Kokeilkaa onko lääkkeet syöneet muistianne:
http://www.tohtori.fi/modules/muisti11.php3
Mulla ainakin näytti että olisi kenties aiheellista mennä jatkotutkimuksiin. =)
muistitesti
7
1620
Vastaukset
- Telle
tuon testin mukaan muistini on hyvä! Mutta, niin kuin selitysosassa mainittiinkin, oma kokemus ja oman työn vaatima muistityyppi ei tule tässä testattua. Itse olen kielenkääntäjänä ollut viimeaikoina ihan paniikin partaalla (olen sairauslomalla, mutta ystäviä joskus auttelen pienissä jutuissa luen paljon engl. kirjallisuutta); en meinaa muistaa ihan yksinkertaisten engl. sanojen kirjoitusasua, esim. Christmas, tough, stretch jne. Jos nyt olisin töissä, kääntämiseni olisi hirvittävän raskasta, kun joutuisin vähän väliä testaamaan oikean kirjoitusasun. Onneksi sentään vielä itse sanat muistan ;)
- Telle
unohdin tietenkin neurolla käydessäni kysyä ruusunjuuresta!!! Niin että se siitä hyvästä muistista :( Tosin minulla oli pitkä lista akuutimpia kysymyksiä...
- niita muistella
noo kuka jaksaa, nii on kai sit teräväpäinen,pitää nyt pengastaa noita huuto.netin asetuksia,et pääsis huutamaan tavaraa netissä,no pärjäile t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kyllä, tuo Trileptal on näköjään vienyt lähimuistin ihan tykkänään.
Muutenhan nuo testit oli ihan kuin työpaikka-testin palikkatestejä.
T. Artsi- sauvatar
testasi ja läpäisi =)))
- naveli
Ei kai sitä muistanut kuin pari kolme..
- erässs
paljonko te ihmiset muistitte tuossa?
mä ekalla 5 tokalla 7 kolkilla 8 palautukseesa 8 ja kaikki värit
onko ok tulos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314224
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613655
- 873511
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans313500Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643311- 812876
- 542805
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142294