2.1.2007 eli tiistain aamu-yönä kello:4.37 sain syliini vihdoinkin kauan odottamani suloisuuteni, joka on poika, painoa 4,2kg ja pituutta 54cm.
Eilen vasta päästiin sairaalasta kotiutumaan, sen verran koville jouduimme pojan kanssa molemmat, mutta kaikki jo hyvin ja koko ajan paranee.
Palattuani kotia tuntui, kuin olisi ollut ikuisuuden poissa. Kaikki samaa, mutta silti mikään ei enää kuin ennen, vähäks höperö olo.
Ei tässä sen enempiä: Toivotamme pojan kanssa kaikille kaikkea hyvää ja suloista tulevaisuutta ja kiitos huuhaa seurasta, mitä täällä olen nyt reilu yli vuoden pörrännyt, enää siihen aika ei riitäkään, sen olen jo huomannut, vielä kiitos kaikille!!!
Terv:entinen ssbadammm (pakko oli laittaa :DDD)
ja nykyinen pois menevä Danskuu ja poika :)))))
Heissan, huuhaa-kaverini
24
1357
Vastaukset
- poko....
perhelisäykse johdosta...opeta äkkiä aakkoset sille....
- Sinisiivetär
vauvan johdosta..toivottelee Sinisiivetär..siivillä suojelen pikkuista..
- MuisQuu
äipälle...vauvalle ja isoille sisaruksille...Mä niin ilahduin sun viestistäsi...Halaa lämböisesti:o)))
- outzak
sinulle ja pojalle!!!:)))
Oi, kun tuli oikein ilonkyynel simmuun...:))
Eilen illalla just ajattelin sua ja sitä että lapsi on varmaan jo maailmassa, kun et muutamaan päivään kirjoitellut.. - NYYPERIN REETU
Tuli lapsi tuulen kainalossa
tähtisateen takaa,
pian pieniä hymyjä herttaisia
hän ympärilleen jakaa. - amaryllie
oikein todella paljon...iso poika!!!
- yxtypy
Danskuu :=)))
Syntyi sitten toinen huuhaavauva.
Aika ison pojan pyöräytit. Helpompi aina hoitaa :=)))
Aika menee varmasti pojan hoitamisessa ainakin alkuun aika tiiviisti, mutta kun pääset rytmistä kiinni, niin voithan joskus pojan ollessa unilla käydä moikkaamassa.
Toivotan kuitenkin hyvää jatkoa sinulle ja potralle pojallesi :=))) - VARPUNE.N
PIENIÄ SORMIA KYMMENEN
VARPAITA KYMMENEN
ONNEA OIKEIN PALJON PIKKUISEN JOHDOSTA!!!!
OPETA PIKUISELLE ÄKKIÄ HUUHAAN SALAT - paljon,
iinamariltakin:
ruusunnuppu, suukkosuu,
silmäs uuteen aamuun avautuu
ihmeitä täynnä päivän joka hetki,
alkaa pienen pojan elämänretki. - Dj Pervo
Sikarit Onnea...
http://data1.blog.de/blog/k/kairokairo/img/lapsi-ja-beer.jpg - ah "vauvan tuoksua!
Aapelin päivänä syntyneelle poijaalle ja koko sakille teille sinne kotiin.
- hupsutin
Monta monta kiloa!
Mun ukkonikin tuli äskettäin vaariksi, vauva painoi 1,9 kiloa, pieni ero vai mitä..on vielä keskoskaapissa jonkun aikaa. molemmille....
- Kylli.Kyllä
molemmille teille sekä muullekin perheelle!
Höyryjä poistamaan vaan tänne Huuhaalle välillä jos liian raskaalta tuntuu.
Vielä kerran onnea! ja paljon onnea suloisen poika vauvan johdosta....
T. BB ja rinska...=:))))- MikaelOne
...Danskuu. Potra poikahan siulle..))
- rotchev
Rotevat on lähtökohdat, ennusteet aikuisena 99 kg ja 205 cm. Lykkyä tykö!
- Hartte-Vainaa
Komean miehenalun olet loihtinut ihmiskunnan iloksi. Lämpimät onnittelut iloisen tapahtuman johdosta!
- sola"
..ison pojan sait ja onneksi kaikki hyvin!
koitahan jaksaa..se on rankkaa, mutta ihanaa aikaa vauvan kanssa :)Yli neljä kiloinen... oli siinä urakkaa;)))
Olkoon huuhaan-henki kanssasi tulevina öinä ja päivinä, kun tuntuu, ettei jaksais enää valvoa;))) Onnee;)
- aliisa
äipälle ja poikavauvalle ja koko perheelle...Ison pojan sä saitkin :)...Ja todella hyvää ja onnellista Uutta Vuotta teille :)
- pienokaiselle ja äidille
Nyyti pehmeä syliisi annettiin,
se vauvalta tuoksuu, on lämmin niin.
Se itsekin varmaan tietää sen,
ett´sulattaa jokaisen sydämen.
Hiustupsusta pieniin varpaisiin
se on ihana, ihana niin! - maltti
minunkin puolestani :=)
- StarAngel
Onnea sinulle ja potralle pojalle!
Ei mitään niin kaunista kuin uuden elämän alku.:)
Muistan itsekin nuo tuntemukset, kun ensimmäisen kanssa kotia saavuttiin. Poika on myös minun ensimmäinen. Sairaalassa ei viihtynyt ja oli kiire kotiin ja kotiin kun pääsi, niin meni ensimmäiset yöt kuunnellessa vauvan hengitystä.
Olo oli todellakin selittämätön, ei tiennyt kuinka oikein on. Ja alkuun tietenkin on pelkoja, että osaanko ja uskallanko.
Onneksi varmuutta tulee ajan kanssa ja onneksi meillä on terveydenhoito. Aina voi neuvolatädiltä kysyä sellaista, mitä ei tiedä itse. Tyhmiä kysymyksiä ei ole.
Mutta äkkiä ne vuodet vierähtää ja tulee eteen myös se hetki, jonka olen jo ensimmäisen kanssa kokenut ja nyt toisen....lapset lentävät pesästä pois. Sitä vaan toivoo, että olisi pystynyt antamaan heille vahvat siivet, jotka kantaa vaikeinakin aikoina. Se ensimmäisen syntyminen on äidille merkittävä elämänkäänne, niin myös sen ensimmäisen lähtö pesästä.
Muista niinä hetkinä(minä myös), kun lapsen kanssa on raskasta ja vaikeaa ja kun kärsimättömänä odottaa, että kasvaisivat nopeammin, niin muista, että ne hetket ovat kuin siiveniskut hiljaisessa kesäyössä...ohi nopeasti.
Onnea vielä ja erittäin paljon terveyttä ja siunausta teille koko perheelle!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145