MY CAFE

Gsus1

http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_kenmerkadviseur.asp?Page=WIN&CC=C06&HC=HUI&SC=U0G&KAC=UG2&ZoekMethode=K

Kävin mielenkiinnosta nyt katsomassa noita My cafe sivuja ja täytyy sanoa, että on hinnoissa ilmaa todella! Ylhäällä on linkki alankomaitten "anttilan" sivuilta ja noita my cafe -tyyppisiä karvalakkimalleja saa sieltä jo kympillä.
Ja noita "podeja" saa tosiaan joka kioskista parilla kolmella eurolla 50 kpl.

Voitolle jää, jos käy halpalennolla hakemassa...

7

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

Niin jos olet maistanut tuosta osoitteesta löytyviä kahvilaitteita... niin varmasti voit puhua..asiaa...(epäilempä)... oletko esim.maistanut mycafe laitteella tehtyä kahvia..?? mielestäni hinta / laatu suhde on todellakin kohdallaan....
      se on kallista jos ei ole rahaa.... mutta laatukahvista maksan mieluiten.... vaikka euron kuppi..... mutta saathan sä kaupasta gevalia......

• hasse_lle

mitenköhän mahtaa olla tämän laitteen niinsanotun elinikäisen takuun laita. kävin toys4boys messuilla ja siellä maistelin kahvia ja kuuntelin esittelijän löpinät. luvattiin elinikäinen takuu ostajalle... nettisivuilla kuitenkin mitään selittelemättä kerrotaan että "kestotilaajilla on jatkuva takuu MyCafé -kahvilaitteelle"! että mitäköhän mahtaa tämä kestotilaaja tässä sitten tarkoittaa. pitääkö tehdä joku sopimus firman kanssa ja tilata kuussa 400 podia että on kestotilaaja?...

hyvää kahvia laite kyllä keittää, sitä en voi kiistää:)

• Tietäjä!!
        hasse_lle kirjoitti:

mitenköhän mahtaa olla tämän laitteen niinsanotun elinikäisen takuun laita. kävin toys4boys messuilla ja siellä maistelin kahvia ja kuuntelin esittelijän löpinät. luvattiin elinikäinen takuu ostajalle... nettisivuilla kuitenkin mitään selittelemättä kerrotaan että "kestotilaajilla on jatkuva takuu MyCafé -kahvilaitteelle"! että mitäköhän mahtaa tämä kestotilaaja tässä sitten tarkoittaa. pitääkö tehdä joku sopimus firman kanssa ja tilata kuussa 400 podia että on kestotilaaja?...

hyvää kahvia laite kyllä keittää, sitä en voi kiistää:)

takuu tarkoittaa sitä että kun laitetta käytetään...jatkuvasti ns..päivittäin... ja kahvia sinun ei tarvitse tilata kuukausittain... voit esim. tilata kolmen kuukauden välein tarvitsemasi määrät..... joten mitään min/max määriä ei heillä ole...
        homma on helppoa kuin heinän teko... ja loistavaa..eikun parasta kahvia ... minun mielestäni...

• hasse_lle
        Tietäjä!! kirjoitti:

takuu tarkoittaa sitä että kun laitetta käytetään...jatkuvasti ns..päivittäin... ja kahvia sinun ei tarvitse tilata kuukausittain... voit esim. tilata kolmen kuukauden välein tarvitsemasi määrät..... joten mitään min/max määriä ei heillä ole...
        homma on helppoa kuin heinän teko... ja loistavaa..eikun parasta kahvia ... minun mielestäni...

nyt kuulostaa paremmalta:)

• itte?

Kummasti on sattunut vastauksia helvetin vanhaan viestiin muutamassa päivässä....?

My Cafe -apparaattihan on kopio alkuperäisen Philipsin (nimeä en muista) vastaavasta laitteesta, joka on ollut markkinoilla jo ikuisuuksia tuolla "suuressa maailmassa". Nyt tätä samaa paskaa myydään suomijuntille törkeään ylihintaan. Itse olen maistanut näillä koneilla tehtyä kahvia, keski-euroopassa kun asun. On ollut montaa eri merkkiä ja mallia ja kahvilta se on aina maistunut. Siis en ole maistanut mistään osoitteesta löytynyttä kahvilaitetta, vaan sitä kahvia...

Ja muuten sumpin laatuun itse laitteella on varsin pieni merkitys.

• bob!
        itte? kirjoitti:

Kummasti on sattunut vastauksia helvetin vanhaan viestiin muutamassa päivässä....?

My Cafe -apparaattihan on kopio alkuperäisen Philipsin (nimeä en muista) vastaavasta laitteesta, joka on ollut markkinoilla jo ikuisuuksia tuolla "suuressa maailmassa". Nyt tätä samaa paskaa myydään suomijuntille törkeään ylihintaan. Itse olen maistanut näillä koneilla tehtyä kahvia, keski-euroopassa kun asun. On ollut montaa eri merkkiä ja mallia ja kahvilta se on aina maistunut. Siis en ole maistanut mistään osoitteesta löytynyttä kahvilaitetta, vaan sitä kahvia...

Ja muuten sumpin laatuun itse laitteella on varsin pieni merkitys.

Mycafè-keitin ei ole kopio philipsin keittimestä, joka on todellisuudessa vedenkeitin. Mycafè-keittimen idea on saatu espresso-keittimistä, jossa kahvin valmistus perustuu paineeseen ja veden höyryttämiseen. ps. Best coffee ever!

• n a m
        bob! kirjoitti:

Mycafè-keitin ei ole kopio philipsin keittimestä, joka on todellisuudessa vedenkeitin. Mycafè-keittimen idea on saatu espresso-keittimistä, jossa kahvin valmistus perustuu paineeseen ja veden höyryttämiseen. ps. Best coffee ever!

Pakko kommentoida näinkin vanhaa ketjua. Senseo on kahvin ja teen tekemiseen tarkoitettu eikä suinkaan mikään vedenkeitin. Ero tähän my cafe -kopiovehkeeseen taitaa käytännössä olla kahvin laatu, joka my cafessa on vähintäänkin kyseenalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2183
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      703
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe