Naiset: penisrenkaan käyttö?

snowbrd

Toivoisin erityisesti naisilta vastausta tähän, mutta toki miehetkin voivat kommentoida omilla kokemuksillaan.

Eli kysymys koskee penisrenkaan käyttöä. Olen huomannut sen lisäävän selvästi kestävyyttäni aikasemman parisuhteeni aikana mutta nyt kun olen sinkkuna niin epäröin penisrenkaan käyttöä, kun minusta tuntuu, että naiset luulevat minun käyttävän sitä sen takia, ettei muuten seiso kunnolla. Joten sanokaapa naiset ihan rehellisesti, miten reagoisitte siihen, että mies ottaa penisrenkaan esille?

13

14618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu

      Kyseinen väline lisää kestävyyttä. Kovuus vähentää
      tuntoherkkyyttä ja siksi kestävyyskin paranee.
      Ei mitään hävettävää.

    • Myyjä007

      Itse myyn melkein päivittäin kaikenlaisia renkaita, ja usein ostoksilla on pariskunta. Kyllä luulis et naiset tykkää kun tosiaan kestää pitempään ja nykyisin on renkaita jotka on nimenomaan pariskunnille.

      • mirkkuska

        Käsittääkseni toi alkuperänen kirjottaja kysy sitä, miten naiset yhdenyön jutuissa ja/tai ekalla kerralla suhteessa reagoisivat siihen että ukko käyttää penisrengasta. Senhän nyt kaikki tietää että vakiintuneessa parisuhteessa homma on ok.


      • Myyjä007
        mirkkuska kirjoitti:

        Käsittääkseni toi alkuperänen kirjottaja kysy sitä, miten naiset yhdenyön jutuissa ja/tai ekalla kerralla suhteessa reagoisivat siihen että ukko käyttää penisrengasta. Senhän nyt kaikki tietää että vakiintuneessa parisuhteessa homma on ok.

        No tarkoitin kyllä et kyllä kai naiset sen kestää ekallakin kerralla. Renkaat kumminkin alkaa olee aika yleisiä.


      • heve66
        Myyjä007 kirjoitti:

        No tarkoitin kyllä et kyllä kai naiset sen kestää ekallakin kerralla. Renkaat kumminkin alkaa olee aika yleisiä.

        Olen ostanut miesystävälleni nyt 2 rengasta ja molemmat tyytyväisiä. Sitten kun vielä kullin voitelee silikoniliukkarialla, niin a"vot jo panettaa kummasti.Suosittelen lämmöllö ja rohkeasti renkaan käyttöä seksissä.


      • Lisääpuhtia
        mirkkuska kirjoitti:

        Käsittääkseni toi alkuperänen kirjottaja kysy sitä, miten naiset yhdenyön jutuissa ja/tai ekalla kerralla suhteessa reagoisivat siihen että ukko käyttää penisrengasta. Senhän nyt kaikki tietää että vakiintuneessa parisuhteessa homma on ok.

        Harrastan nykyään aika paljon yhden yön suhteita ja monella miehellä rengas mukana. Tykkään kun mies kestää pidempään ja ainakin rengas toimii eka laukeamisen jälkeen hyvin.


      • Pentti_Penisrengas
        heve66 kirjoitti:

        Olen ostanut miesystävälleni nyt 2 rengasta ja molemmat tyytyväisiä. Sitten kun vielä kullin voitelee silikoniliukkarialla, niin a"vot jo panettaa kummasti.Suosittelen lämmöllö ja rohkeasti renkaan käyttöä seksissä.

        Jos renkaat on valmistettu silikonista, niin suosittelen käyttämään vesipohjaista liukkaria silikonisen sijaan...


    • Rengas mies

      Vaikka olenkin mies niin pakko tulla huutelemaan väliin. Olen itsekin monesti miettinyt tuota samaa ja olisi kiva kuulla vastauksia. Mutta miksei yhdeltäkään sinkku naiselta saa mitään vastausta asiaan. Tämäkin keskustelu on näköjään tähän mennessä luettu jo 1000 kertaa. Eikö paikalla tosiaankaan ole YHTÄÄN sinkku naista?

      • OSB

        penisrengas?


    • minä_ja_sinä_me

      Ilmeisesti aika harva tietää mikä penisrengas edes on. Ikäänkuin koristerengas peniksen juuressa. Voisiko ajatella nimellä varustettuna ikäänkuin kihlausrenkaana valitulle naiselle Rakkaudella omistettuna =D (saa käyttää).

    • crockup

      Aika on ajanut ohitseni mutta kuitenkin aloitusta sivuten tutustuin periaatteeseen kun mieheni erektio heikkeni 65 vuotisena erään kirurgisen toimenpiteen seurauksena. Kohteena ei ollut eturauhanen mutta toimenpide tapahtui hyvin lähellä.

      Totutellessamme taas normaaliin elämään sitoi mieheni kalustonsa ympärille pitkän kengännauhan.
      Täytti tarkoituksensa. Hän näytti minulle kädestä pitäen periaatteen ja tekniikan ja siitä lähtien olen hoitanut kyseisen toimenpiteen myös osana lämmittelyä.
      Kyse lienee jonkin laisesta penisrenkaan kotiversiosta?

      Kun yritän kuvitella aloittajan tilannetta niin jos olisin joskus naisena joutunut ap:n kuvaamaan tilanteeseen, niin olisin äimistynyt tai joutunut pidättelemään nauruani. Nythän olen tietenkin täysin toista mieltä mutta niin on tilannekin.

    • Retiisikukkakaali

      Penisrengas on hyvä juttu ja tarkoitettu nimenomaan seksissä käytettäväksi.

    • sopiimulle

      Naku rannalla katselen mielellään uskalijaita miehiä joilla on penisrengas ja tavallaan myös joillain on jokin lävistys ja onhan uskaliailla naisilla myös. Myöskin nainen voi olla aloitteinen ja pujottaa miehelle rannerenkaan. Meillä nykyisin mies käyttää rengasta ja se tuntuu kiihottavalta kun näkee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe