Miten valloittaa rapu-miehen sydän?

*kiinnostunut*

Siinähän se, kysymys otsikossa?

19

8381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n30

      ja paljon kärsivällisyyttä, luottamusta pitää rakentaa kauan, pitää pitää huolta rapumiehestä, lähestyä "pikkuhiljaa" jotta hän oppii luottamaan. jne.
      saattaa kestää kauankin, mutta uskon että hiljaa hyvää tulee.

      • mikki9898

        pitää paikkaansa. itse olen rapumies,ja tuttua. itse vaadin täyden luottamuksen,aikaa vie,mut sitten se kannattaakin!


    • n30

      rapumiehet. heidän valloittamiseen voi mennä paljonkin aikaa! rapumiehen kanssa hankalinta on se että olet kokoajan epävärma haluaako hän sinua vai ei, hänen viestinsä ovat hyvin ristiriitaisia, välillä tykkää välillä ei...tänään tätä huomenna toista...en tiedä onko se heidän "taktiikkaa" jolla pitävät mielenkiintoa yllä ja mahdollisesti katsovat ketkä jaksaa pisimpään!?...tai jotain. välillä voi tuntua ikävältä ja hankalalta, mutta toivon ja uskon että joskus odotus palkitaan!! ...toki varma siitäkään ei voi olla! /:
      uskomattoman mielenkiintoisia tapauksia jokatapauksessa ovat, ilman heitä olisi tyhjää! (;
      tsemppiä sinulle rapumiehen valloitukseen!!!!

      • ravun vaimo

        Olen ollut rapumiehen kanssa 18 vuotta.Tosi vaikeita ihmisiä niin salaisia,koskaan ei tiedä mitä tulemaan pitää.Ei oikein luota koskaan,tai en tiedä mitä se on.Tuntuu että olen kuin huonekalu josta välillä pyyhitään pölyt pois.Ei kovin haska kaveri.Tänään tätä huomenna sitä.En koskaan yrittäsi ravun kanssa,jos ero tulisi.Muuten ahkera,taloudellinen,kilttikö en osaa sanoa,onko kiltti kun toista kiduttaa koko ajan salaisuuksillaan.


    • kalatyttö

      Kysymys, joka on ehkä hyvä kääntää toisin päin. Ei vaikeampaa tapausta lie, kun rapumies. Juuri kun luulet että olet saanut hänet kiinnostumaan, hän kääntää kelkkansa ja vetäytyy kuoreensa. siinä se! Täytyy todella olla pitkäjänteisyyttä ja jaksamista rapujen kanssa jos meinaa että jonkin päivänä saat rapumiehen huomion kokonaan itsellesi. Itsekin olen juuri samassa tilanteessa kuin sinä ja turhautunut jo monta kertaa tässä menossa. Olenkin jo alkanut miettiä että turhaa ajankulua ja sydämen särkemistä kaikki tyynni.Ei minuuutin onni olen tuhannen tuskan arvoinen!

      • n30

        tuo on hyvä huomio!! ... voiko rapumiestä yleensäkään valloittaa!?!?!?!?!?!
        rapumies osaa kyllä tehdä olon EPÄVÄRMAKSI, todellakin, juuri kun luulet että ollaan menty taas askeleen lähemmäksi, vetäytyy rapumies kuoreensa...
        toisena päivänä hän saattaa olla huomioon ottava ja flirttaileva...ja heti seuraavassa hetkessä tuntuu ettei edes huomaa ja on todella etäinen...kuvittelet jo ettei hän sinua kaipaa, kunnes taas yhtäkkiä hän on jälleen huomioon ottava ja flirttaileva...kunnes taas tulee se hetki kun ei huomatakaan. uskomaton mies!!!
        ja silti niiiiin ihanan kiinnostava!!!!!! (;


      • kalatyttö
        n30 kirjoitti:

        tuo on hyvä huomio!! ... voiko rapumiestä yleensäkään valloittaa!?!?!?!?!?!
        rapumies osaa kyllä tehdä olon EPÄVÄRMAKSI, todellakin, juuri kun luulet että ollaan menty taas askeleen lähemmäksi, vetäytyy rapumies kuoreensa...
        toisena päivänä hän saattaa olla huomioon ottava ja flirttaileva...ja heti seuraavassa hetkessä tuntuu ettei edes huomaa ja on todella etäinen...kuvittelet jo ettei hän sinua kaipaa, kunnes taas yhtäkkiä hän on jälleen huomioon ottava ja flirttaileva...kunnes taas tulee se hetki kun ei huomatakaan. uskomaton mies!!!
        ja silti niiiiin ihanan kiinnostava!!!!!! (;

        Omasta kokemuksesta tiedän kertoa, että vaikka onkin huolehtiva, lämmin, hellä,ymmärtävä...niin tekee sen kuitenkin omilla ehdoilla. Manipuloi ja on aika itsekeskeinen kun tutummaksi tulee. Kertoo säännöt miten suhteessa edetään niin ovelasti, ettet huomaa sitä ruusunpunaisten silmälasien läpi vaan luulet sitä huolehtimiseksi ja rakkaudeksi. Kunnes tulee se päivä että sinäkin haluat sanoa jotain, tehdä, toivoa.Silloin rapu sulkeutuu kuoreensa ja ottaa etäisyyttä määräämättömäksi ajaksi....tietäen tai tietämättään sydämiä särkien.


      • on....
        kalatyttö kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta tiedän kertoa, että vaikka onkin huolehtiva, lämmin, hellä,ymmärtävä...niin tekee sen kuitenkin omilla ehdoilla. Manipuloi ja on aika itsekeskeinen kun tutummaksi tulee. Kertoo säännöt miten suhteessa edetään niin ovelasti, ettet huomaa sitä ruusunpunaisten silmälasien läpi vaan luulet sitä huolehtimiseksi ja rakkaudeksi. Kunnes tulee se päivä että sinäkin haluat sanoa jotain, tehdä, toivoa.Silloin rapu sulkeutuu kuoreensa ja ottaa etäisyyttä määräämättömäksi ajaksi....tietäen tai tietämättään sydämiä särkien.

        ainoastaan saalistaminen mielessä....kun tietää että on saanut jo tämän naisen, niin tietää että se on siinä ja hakeutuu seuraavaa kohti....saalistamaan....niin se vaan taitaa mennä, jos ei ensimmäinen niin toinen


      • tätä kenellekään,
        on.... kirjoitti:

        ainoastaan saalistaminen mielessä....kun tietää että on saanut jo tämän naisen, niin tietää että se on siinä ja hakeutuu seuraavaa kohti....saalistamaan....niin se vaan taitaa mennä, jos ei ensimmäinen niin toinen

        mutta meidän rapumiesten salainen suunnitelma on aiheuttaa ainoastaan tuskaa ja murhetta rakastamillemme ihmisille. Onnellisuus on meille tuntematon käsite ja kenenkään ei tiedetä eläneen tyydyttävää parisuhdetta rapumiehen kanssa.

        Kaikki astrologiset käsitykset ravusta tunteettomana pelimiehenä ja yksipuolisen oikuttelevana enigmana pitävät sataprosenttisesti paikkansa. Meiltä saatte sekunnin taivasta, jonka hintana on iäisyys helvetissä.


      • kannustavista
        tätä kenellekään, kirjoitti:

        mutta meidän rapumiesten salainen suunnitelma on aiheuttaa ainoastaan tuskaa ja murhetta rakastamillemme ihmisille. Onnellisuus on meille tuntematon käsite ja kenenkään ei tiedetä eläneen tyydyttävää parisuhdetta rapumiehen kanssa.

        Kaikki astrologiset käsitykset ravusta tunteettomana pelimiehenä ja yksipuolisen oikuttelevana enigmana pitävät sataprosenttisesti paikkansa. Meiltä saatte sekunnin taivasta, jonka hintana on iäisyys helvetissä.

        sanoista :(
        Olisit muuten voinut infota tosta jo vuosia sitten kaikelle kansalle,
        niin useimmilta (turhilta) sydänsuruilta oltaisiin vältytty.

        :((


      • Rapu is cool
        tätä kenellekään, kirjoitti:

        mutta meidän rapumiesten salainen suunnitelma on aiheuttaa ainoastaan tuskaa ja murhetta rakastamillemme ihmisille. Onnellisuus on meille tuntematon käsite ja kenenkään ei tiedetä eläneen tyydyttävää parisuhdetta rapumiehen kanssa.

        Kaikki astrologiset käsitykset ravusta tunteettomana pelimiehenä ja yksipuolisen oikuttelevana enigmana pitävät sataprosenttisesti paikkansa. Meiltä saatte sekunnin taivasta, jonka hintana on iäisyys helvetissä.

        just tyypillistä rapu huumoria jota ymmärtää vain jos on päässyt ravun muurin läpi.siks mie tykkäänkin teistä :)


      • huumorintaju
        tätä kenellekään, kirjoitti:

        mutta meidän rapumiesten salainen suunnitelma on aiheuttaa ainoastaan tuskaa ja murhetta rakastamillemme ihmisille. Onnellisuus on meille tuntematon käsite ja kenenkään ei tiedetä eläneen tyydyttävää parisuhdetta rapumiehen kanssa.

        Kaikki astrologiset käsitykset ravusta tunteettomana pelimiehenä ja yksipuolisen oikuttelevana enigmana pitävät sataprosenttisesti paikkansa. Meiltä saatte sekunnin taivasta, jonka hintana on iäisyys helvetissä.

        iskee rapumiehessä...Siksipä menin rakastumaan erääseen heistä


      • ..enkä ole aikonut vaihtaa
        tätä kenellekään, kirjoitti:

        mutta meidän rapumiesten salainen suunnitelma on aiheuttaa ainoastaan tuskaa ja murhetta rakastamillemme ihmisille. Onnellisuus on meille tuntematon käsite ja kenenkään ei tiedetä eläneen tyydyttävää parisuhdetta rapumiehen kanssa.

        Kaikki astrologiset käsitykset ravusta tunteettomana pelimiehenä ja yksipuolisen oikuttelevana enigmana pitävät sataprosenttisesti paikkansa. Meiltä saatte sekunnin taivasta, jonka hintana on iäisyys helvetissä.

        No kyllä sen rapumiehen kanssa voi elää pitemmänkin suhteen ja jopa onnellisen..itse olen ollut 36 v rapumiehen kanssa. Tosin ongelmiakin on ollu ja tulee olemaan, mutta hyvin huolehtivainen ja omistaan huolen pitävä on ainakin mun rapumieheni...johtuneeko suhteemme kestävyys siitä, että olen itsekin rapu ja tiedän miten suhtautua mieheni oikkuihin =)


      • annathan
        ..enkä ole aikonut vaihtaa kirjoitti:

        No kyllä sen rapumiehen kanssa voi elää pitemmänkin suhteen ja jopa onnellisen..itse olen ollut 36 v rapumiehen kanssa. Tosin ongelmiakin on ollu ja tulee olemaan, mutta hyvin huolehtivainen ja omistaan huolen pitävä on ainakin mun rapumieheni...johtuneeko suhteemme kestävyys siitä, että olen itsekin rapu ja tiedän miten suhtautua mieheni oikkuihin =)

        sitten rapuna vinkkejä aihetta koskien kun kerran tunnet rapujen sielunelämää tarkemminkin.


      • ...enkä ole aikonut vaihtaa
        annathan kirjoitti:

        sitten rapuna vinkkejä aihetta koskien kun kerran tunnet rapujen sielunelämää tarkemminkin.

        Kaikkihan me ollaan yksilöitä mutta...Mun rapu on kova työmies,huolehtii että laskut on ajallaan maksettu,ruuasta ei ole pulaa ym elämisen asiat kunnossa, mä olen vähän huolettomampi.Itse en ole kovin tarkka rahoista, mutta mies on,sitä ei osteta mitä ei välttämättä tarvita..ja se nyt kyllä mua väliin nyppii.... Rapumies on oikukas, mutta pärjäät hyvin sen kanssa, kun opit pitää suus kiinni oikeessa paikassa..mä en osaa aina,joten kunnon sanasota syntyy välillä, useimmiten vaan kuuntelen ja olen samaa mieltä =)Rapu on omistushaluinen ja mustasukkainen,huolehtii susta loppuelämänsä kun on alkanut ja varmasti rakastaa sua sydämestään.Tykkää hyvästä ruuasta joten plussaa jos olet hyvä ruuanlaittaja, sanoo suoraan jos ruoka ei ole hyvää... näin ainakin tuntuu olevan meillä.En nyt oikee muuta osaa neuvoa,kuin että paremmin rapuun tutustuessasi tiedät kyllä miten toimia =)


    • onpi olemistaan.

      RAPUMIEHEN VOI VALLOITTAA! jos on vain vesimerkkien tyylinen syvällisesti tunne ihminen, joka ymmärtää. olen huomannut sen jo kauan, että rapumies on retkahtanut toisiin vesimerkkeihin ja maamerkkeihin.
      Kerran jopa ilma merkeistä vaakaan ja vesimieheen. Jopa kaksoseen, mutta kaksonen jätti.

    • sori

      Kirjoitin sen mitä en ajatellut. Siis, ole sellane uskolline ja kiltti ja ystävälline elä ole kriitikkomaine nii hyvi menee

    • RapujaKaksonen

      Olen myös tavannut tammikuussa ravun ja aivan totaalisen rakastunut. Nyt vain herra pakitti ja selitti, että hän on ärsyyntynyt, kun mä haluaisin nähdä enemmän ja ja hänelle tulee huono omatunto ja se ärsyttää. Ei kuitenkaan pistänyt poikki, teki mut vielä enemmän hämmentyneeksi. Halasi niin tunteella ja turvallisesti, itkettiin molemmat ja hän kuulema pelkää, että jos alamme oikein seurustelemaam, alamme riitelemään ja hän ei halua riidellä...
      Lupasin antaa hänelle nyt tilaa, että jos se ärsytys menisi ohi. Hän tekee töitä ihan hirveästi.
      Mutta nyt täällä itkujen keskellä, tunnen olevani kuin löysässä hirressä. Hän kyllä laittaa joka ilta hyvän yön viestin. Eli onko niin, ettei peli ole pelattu?
      Ja ei tyrmännyt meidän toukokuun yhteistä ulkomaan matkaakaan. Ainakaan vielä. ;-)

    • Rapu66

      Rapumiehen kanssa olen ollut nyt noin 6 vuotta ja en ole parempaa suhdetta koskaan kokenut; itsekin olen rapu. Alkuun oli vaikeaa kumminkin puolin´, varsinkin mieheni puolelta ennen kuin tunnettiin paremmin. Tunnettuamme vuoden menimme naimisiin -rapumieheni kosittua. Tänä päivänä olemme täysin yhteen liimautuneita ja ymmärrämme toisemme tarpeet, esimerkiksi oman ajan suhteen. Olemme mieluiten kotona, kumpikaan ei halua esimerkiksi yöpyä missään muualla -paitsi kun olemme yhdessä matkoilla. En tiedä, miten muut merkit osaavat olla ravun kanssa mutta toisen ravun, joka ymmärtää toista, homma toimii paremmin kuin hyvin. Koti, perhe, hyvä ruoka, rakkaus, kodin laittaminen, yhdessäolo, yhdessä matkaileminen ja yhdessä harrastaminen, toisesta huolehtiminen ja kunnioitus -nämä ovat avaimet meidän suhteemme onnistumiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe