta ei ääntä eristä (hmm... tosin ääntä pidän kyllä itsekin).- qaqi
Yhdynnässä orgasmi on jostain syystä paljon laimeampi, kuin se jonka saan kun naiseni laukaisee minut kädellään.
Tykkään silti yhdynnästä paljonkin, erityisen palkitsevaa ja hyvältä tuntuvaa on se kun naiseni laukeaa, ja laukeaa, ja laukeaa...jostain syystä oma laukeamiseni ei ole samalta planeetalta, joten välillä pyydän että hän hoitaa homman käsipelillä.
- heh, vai lentää sperma?
Onkohan kysyjä joku alaikäinen teini joka on eka kertaa ollut miehen/pojan kanssa?
Jos ei vielä edellisissä viesteissä rautalangasta väännetty, niin kerrataanpas vielä:
Kun mies saa siemensyöksyn eli 'sperma lentää', hän saa juuri silloin orgasmin. Okei?
Se miten mies käyttäytyy orgasmin aikaan, on taas ihan eri juttu. Jotkut ovat hiljaa, jotkut huutavat, jotkut tärisevät, jotkut korisevat, uikuttavat tai mitä milloinkin... Se on aika yksilöllistä, minkä kokeneet naiset varmastikin voivat vahvistaa.
Nautinnon tasokin vaihtelee. Joskus orgasmi tuntuu räjäyttävän varpaankynnetkin, joskus se vaan tuntuu 'ihan kivalta'. Niin kuin naisillakin.
Joka tapauksessa siemensyöksy tapahtuu samalla kuin orgasmikin. Toki mekaanisesti on mahdollista pakottaa esim. jollakin vierasesineellä tai sormella eturauhasta manipuloimalla eturauhaseritettä/spermaa, mutta sellaista en kyllä kutsuisi siemensyöksyksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584