Eikö mainos jossa sanotaan isolla kirjaimilla, ASENNUS KAUPAN PÄÄLLE. Mutta kun lukee tarkemmin se kattaa 80 euroon asti asennuksen. Eli tuolla rahasummalla ei saa asennusta. Ja silloin ei voi sanoa mainoksessaan asennus kaupan päälle!
VIASAT
11
2227
Vastaukset
- tasan..
ite soitin viasatin listassa olevalle asentajalle ja se ilmoitti hinnaksi tasan 80 eur.
mutta olis mennyt asennus viikon päähän joten päätin opetella lautasen asentamisen itse että saisin heti käyttöön. ei ollut edes kovin vaikea homma, helpompi kuin uhf-antennin suuntaaminen.
eli soittele paikkakuntasi asentajat läpi ja kysy niiltä kuka sen tekee sillä setelillä.- pitää koittaa
Kerran vaan canal lautasen olisin asentanut ja loppusummaksi olisi tullut noin 150€ ja se jäi laittamatta. Mutta pitää soittaa listalla olevalle asentajalle sitten. Kiitos tiedosta.
- Landella
riitä tuo 80eur seteli!
Jos asuu maalla niin kyllä niitä asentajia saa kaukaata haeskella ja kun ne vielä ottaa kilometrikorvauksenkin niin kyllä ite pitää pulittaa lisää ett saa asentajan ja kaikki pelittämään...
Meillekkin monet sanoi ettei suostu lähtemään ja saimmekin odotella asentajan tuloa 2kk joten se siitä! - odotit?
Landella kirjoitti:
riitä tuo 80eur seteli!
Jos asuu maalla niin kyllä niitä asentajia saa kaukaata haeskella ja kun ne vielä ottaa kilometrikorvauksenkin niin kyllä ite pitää pulittaa lisää ett saa asentajan ja kaikki pelittämään...
Meillekkin monet sanoi ettei suostu lähtemään ja saimmekin odotella asentajan tuloa 2kk joten se siitä!Mikset vain asentanut peiliä itse vaan turhaan odottelit?
On nimittäin satelliittiantennin asentaminen jokseenkin helppo homma, jos sitä tavallisen tv-antennin asentamiseen vertaa.
Netti on vieläpä täynnä hyviä ja helppoja ihan yksityiskohtaisia ohjeitakin. - Landella
odotit? kirjoitti:
Mikset vain asentanut peiliä itse vaan turhaan odottelit?
On nimittäin satelliittiantennin asentaminen jokseenkin helppo homma, jos sitä tavallisen tv-antennin asentamiseen vertaa.
Netti on vieläpä täynnä hyviä ja helppoja ihan yksityiskohtaisia ohjeitakin.Ehkä siksi että olen yh-äippä ja en todellakaan olisi osannut sitä asentaa...!
- vastaan!
Landella kirjoitti:
Ehkä siksi että olen yh-äippä ja en todellakaan olisi osannut sitä asentaa...!
ihan varmaan osaisit, jos olisi vain riittävästi aikaa ja hermoja.
itsekin asensin ekan satelliittipeilin joskus vuosia sitten, niin siihen meni melkein koko päivä aikaa ja koppa kaljaa.
nyt tuollainen asentuu vartissa.
jokainen homma pitää vain kerran opetella. - Landella
vastaan! kirjoitti:
ihan varmaan osaisit, jos olisi vain riittävästi aikaa ja hermoja.
itsekin asensin ekan satelliittipeilin joskus vuosia sitten, niin siihen meni melkein koko päivä aikaa ja koppa kaljaa.
nyt tuollainen asentuu vartissa.
jokainen homma pitää vain kerran opetella.Mulla kun on 3 lasta, joista 2 niistä on sairaita
eli aika ja energia menee kyllä heihin.
Eli siksi en edes yrittänyt opetella kun työtä on
arjenpyörittämiseen ihan tarpeeksi ja nyttenkään aina ei meinaa jaksaa... - fgfg
Landella kirjoitti:
Mulla kun on 3 lasta, joista 2 niistä on sairaita
eli aika ja energia menee kyllä heihin.
Eli siksi en edes yrittänyt opetella kun työtä on
arjenpyörittämiseen ihan tarpeeksi ja nyttenkään aina ei meinaa jaksaa...ei ole varmaan sitten edes aikaa katsoa televisiota joten et edes tarvitse sitä
- Landella
fgfg kirjoitti:
ei ole varmaan sitten edes aikaa katsoa televisiota joten et edes tarvitse sitä
Että kyllä yh äipilläkin on omaa aikaa!!
Meillä "lautasta" kyllä käytetään ihan lapsienkin kanssa... ;)
Katsomme sieltä perheleffoja ja eläin doggareita aina välillä ja minä tietenkin luen heille.
Vaikka he heivät osaa puhua (viitota kyllä)
niin ymmärtävät ihan puheen eli eipä siinä mitään kommunikointi ongelmaa ole.
Toki itsekkin voisin viitota mutta tv ohjelmissa olemme tehneet näin.
Ja onhan minulla sitä omaa aikaakin kun lapset menee ilta 21 nukkumaan eli useasti hengähdän tv ääreen klo;21-24.
Ja meillä tietenkin lapset käyvät lakisääntöisesti isänsä luona ja silloin kyllä löhöän vaan ja nautin tv kautta lökösohvan kera...
Eili vaikka aika onkin kortilla ja väsy painaa niin pikku hetkiä silti löytyy aina jostain... - cnyyvannzn
Landella kirjoitti:
Että kyllä yh äipilläkin on omaa aikaa!!
Meillä "lautasta" kyllä käytetään ihan lapsienkin kanssa... ;)
Katsomme sieltä perheleffoja ja eläin doggareita aina välillä ja minä tietenkin luen heille.
Vaikka he heivät osaa puhua (viitota kyllä)
niin ymmärtävät ihan puheen eli eipä siinä mitään kommunikointi ongelmaa ole.
Toki itsekkin voisin viitota mutta tv ohjelmissa olemme tehneet näin.
Ja onhan minulla sitä omaa aikaakin kun lapset menee ilta 21 nukkumaan eli useasti hengähdän tv ääreen klo;21-24.
Ja meillä tietenkin lapset käyvät lakisääntöisesti isänsä luona ja silloin kyllä löhöän vaan ja nautin tv kautta lökösohvan kera...
Eili vaikka aika onkin kortilla ja väsy painaa niin pikku hetkiä silti löytyy aina jostain...tuli tosta viittomisesta mieleen, että norjassa on hoidettu näkövammaisten palvelu tv:ssä hyvin.
eli nrk1-kanava vastaanotetaan normaalisti ja sitten satelliitista saa NRK1 Tegnsprak-kanavan, jossa ohjelma on tulkattu viittomakielelle.
kaksi telkkaria. toisesta normaalisti ohjelma ja tulkki seisoo toisessa telkkarissa. - cnyyvannzn
cnyyvannzn kirjoitti:
tuli tosta viittomisesta mieleen, että norjassa on hoidettu näkövammaisten palvelu tv:ssä hyvin.
eli nrk1-kanava vastaanotetaan normaalisti ja sitten satelliitista saa NRK1 Tegnsprak-kanavan, jossa ohjelma on tulkattu viittomakielelle.
kaksi telkkaria. toisesta normaalisti ohjelma ja tulkki seisoo toisessa telkkarissa.kuulovammaisten ehkä sittenkin..
mitäpäs näkövammainen viittomakielen tulkkauksella tekisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549