Onko Tapsa hyvä esimerkki?

Teevo

Onko liikennehurjastelija, joka on itseään täynnä, kohtelee kanssaihmisiään nöyryyttäväsi, hyvä esimerkki lapsilleen ja muille?

65

2419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunos.

No ei ole, ei missään trapauksessa. Varoittava esimerkki kyllä on.

• hö!

No, liikennehurjastelu ei tietystikkään anna hyvää esimerkkiä kenellekkään, mutta noita muita väitteitä en kyllä allekirjoita.
      Ei Tapsa ole itseään täynnä ja kohtelee esim. fanejaan todella hyvin ja huomaavaisesti.

• voi voi

Justiinax, jos et pysty olemaan poissa täältä niin kirjoita edes omalla nikilläsi!!!

• voi voi kirjoitti:

Justiinax, jos et pysty olemaan poissa täältä niin kirjoita edes omalla nikilläsi!!!

No niin... Ja heti verekseltään kiinni... mistä tiesit, että se olin mä ?
        Mutta kyllä mä sentään muutaman päivän onnistuin sinnittelemään täältä poissa. Nyt kävi vaan kiusaus liian ylivoimaiseksi vastata tähän topiciin.

• ou nou
        Justiinax kirjoitti:

No niin... Ja heti verekseltään kiinni... mistä tiesit, että se olin mä ?
        Mutta kyllä mä sentään muutaman päivän onnistuin sinnittelemään täältä poissa. Nyt kävi vaan kiusaus liian ylivoimaiseksi vastata tähän topiciin.

Kyllä sä Justiinax olet sitten lapsellinen kirjoittelet tänne vaikka millä nimillä voi kyllä sitten ihan naurattaa sun touhus.

• ou nou kirjoitti:

Kyllä sä Justiinax olet sitten lapsellinen kirjoittelet tänne vaikka millä nimillä voi kyllä sitten ihan naurattaa sun touhus.

No en oo kirjoittanut tänne vaikka millä nimimerkeillä , vaan äskettäin kirjoitin tuon yhden viestin nimellä "hö!" ja heti se paljastu mun tekeleekseni.

• Amppari

No, on Tapsa ainakin hyvä esimerkki suht´ terveellisistä elämäntavoista, eli ei ryyppää, eikä rellestä ja liikunnallisena miehenä kannustaa myös lapsiaan liikkumaan ja harrastamaan ( Tapsan lapsethan ovat hyvin urheilullisia). On myös esimerkki, naisia arvostavasta miehestä. Hän osallistuu mm. itsekin kotitöihin, eikä pidä vaimoaan minään orjattarenaan. Ja Ninahan sanoi ,että Tapsa usein myös tukee ja kannustaa häntä toteuttamaan suunnitelmiaan yms. Eli ei ole mikään tyranni.

Toisin on esim. jonkun Mika Pohjosen laita, joka on täysin sovinisti.
      Mikahan vaatii ,että yömyöhäänkin, vaimo herää hänelle lämmittämään lihapiirakkaa ja maitoa sekä hieromaan herran(sa) varpaita. Kertoi jopa ostaneensa harjan, jolla vaimon pitää harjata matonhapsut suoraan.
      Sääliksi käy sitä Mikan ja hänen vaimonsa tytärtä, joka saa moisen, vääristyneen kuvan naisena olemisesta.

• nöf nöf

Pohjonenhan nyt onkin täysi porsas, eikä vain käytöstapojensa vuoksi. Itsetunto heittää kyllä aika pahasti yli tai oikeemmin sitä puuttuu joten pitää korostaa törkeillä tavoilla. Vaimon omaa typeryyttä kun viitsii alentua moiseen. Kansan hyvistä puolista kyllä jaksetaan vaahdota mut eikö tuon luulisi olevan itsestäänselvyys eikä asia josta tarttee toitottaa. Ja mistäs sen tietää jos vaikka on kotonaan samanlainen pirttihirmu kuin julkisuudessa. Jos käyttäytyy muualla kuin käyttäytyy niin mihis se häviäis kotona. Tai voisi sitten yrittää käyttäytyä ihmisiksi myös muita kohtaan.

• Katana_
        nöf nöf kirjoitti:

Pohjonenhan nyt onkin täysi porsas, eikä vain käytöstapojensa vuoksi. Itsetunto heittää kyllä aika pahasti yli tai oikeemmin sitä puuttuu joten pitää korostaa törkeillä tavoilla. Vaimon omaa typeryyttä kun viitsii alentua moiseen. Kansan hyvistä puolista kyllä jaksetaan vaahdota mut eikö tuon luulisi olevan itsestäänselvyys eikä asia josta tarttee toitottaa. Ja mistäs sen tietää jos vaikka on kotonaan samanlainen pirttihirmu kuin julkisuudessa. Jos käyttäytyy muualla kuin käyttäytyy niin mihis se häviäis kotona. Tai voisi sitten yrittää käyttäytyä ihmisiksi myös muita kohtaan.

Olen just enkä melkein samaa mieltä ! HYVÄ!

• kenties
        nöf nöf kirjoitti:

Tapsa kohtelee faneja ja vaimoa kauniisti, mutta orkesteriin todella ilkeästi, mies loukkaa ja nöyryyttää soittajia julkisesti joka keikalla!
        Ja siitä ryyppäämisestä voi olla montaa mieltä.

• kenties kirjoitti:

Tapsa kohtelee faneja ja vaimoa kauniisti, mutta orkesteriin todella ilkeästi, mies loukkaa ja nöyryyttää soittajia julkisesti joka keikalla!
        Ja siitä ryyppäämisestä voi olla montaa mieltä.

Juu, Tapsa on faneilleen ja yleensäkin kuulijoilleen mukava ja selvästikkin arvostaa ja kunnioittaa heitä, kuten myös vaimoaan.

Tuo nyt on kyllä liioiteltua, että Tapsa muka JOKA keikalla bändinsä soittajia loukkaisi ja nöyryyttäisi. Ei se pidä paikkaansa. Olin viimekesänäkin muutamalla Tapsan keikalla, enkä huomannut ,että olisi kertaakaan ketään soittajaansa loukannut ja sättinyt.
        Monet vaan luulee ,että joka keikalla Tapsa ärhentelee, kun niitä juttuja on niin paljon liikkeellä , koska muusikot lirppaavat niistä niin mielellään, mutta harvemmin taas kertovat niistä , toisenlaisista kokemuksisita eli kun Tapsa on julkisesti kehunut bändiään. Mä olen monasti ollut keikoilla sitäkin todistamassa, että Tapsa on kehunut soittajiaan ja pyytänyt heille erikseen ylimääräisiä ablodejakin.

Enkä mä yleensäkään ymmärrä mitä tuo julkinen nöyryytys juttu oikein tarkoittaa ? Olenhan mä keikoilla aina välillä nähnyt, kun Tapsa on mennyt jonkun soittajan luo ja sanonut tälle jotain, mutta en mä ole kuullut, eikä varmaan moni muukaan ,että mitä Tapsa on sanonut. Eli eihän se suinkaan aina tarkoita ,että kun Tapsa muusikon kanssa jotakin neuvottelee , että hän jotain äksyilisi ja/tai sanoisi jotain loukkaavaa tms. voihan Tapsa ihan asiallisestikkin kertoa muusikolle ,että miten haluaa jonkun kohdan soitettavan tms.

• jilli
        Justiinax kirjoitti:

Juu, Tapsa on faneilleen ja yleensäkin kuulijoilleen mukava ja selvästikkin arvostaa ja kunnioittaa heitä, kuten myös vaimoaan.

Tuo nyt on kyllä liioiteltua, että Tapsa muka JOKA keikalla bändinsä soittajia loukkaisi ja nöyryyttäisi. Ei se pidä paikkaansa. Olin viimekesänäkin muutamalla Tapsan keikalla, enkä huomannut ,että olisi kertaakaan ketään soittajaansa loukannut ja sättinyt.
        Monet vaan luulee ,että joka keikalla Tapsa ärhentelee, kun niitä juttuja on niin paljon liikkeellä , koska muusikot lirppaavat niistä niin mielellään, mutta harvemmin taas kertovat niistä , toisenlaisista kokemuksisita eli kun Tapsa on julkisesti kehunut bändiään. Mä olen monasti ollut keikoilla sitäkin todistamassa, että Tapsa on kehunut soittajiaan ja pyytänyt heille erikseen ylimääräisiä ablodejakin.

Enkä mä yleensäkään ymmärrä mitä tuo julkinen nöyryytys juttu oikein tarkoittaa ? Olenhan mä keikoilla aina välillä nähnyt, kun Tapsa on mennyt jonkun soittajan luo ja sanonut tälle jotain, mutta en mä ole kuullut, eikä varmaan moni muukaan ,että mitä Tapsa on sanonut. Eli eihän se suinkaan aina tarkoita ,että kun Tapsa muusikon kanssa jotakin neuvottelee , että hän jotain äksyilisi ja/tai sanoisi jotain loukkaavaa tms. voihan Tapsa ihan asiallisestikkin kertoa muusikolle ,että miten haluaa jonkun kohdan soitettavan tms.

Tapsan roudarina, ja silloin ainakin hän nöyryytti soittajia kyllä erittäin julkisesti.
        vuosina 2002-2004 kiersin mukana ja silloin Tapsa lausui mikrofoniin esim." eikö sun olis aika jättää bändi, kun et kerran osaa koskettimia soittaa", "ikinä ennen tätä kiertuetta ei oo mulla ollut yhtä huonoa kitaristia". jne...
        Ja laulaja itse ei välillä tahtonut viimeisessä setissä tolpillaan pysyä!

• jilli kirjoitti:

Tapsan roudarina, ja silloin ainakin hän nöyryytti soittajia kyllä erittäin julkisesti.
        vuosina 2002-2004 kiersin mukana ja silloin Tapsa lausui mikrofoniin esim." eikö sun olis aika jättää bändi, kun et kerran osaa koskettimia soittaa", "ikinä ennen tätä kiertuetta ei oo mulla ollut yhtä huonoa kitaristia". jne...

Joopa joo...ettet vaan sekottaisi Kari Tapioon?

• sekoittaa
        Justiinax kirjoitti:

koska Kari on kuin eri planeetalta Kansaan verrattuna ja Karin eduksi. Ja oikeestaan Tapsukan voiskin ampua avaruuteen hoilottamaan. Sut vois pistää sinne mukaan mut siinä vois käydä niin että se(kin) sais sun hölötyksistä tapeekseen ja jättäis harrastamaan kuukävelyä. Jooja pliis, ottakaa tuo tanemanne matkaan kans.

• Gilla*
        jilli kirjoitti:

>Ja laulaja itse ei välillä tahtonut viimeisessä setissä tolpillaan pysyä! <

Et kai vihjaile ,että Tapsa olisi ollut humalassa ? En kyllä usko sitä ihan helpolla.

• sekoittaa kirjoitti:

koska Kari on kuin eri planeetalta Kansaan verrattuna ja Karin eduksi. Ja oikeestaan Tapsukan voiskin ampua avaruuteen hoilottamaan. Sut vois pistää sinne mukaan mut siinä vois käydä niin että se(kin) sais sun hölötyksistä tapeekseen ja jättäis harrastamaan kuukävelyä. Jooja pliis, ottakaa tuo tanemanne matkaan kans.

Tapsa on ihan eri planeetalta, kuin Kari "tekari" Tapio ja nimenomaan Tapsan eduksi.
        Ja sittenhän ne olisi ihan sanoinkuvannolisestikkin eri planeetoilla, kun Karin ampuisi avaruus-sukkulassa avaruuteen mörisemään vähäksi aikaa. Siinä sitä olisi humanoideillakin ihmettelemistä ja järkytyksen aihetta, kun Kari mylvähtelisi siellä heille ,että: " Tooo-iiii-seeet o-o-ooon luotuja kulkemaan... "

• sua
        Justiinax kirjoitti:

Tapsa on ihan eri planeetalta, kuin Kari "tekari" Tapio ja nimenomaan Tapsan eduksi.
        Ja sittenhän ne olisi ihan sanoinkuvannolisestikkin eri planeetoilla, kun Karin ampuisi avaruus-sukkulassa avaruuteen mörisemään vähäksi aikaa. Siinä sitä olisi humanoideillakin ihmettelemistä ja järkytyksen aihetta, kun Kari mylvähtelisi siellä heille ,että: " Tooo-iiii-seeet o-o-ooon luotuja kulkemaan... "

Etkö siis keksi mitään omaperäistä nälvittävää? Voisin mieluusti vaihtaa teidät pariin otukseen avaruudesta. Mut eri asia suostuisko ne vaihtoon...ainakin voisivat laittaa teidät paluupostissa takas kun eivät kestäis sun kälätystä ja Kansan "eiiii eiiii dilailaaaaa"...karmee ajatus.

• hihhii
        sua kirjoitti:

Etkö siis keksi mitään omaperäistä nälvittävää? Voisin mieluusti vaihtaa teidät pariin otukseen avaruudesta. Mut eri asia suostuisko ne vaihtoon...ainakin voisivat laittaa teidät paluupostissa takas kun eivät kestäis sun kälätystä ja Kansan "eiiii eiiii dilailaaaaa"...karmee ajatus.

Taitaa Justiinax nauttia ajatuksesta, sillä hän näkee muutenkin jo märkiä unia Tapsasta...

Ei voi olla huomaamatta Justiinaxin harhaisista jutuista päätellen että on kiinnostunut Tapsasta enemmän kuin pelkkä fani!

• hihhii kirjoitti:

Taitaa Justiinax nauttia ajatuksesta, sillä hän näkee muutenkin jo märkiä unia Tapsasta...

Ei voi olla huomaamatta Justiinaxin harhaisista jutuista päätellen että on kiinnostunut Tapsasta enemmän kuin pelkkä fani!

Mistäs arvasit ? Just viimeyönä näin Tapsasta unta, että olin sen keikalla. Oli kiva uni se :)
        Ja kyllä mä menisin paljon mielummin Tapsan kanssa avaruuslennolle, kun olisin täälä joidenkin kuraperseitten kalvettavana.

• niitä
        Gilla* kirjoitti:

>Ja laulaja itse ei välillä tahtonut viimeisessä setissä tolpillaan pysyä! <

Et kai vihjaile ,että Tapsa olisi ollut humalassa ? En kyllä usko sitä ihan helpolla.

sellaisiakin laulajia, jotka on selvin päin keikalla? No, voi olla, mutta ainakaan Kansa ei niihin kuulu, paitsi silloin kun on omalla autolla ja menossa yöksi kotiin.

• Gilla*
        niitä kirjoitti:

sellaisiakin laulajia, jotka on selvin päin keikalla? No, voi olla, mutta ainakaan Kansa ei niihin kuulu, paitsi silloin kun on omalla autolla ja menossa yöksi kotiin.

Enpä minä niin kauheasti kyseisen ammattiryhmän juomakulttuurista tiedä, mutta kaipa muusikot aika usein alkoholille persoja ovat. Tuumin vaan, että Tapsa saattaisi olla poikkeus.

• Jee!!!
        Justiinax kirjoitti:

Minkä vitun takia sun pitää sotkea Klabbi joka asiaan? Tässä ketjussa oli tarkoitus keskustella Tapsasta. Sulle voisi tehdä hyvää joku muutaman kukauden "loma" jossain asiantuntijoiden hoidettavana. Ottihan suuri idolisi Tapsakin apua vastaan, joten miksi et seuraisi hänen jalanjälkiään.

• huomattu
        Jee!!! kirjoitti:

Minkä vitun takia sun pitää sotkea Klabbi joka asiaan? Tässä ketjussa oli tarkoitus keskustella Tapsasta. Sulle voisi tehdä hyvää joku muutaman kukauden "loma" jossain asiantuntijoiden hoidettavana. Ottihan suuri idolisi Tapsakin apua vastaan, joten miksi et seuraisi hänen jalanjälkiään.

ei näköjään mahda mitään.On niin kade Kari Tapiolle,kun Tapsa ei pärjää sille,että sekoilee jatkuvasti.

• Jee!!! kirjoitti:

Minkä takia ite sotket mua tähän aiheeseen? Ja mene ite vaan takaisin sinne hourulaan, josta olet karannutkin.

• kamoon!
        Justiinax kirjoitti:

Minkä takia ite sotket mua tähän aiheeseen? Ja mene ite vaan takaisin sinne hourulaan, josta olet karannutkin.

Nimimerkki "jilli" kirjoitti ihan asiallisen kirjoituksen, joka on faktaa eikä fiktiota. Ja sä rupeet sönköttämään jostain Kari Tapiosta. Onko sun pakko pilata kaikki topicit tolla perseilylläsi? Saatko jotain kicksejä siitä? Ja mulla on nuppi kyllä ihan kondiksessa, joten kaada itelles vaan.

• jilli
        Justiinax kirjoitti:

Mä nyt sentään tiedän, kenellä mä töissä olin!

• jilli kirjoitti:

Mä nyt sentään tiedän, kenellä mä töissä olin!

Sorry.
        Ajattelin vaan ,että se tolpillaan pysyminen(tai pysymättömyys) OLISI sopinut Kari Tapioon paremmin. Siksi sen kirjoitin.

• krist..
        Justiinax kirjoitti:

Sorry.
        Ajattelin vaan ,että se tolpillaan pysyminen(tai pysymättömyys) OLISI sopinut Kari Tapioon paremmin. Siksi sen kirjoitin.

sä jaksat heti aamusta mollata Kari Tapiota.Onko se sulle noin kova paikka,että Kari on Tapsaa niin paljon suositumpi.

• OK.
        krist.. kirjoitti:

sä jaksat heti aamusta mollata Kari Tapiota.Onko se sulle noin kova paikka,että Kari on Tapsaa niin paljon suositumpi.

Molemmathan nuo ovat hyvin suosittuja ja ainakin Tapsa pystyy villitsemään nuorisonkin. Viimesyksynähän se nähtiin mm. parissakin eri bilebailussa.

• OK.
        jilli kirjoitti:

Tapsa ei ainakaan silloin 2004 mielestäni ollut oikein oma itsensä. Liekö ollut jotain henkilökohtaisia ogelmia kotona tms. Tapsa myöhästyi liki tunnin parilta niiltäkin keikalta jolla minä olin Tapsaa katsomassa ja se on hyvin harvinaista häneltä. Sai myös jotain moitteita liian roiseista välispiikeistäänkin.
        Seuraavana vuonna, jolloin piti pientä taukoa ja teki vähemmän keikkaa Tapsa oli oma upea itsensä ja viimevuonna eli 2006 petrasi vielä siitäkin ja oli todella loistava keikoillaan. Yleisö piti valtavasti, yhteistyö bändin kanssa sujui moitteetta ja järkkäritkin kehuivat, että Tapsa on muuttunut edukseen.

• jilli
        OK. kirjoitti:

Tapsa ei ainakaan silloin 2004 mielestäni ollut oikein oma itsensä. Liekö ollut jotain henkilökohtaisia ogelmia kotona tms. Tapsa myöhästyi liki tunnin parilta niiltäkin keikalta jolla minä olin Tapsaa katsomassa ja se on hyvin harvinaista häneltä. Sai myös jotain moitteita liian roiseista välispiikeistäänkin.
        Seuraavana vuonna, jolloin piti pientä taukoa ja teki vähemmän keikkaa Tapsa oli oma upea itsensä ja viimevuonna eli 2006 petrasi vielä siitäkin ja oli todella loistava keikoillaan. Yleisö piti valtavasti, yhteistyö bändin kanssa sujui moitteetta ja järkkäritkin kehuivat, että Tapsa on muuttunut edukseen.

Syitä on varmaankin monia, mutta eiköhän pääsyiksi voi nostaa seuraavat kolme, jotka onneksi nyt ovat hallinnassa:
        1. Kova keikkatahti
        2. Liika alkoholin käyttö
        3. ADHD

• ou jee
        Justiinax kirjoitti:

Sorry.

Miksi sä vedät joka asiaan Kari Tapion eikös tää ole Kansan sivut??Saat ilmeisesti jotain kiksejä niinkuin joku kirjoitti susta.
        Voi kun sä kana-aivo pysysit pois täältä kukaan ei sua kaipaa!

• missä
        OK. kirjoitti:

Molemmathan nuo ovat hyvin suosittuja ja ainakin Tapsa pystyy villitsemään nuorisonkin. Viimesyksynähän se nähtiin mm. parissakin eri bilebailussa.

missä nuorison bilebailuissa se esiintyi?

• OK.
        jilli kirjoitti:

Syitä on varmaankin monia, mutta eiköhän pääsyiksi voi nostaa seuraavat kolme, jotka onneksi nyt ovat hallinnassa:
        1. Kova keikkatahti
        3. ADHD

Jeps !

• OK.
        missä kirjoitti:

missä nuorison bilebailuissa se esiintyi?

Syksyllä Helsingissä ravintola Kaivohuoneen päättäjäisissä ( valtaosa oli alle kolmekymppistä porukkaa) ja Radio NRJ:n 10-vuotisbileissä Vanhalla ylioppilastalolla Hesassa myös. Veti upeen keikan molemmissa paikoissa, jengi diggas kybällä kuten sanotaan :)

• joo oli
        OK. kirjoitti:

Syksyllä Helsingissä ravintola Kaivohuoneen päättäjäisissä ( valtaosa oli alle kolmekymppistä porukkaa) ja Radio NRJ:n 10-vuotisbileissä Vanhalla ylioppilastalolla Hesassa myös. Veti upeen keikan molemmissa paikoissa, jengi diggas kybällä kuten sanotaan :)

Kummassakin paikassa jengi pikemminkin oli ympäripäissään ja olis innostuneet vaikka pelle Hermanni olis vetänyt ukkonooaa. Se siitä Tapsukan diggaamisesta.

• Gilla*
        joo oli kirjoitti:

Kummassakin paikassa jengi pikemminkin oli ympäripäissään ja olis innostuneet vaikka pelle Hermanni olis vetänyt ukkonooaa. Se siitä Tapsukan diggaamisesta.

Älähän nyt selitä ja viitsi keksiä mitään tekosyitä.
        Lehdessäkin luki ,että Tapsa villitsi nuoret noissa molemmissa paikoissa. Ja kun tuolla radio NRJ:n synttäribileissä oli joitakin bändejäkin esiintymässä, mutta Tapsa sai niistä kaikista esiintyjistä kovimmat ablodit ja suosionosoitukset.

• manne
        jilli kirjoitti:

1. Kova keikkatahti
        3. ADHD

Mistä tämä alkoholiongelma on keksitty,en ole koskaan kenenkään kuullut väittävän, että Kansa käyttäisi liikaa alkoholia.Kyllä näytöt puuttuvat tässä asiasssa.Sensijaan vakava mielialahäiriö eli mania on diagnosoitu ja tähän hän joutuum käyttämään lääkitystä koko loppuelämansä.Tämän Kansa on julkisesti TV-haastattelussa sanonut, kaikki muu on pahantahtoista panettelua.

• Amppari
        manne kirjoitti:

Mistä tämä alkoholiongelma on keksitty,en ole koskaan kenenkään kuullut väittävän, että Kansa käyttäisi liikaa alkoholia.Kyllä näytöt puuttuvat tässä asiasssa.Sensijaan vakava mielialahäiriö eli mania on diagnosoitu ja tähän hän joutuum käyttämään lääkitystä koko loppuelämansä.Tämän Kansa on julkisesti TV-haastattelussa sanonut, kaikki muu on pahantahtoista panettelua.

Niimpä, ja kun Tapsalla on se lääkitys, niin niiden lääkkeiden kanssahan ei edes saa paljoa alkoholia juodakkaan.

• .niin
        Gilla* kirjoitti:

Älähän nyt selitä ja viitsi keksiä mitään tekosyitä.
        Lehdessäkin luki ,että Tapsa villitsi nuoret noissa molemmissa paikoissa. Ja kun tuolla radio NRJ:n synttäribileissä oli joitakin bändejäkin esiintymässä, mutta Tapsa sai niistä kaikista esiintyjistä kovimmat ablodit ja suosionosoitukset.

Epäilemättä, mut kuitenkin edellämainitusta syystä. Säälistä taputtivat Tapsapapparaiselle. Hyvätapaisia nuoria, osaispa Tapsakin käyttäytyä samoin.

• öunöy

Vielä kun sanoi yhdessä radiohaastattelussa jotenkin niin ,että hänen mielestään jotkut tietyt säännöt on laadittu, jotta tyhmemmät voisivat määrätä ja hallita fiksumpiaan, niin eipä se kyllä kovin esimerkillistä vaikutelmaa anna.

• &quot;Lumiperhonen&quot;

No eipä tuo Tapsa mikään esimerkillisesti käyttäytyvä tyyppi aina suinkaan ole.
      Onhan hän itsekkin sanonut ,ettei käytöksensä vuoksi käy hyvästä esimerkistä.

• manne

Kyllä täällä on niin lainkuuliaista porukkaa,että aivan itkettää.

• öunöy

Älä itke Manne, kyllä se sun pahaolosi siitä ohi menee.

• Gilla *

Tietystikkään kukaan ei voi olla hyvänä esimerkkinä kaikissa asioissa, mutta kyllä on myös asioita, joissa Tapsa näyttää hyvää esimerkkiä:
      Hän on rehellinen, on aito, on rohkea, sinnikäs ja periksiantamaton, on näyttänyt esimerkkiä siitä ,että psyykkisestä sairaudestakin voi puhua avoimesti, eikä siinä ole mitään hävettävää.
      On näyttänyt esimerkkiä myös siitä ,että alunperin taloudellisesti erittäin vaatimattomistakin lähtökohdista ponnistaessa voi kovalla työllä ja lahjakkuudella menestyä ja pärjätä.
      Laulajana monipuolisuudellaan ja persoonallisuudellaan näyttää esimerkkiä, ettei tarvitse suostua lokeroitavaksi mihinkään tiettyyn kastiin ja muiden muokattavaksi.
      Epäilemättä on myös hyvä isä. Tapsan muksut ovat ihan fiksun ja tasapainoisen oloisia. Eivät varmastikkaan riehu ja räyhää kännissä kaupungilla pahanteossa.

• manne

On se mukava lukea, kun täällä on aivan tervejärkisiäkin.Niina sanoi eräässä haastattelussa,että hän on saanut Tapanilta niinpaljon rakkautta osakseen,että enempää ei voi saada.Tapanin autohurjastelusta hän mainitsi,että ei hän niitä hyväksy, mutta kyllä siinä on myöskin kyttäämisen makua ,kun hän oli Tapanin autolla tulossa sivutietä. heidän silloisen asuntoonsa Espoossa, niin yhtäkkiä poliisit pidättivät hänet ja huomasivat,että Niina OLIKIN YKSIN LIIKKEELLÄ.Poliisit olivat menneet nolon näköisiksi ja sanoivat,pidätettiin varmuuden vuoksi ,kun oli tuttu auto.

• Pemo
        manne kirjoitti:

On se mukava lukea, kun täällä on aivan tervejärkisiäkin.Niina sanoi eräässä haastattelussa,että hän on saanut Tapanilta niinpaljon rakkautta osakseen,että enempää ei voi saada.Tapanin autohurjastelusta hän mainitsi,että ei hän niitä hyväksy, mutta kyllä siinä on myöskin kyttäämisen makua ,kun hän oli Tapanin autolla tulossa sivutietä. heidän silloisen asuntoonsa Espoossa, niin yhtäkkiä poliisit pidättivät hänet ja huomasivat,että Niina OLIKIN YKSIN LIIKKEELLÄ.Poliisit olivat menneet nolon näköisiksi ja sanoivat,pidätettiin varmuuden vuoksi ,kun oli tuttu auto.

Että pysäyttivät, tuskin nyt sentään pidättivät?

• Gilla*
        manne kirjoitti:

Kyllä liikkuvalla poliisilla varmasti monasti on sellaista kyttäys menttaliteettia, kun tietävät ,että Tapsa on autolla jossakin päin liikkeellä.

• manne
        Pemo kirjoitti:

Että pysäyttivät, tuskin nyt sentään pidättivät?

Nimenomaan pysäyttivät.

• Kyddä
        Gilla* kirjoitti:

Kyllä liikkuvalla poliisilla varmasti monasti on sellaista kyttäys menttaliteettia, kun tietävät ,että Tapsa on autolla jossakin päin liikkeellä.

Tapsahan voi ajaa normaalisti, niin liikkuvat saavat pitkän nenän. Muutenkin on turhaa syyttää muita siitä kun itse rikkoo lakia. Mutta tuollainenhan sosiopaatti on.

• manne
        Kyddä kirjoitti:

Tapsahan voi ajaa normaalisti, niin liikkuvat saavat pitkän nenän. Muutenkin on turhaa syyttää muita siitä kun itse rikkoo lakia. Mutta tuollainenhan sosiopaatti on.

Jos se ,että pysäytetään varmuuden vuoksi ei ole kyttäämistä, niin mikä sitten on.

• ...kun
        manne kirjoitti:

Jos se ,että pysäytetään varmuuden vuoksi ei ole kyttäämistä, niin mikä sitten on.

Se on ennakointia. On Tapsukka sen verran niitä sakkoja kerännyt että varmuus ei ole pahitteeks.

• manne
        Kyddä kirjoitti:

Minun tietääkseni Suomen laki ei tunne käsitettä varmuuden vuosi.Sinun mielestäsi miehellä on oikeus, hakata vaimonsa, avovaimonsa ja tyttöystävänsä varmuuden vuosi, jos hän on katsellut naapurin miestä liian pitkään.Länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan ,henkilö joka on rangaistuksensa kärsinyt oli kysymys sitten ensikertalaisesta tai uusiasta,voi aloittaa puhtaalta pöydältä.Tämä koskee käsittääkseni myös julkisuuden henkilöitä, siis myös Tapani Kansaa.Tuntuu siltä kun näitä mielipiteitä täällä lukee,että Kansan kohdalla rangaistus siirtyy isältä pojalle aina kolmanteen ja neljänteen polveen.Kansa on omalla törttöilyllään rangaistuksensa ansainnut ja tuomionsa kärsinyt sekä sakkonsa maksanut ,kyllä se hänenkin kohdalla pitäisi riittää.

• Molosuuhun

Kukaan ei voi pitää itseään Tapsaa parempana ihmisenä.

Sinunkaan tekemisesi eivät takulla kestäisi päivänvaloa ja ole siitä hyvilläsi, kun olet vain pelkka harmaa tavis, joka ei erotu massasta millään lailla ja jonka tekemiset eivät kiinnosta yhtikäs ketään.

Voit kulkea ihan rauhassa valorengas pääsi päällä.

Sinäkin vain toistelet mitä olet täällä aikaisemmin nähnyt muiden kirjoittelevan. Mitään oikeata ja omakohtaista et pysty Tapsasta kertomaan.
      Toimit lähinnä kaikuna.

Mikä helvetin esimerkki?
      Aikuiset on lapsiensa esimerkkejä. Ja senpä tähden totean, että teillä on suvussa melkoisia paskanjauhajia.

• taas tapsuliinista

vaahdotaan Justiinaxin johdolla. Ja "molo suuhunkin" taitaa olla todellinen molopää. Ellei ihan Tane.
        Tapsun levyt ei myy. Keikkaa ei riitä. Pitää muita itseään tyhmempinä - vaikkei edes autoa ole oppinut ajamaan.
        Ja kadehtii Kari T:ta, jolle rahaa tulee levyistä ja keikoista kaatamalla.
        Tapsu vain uudelleenkoulutukseen, ei veronmaksajat tuollaisia aikaansaamattomia loisia halua tukea!

• manne
        taas tapsuliinista kirjoitti:

vaahdotaan Justiinaxin johdolla. Ja "molo suuhunkin" taitaa olla todellinen molopää. Ellei ihan Tane.
        Tapsun levyt ei myy. Keikkaa ei riitä. Pitää muita itseään tyhmempinä - vaikkei edes autoa ole oppinut ajamaan.
        Tapsu vain uudelleenkoulutukseen, ei veronmaksajat tuollaisia aikaansaamattomia loisia halua tukea!

Kenellehän tässä jokin aika luovutettiin kaksi kultalevyä,millälailla veron maksajat tukevat Kansaa.Eikös se ollut tämä Kansa, joka ollessaan SOLO RY:n puheenjohtaja ollut yksi niistä ,joka on ajanut tälle reinotossullekin parempia työskentelyolosuhteita ja eläketurvaa.Kyllä minä ymmärrän,ettei Tapiosta ole kankkusessa AJAMAAN KENENKÄÄN ASIOITA.Tapio voi olla kiitollinen, että joku jaksaa työnsä lisäksi ajaa muitakin kuin omia asioitaan.Eiköhän ne Karin keikat olisi aikaa loppuneet,ellei Karin pojat olisi vahtimassa,että"maestro" tulee selvinpäin keikalle ja nyttemmin vaimo ja pojat vahtivat,ettei "mestarille" jää ryyppy päälle .Montakos kolaria tämä Kansa onkaan ajanut.Miksi et koskaan mainitse, kuinka Reijo TAIPALEEN AUTO kynsi pitkin ojan pohjia satoja metrejä kun tämä "maestro"oli umpi tunnelissa.

• ...parkaa
        manne kirjoitti:

Kenellehän tässä jokin aika luovutettiin kaksi kultalevyä,millälailla veron maksajat tukevat Kansaa.Eikös se ollut tämä Kansa, joka ollessaan SOLO RY:n puheenjohtaja ollut yksi niistä ,joka on ajanut tälle reinotossullekin parempia työskentelyolosuhteita ja eläketurvaa.Kyllä minä ymmärrän,ettei Tapiosta ole kankkusessa AJAMAAN KENENKÄÄN ASIOITA.Tapio voi olla kiitollinen, että joku jaksaa työnsä lisäksi ajaa muitakin kuin omia asioitaan.Eiköhän ne Karin keikat olisi aikaa loppuneet,ellei Karin pojat olisi vahtimassa,että"maestro" tulee selvinpäin keikalle ja nyttemmin vaimo ja pojat vahtivat,ettei "mestarille" jää ryyppy päälle .Montakos kolaria tämä Kansa onkaan ajanut.Miksi et koskaan mainitse, kuinka Reijo TAIPALEEN AUTO kynsi pitkin ojan pohjia satoja metrejä kun tämä "maestro"oli umpi tunnelissa.

Alkaa taas levy toistamaan samaa. Kyllä noi sun hölötykses jo tunnetaan. Sama sekopäätyyli toistuu.

• Panaman konsuli
        taas tapsuliinista kirjoitti:

asioista olet huolissasi ja kannat noin hyvää huolta?
        Maksaisitko minun velat? 250000€

Laita emailiosoite niin sovitaan järjestelyistä.

Hyvä, että löytyy viellä auttavia ja huolehtivia kansalaisia.

- Kuinka sun omat asiasi ovat? Voitko jo paremmin vaikka lääkitys loppuikin?

• manne
        ...parkaa kirjoitti:

Alkaa taas levy toistamaan samaa. Kyllä noi sun hölötykses jo tunnetaan. Sama sekopäätyyli toistuu.

Etkö siedä totuutta.on se vähän noloa, kun "maestroa" pitää vaimon ja lasten vahtia.Mutta on se parempi olla reinotossun alla kuin taivasalla.

• Sinä itse
        manne kirjoitti:

Etkö siedä totuutta.on se vähän noloa, kun "maestroa" pitää vaimon ja lasten vahtia.Mutta on se parempi olla reinotossun alla kuin taivasalla.

Valitat, että Klabbin fanit suuttuvat heti, jos hänestä sanoo jotain poikkipuolista, mutta jos joku uskaltaa arvostella Tapsaa, niin olet itse heti sotajalalla!;)

• se on
        Sinä itse kirjoitti:

Valitat, että Klabbin fanit suuttuvat heti, jos hänestä sanoo jotain poikkipuolista, mutta jos joku uskaltaa arvostella Tapsaa, niin olet itse heti sotajalalla!;)

Sehän onkin tanemanne ja siltä ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. Ja sille jää aina joku "levy pyörimään", tällä kertaa vahtimis ja reinotossulevy. Kohta tulee pikkuhitleriä ;D

se on kirjoitti:

Sehän onkin tanemanne ja siltä ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. Ja sille jää aina joku "levy pyörimään", tällä kertaa vahtimis ja reinotossulevy. Kohta tulee pikkuhitleriä ;D

Manne kirjoittaa täyttä asiaa ja järkeä, mutta sitähän te kaikki, ette ymmärrä, kun päähänne ei mahdu , kuin yksi ja ainoa oikeana pitämänne mielipide eli se omanne.

• hei mannetane
        ******** kirjoitti:

Manne kirjoittaa täyttä asiaa ja järkeä, mutta sitähän te kaikki, ette ymmärrä, kun päähänne ei mahdu , kuin yksi ja ainoa oikeana pitämänne mielipide eli se omanne.

Sielläkö sä nyt piileskelet eri nimimerkin takana. Sut tunnistaa kyllä "omaperäisestä" kirjoitustyylistäs ihan niin kuin Justiinaxinkin.

• manne
        Sinä itse kirjoitti:

En minä mitään valita.Minähän olen itsekkin arvostellut Kansaa mm:sa liikenteessä törttöilystä ja vaikeasta luonteesta,mutta en ymmärrä sitä,etteikö se riitä hänen kohdallaan, kun on rangaistuksensa kärsinyt.Enkä ole sotajalalla ,en Kari Tapiota tai ketään muutakaan vastaan, puolustan vain omia näkemyksiäni.Kari Tapio on aivan hyvä keikkalaulaja ,ei mitään muuta.Jos hänen faninsa pitävät häntä "mestarina"tai "maestrona"niin pitäkööt,ei se minulle tee yötä eikä päivää.

• manne
        hei mannetane kirjoitti:

Sielläkö sä nyt piileskelet eri nimimerkin takana. Sut tunnistaa kyllä "omaperäisestä" kirjoitustyylistäs ihan niin kuin Justiinaxinkin.

Kiitos palautteesta, on se mukavaa kun on omaperäinen.On ikävä tuottaa pettymys, mutta en piileskele minkään enkä kenenkään takana,Se miksi minua luulet on sinun päänsärkysi, ei minun.Minkähän takana sinä piileskelet.?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5574
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1655
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      20
      1129
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1007
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      949
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      898
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      120
      872
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    Aihe