VIASAT

asennus kaupan päälle

Eikö mainos jossa sanotaan isolla kirjaimilla, ASENNUS KAUPAN PÄÄLLE. Mutta kun lukee tarkemmin se kattaa 80 euroon asti asennuksen. Eli tuolla rahasummalla ei saa asennusta. Ja silloin ei voi sanoa mainoksessaan asennus kaupan päälle!

11

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasan..

      ite soitin viasatin listassa olevalle asentajalle ja se ilmoitti hinnaksi tasan 80 eur.
      mutta olis mennyt asennus viikon päähän joten päätin opetella lautasen asentamisen itse että saisin heti käyttöön. ei ollut edes kovin vaikea homma, helpompi kuin uhf-antennin suuntaaminen.

      eli soittele paikkakuntasi asentajat läpi ja kysy niiltä kuka sen tekee sillä setelillä.

      • pitää koittaa

        Kerran vaan canal lautasen olisin asentanut ja loppusummaksi olisi tullut noin 150€ ja se jäi laittamatta. Mutta pitää soittaa listalla olevalle asentajalle sitten. Kiitos tiedosta.


      • Landella

        riitä tuo 80eur seteli!

        Jos asuu maalla niin kyllä niitä asentajia saa kaukaata haeskella ja kun ne vielä ottaa kilometrikorvauksenkin niin kyllä ite pitää pulittaa lisää ett saa asentajan ja kaikki pelittämään...

        Meillekkin monet sanoi ettei suostu lähtemään ja saimmekin odotella asentajan tuloa 2kk joten se siitä!


      • odotit?
        Landella kirjoitti:

        riitä tuo 80eur seteli!

        Jos asuu maalla niin kyllä niitä asentajia saa kaukaata haeskella ja kun ne vielä ottaa kilometrikorvauksenkin niin kyllä ite pitää pulittaa lisää ett saa asentajan ja kaikki pelittämään...

        Meillekkin monet sanoi ettei suostu lähtemään ja saimmekin odotella asentajan tuloa 2kk joten se siitä!

        Mikset vain asentanut peiliä itse vaan turhaan odottelit?
        On nimittäin satelliittiantennin asentaminen jokseenkin helppo homma, jos sitä tavallisen tv-antennin asentamiseen vertaa.
        Netti on vieläpä täynnä hyviä ja helppoja ihan yksityiskohtaisia ohjeitakin.


      • Landella
        odotit? kirjoitti:

        Mikset vain asentanut peiliä itse vaan turhaan odottelit?
        On nimittäin satelliittiantennin asentaminen jokseenkin helppo homma, jos sitä tavallisen tv-antennin asentamiseen vertaa.
        Netti on vieläpä täynnä hyviä ja helppoja ihan yksityiskohtaisia ohjeitakin.

        Ehkä siksi että olen yh-äippä ja en todellakaan olisi osannut sitä asentaa...!


      • vastaan!
        Landella kirjoitti:

        Ehkä siksi että olen yh-äippä ja en todellakaan olisi osannut sitä asentaa...!

        ihan varmaan osaisit, jos olisi vain riittävästi aikaa ja hermoja.
        itsekin asensin ekan satelliittipeilin joskus vuosia sitten, niin siihen meni melkein koko päivä aikaa ja koppa kaljaa.
        nyt tuollainen asentuu vartissa.
        jokainen homma pitää vain kerran opetella.


      • Landella
        vastaan! kirjoitti:

        ihan varmaan osaisit, jos olisi vain riittävästi aikaa ja hermoja.
        itsekin asensin ekan satelliittipeilin joskus vuosia sitten, niin siihen meni melkein koko päivä aikaa ja koppa kaljaa.
        nyt tuollainen asentuu vartissa.
        jokainen homma pitää vain kerran opetella.

        Mulla kun on 3 lasta, joista 2 niistä on sairaita
        eli aika ja energia menee kyllä heihin.
        Eli siksi en edes yrittänyt opetella kun työtä on
        arjenpyörittämiseen ihan tarpeeksi ja nyttenkään aina ei meinaa jaksaa...


      • fgfg
        Landella kirjoitti:

        Mulla kun on 3 lasta, joista 2 niistä on sairaita
        eli aika ja energia menee kyllä heihin.
        Eli siksi en edes yrittänyt opetella kun työtä on
        arjenpyörittämiseen ihan tarpeeksi ja nyttenkään aina ei meinaa jaksaa...

        ei ole varmaan sitten edes aikaa katsoa televisiota joten et edes tarvitse sitä


      • Landella
        fgfg kirjoitti:

        ei ole varmaan sitten edes aikaa katsoa televisiota joten et edes tarvitse sitä

        Että kyllä yh äipilläkin on omaa aikaa!!

        Meillä "lautasta" kyllä käytetään ihan lapsienkin kanssa... ;)
        Katsomme sieltä perheleffoja ja eläin doggareita aina välillä ja minä tietenkin luen heille.
        Vaikka he heivät osaa puhua (viitota kyllä)
        niin ymmärtävät ihan puheen eli eipä siinä mitään kommunikointi ongelmaa ole.
        Toki itsekkin voisin viitota mutta tv ohjelmissa olemme tehneet näin.

        Ja onhan minulla sitä omaa aikaakin kun lapset menee ilta 21 nukkumaan eli useasti hengähdän tv ääreen klo;21-24.
        Ja meillä tietenkin lapset käyvät lakisääntöisesti isänsä luona ja silloin kyllä löhöän vaan ja nautin tv kautta lökösohvan kera...

        Eili vaikka aika onkin kortilla ja väsy painaa niin pikku hetkiä silti löytyy aina jostain...


      • cnyyvannzn
        Landella kirjoitti:

        Että kyllä yh äipilläkin on omaa aikaa!!

        Meillä "lautasta" kyllä käytetään ihan lapsienkin kanssa... ;)
        Katsomme sieltä perheleffoja ja eläin doggareita aina välillä ja minä tietenkin luen heille.
        Vaikka he heivät osaa puhua (viitota kyllä)
        niin ymmärtävät ihan puheen eli eipä siinä mitään kommunikointi ongelmaa ole.
        Toki itsekkin voisin viitota mutta tv ohjelmissa olemme tehneet näin.

        Ja onhan minulla sitä omaa aikaakin kun lapset menee ilta 21 nukkumaan eli useasti hengähdän tv ääreen klo;21-24.
        Ja meillä tietenkin lapset käyvät lakisääntöisesti isänsä luona ja silloin kyllä löhöän vaan ja nautin tv kautta lökösohvan kera...

        Eili vaikka aika onkin kortilla ja väsy painaa niin pikku hetkiä silti löytyy aina jostain...

        tuli tosta viittomisesta mieleen, että norjassa on hoidettu näkövammaisten palvelu tv:ssä hyvin.
        eli nrk1-kanava vastaanotetaan normaalisti ja sitten satelliitista saa NRK1 Tegnsprak-kanavan, jossa ohjelma on tulkattu viittomakielelle.
        kaksi telkkaria. toisesta normaalisti ohjelma ja tulkki seisoo toisessa telkkarissa.


      • cnyyvannzn
        cnyyvannzn kirjoitti:

        tuli tosta viittomisesta mieleen, että norjassa on hoidettu näkövammaisten palvelu tv:ssä hyvin.
        eli nrk1-kanava vastaanotetaan normaalisti ja sitten satelliitista saa NRK1 Tegnsprak-kanavan, jossa ohjelma on tulkattu viittomakielelle.
        kaksi telkkaria. toisesta normaalisti ohjelma ja tulkki seisoo toisessa telkkarissa.

        kuulovammaisten ehkä sittenkin..
        mitäpäs näkövammainen viittomakielen tulkkauksella tekisi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe